Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Xoves Maio 24, 2018

O pasado mércores día 16 de maio, celebramos o día das Letras Galegas. Todo o cole bailou unha "Carballesa" que preparou o profe Guti, despois cantamos o Himno Galego. Ademáis nas aulas de infantil fixemos diversas actividades. Aprendimos moitas cousas sobre María Victoria Moreno e cada clase fixo o seu PoeMiño. Aquí tedes algunhas fotos.

Xoves Xuño 07, 2018
Start: 07/06/2018 00:49

O pasado venres día 1 de xuño, celebramos a I Xornada STEM do cole. Os nenos e nenas de tres anos puideron ver drons. Os nenos e nenas de 5º e 6º de Educación Infantil xogaron cos Escornabots cos nenos de 2º de primaria e tamén viron uns estupendos robots co alumnado de Robótica de 6º de Educación Primaria. Foi unha xornada do máis enriquecedora. Noraboa ao alumnado e aos seus profes.

Mércores Xuño 13, 2018

Este trimestre os nenos e nenas de 3 anos, estudiamos a obra de Picasso. Como colofón final, pintamos as nosas propias obras. Aquí tedes unha mostra da nosa pinacoteca. Esperamos que vos guste!

Martes Xuño 19, 2018

AQUÍ TRAEMOS OS ANIVERSARIOS QUE TIVEMOS EN MAIO. PARABÉNS A TOD@S!!

CARLA

AROA

IVÁN

JUAN

ALBA

MARCO

SOFÍA

LAURA

AQUÍ TEDES OS ANIVERSARIOS DE MAIO. PARABÉNS A TOD@S!

AROA

IVÁN

JUAN

ALBA

MARCO

SOFÍA

LAURA

Start: 19/06/2018 23:24

E... por fin puidemos ir a praia!! fixo un tempo estupendo, merendamos a sombriña, e despois... veña area!! que ben senta despedir así o curso, praia e amigos!

Aquí tedes unhas poucas fotiños... proximamente máis...