Xoves Maio 10, 2018

Onte xuntámonos Infantil e Primaria para celebrar a festa dos Maios. Os maiores cantaron e bailaron e nos desfrutamos un montón!

Domingo Maio 13, 2018

O MES DE ABRIL ESTIVO CARGADO DE CELEBRACIÓNS, AQUÍ TEDES AS FOTOS. PARABÉNS A TOD@S!!!!

MANUEL

ALBA

PABLO

XIANA

CELIA

NADIA

PAULA

ALEX

ZARA

MATEO

AROA

DIEGO

Xoves Maio 24, 2018

O pasado mércores día 16 de maio, celebramos o día das Letras Galegas. Todo o cole bailou unha "Carballesa" que preparou o profe Guti, despois cantamos o Himno Galego. Ademáis nas aulas de infantil fixemos diversas actividades. Aprendimos moitas cousas sobre María Victoria Moreno e cada clase fixo o seu PoeMiño. Aquí tedes algunhas fotos.

Xoves Xuño 07, 2018
Start: 07/06/2018 00:49

O pasado venres día 1 de xuño, celebramos a I Xornada STEM do cole. Os nenos e nenas de tres anos puideron ver drons. Os nenos e nenas de 5º e 6º de Educación Infantil xogaron cos Escornabots cos nenos de 2º de primaria e tamén viron uns estupendos robots co alumnado de Robótica de 6º de Educación Primaria. Foi unha xornada do máis enriquecedora. Noraboa ao alumnado e aos seus profes.