NOVA IMPORTANTE

Non ten autorización para ver comentarios.

PARABÉNS!!!!

O alumnado de 3º e 4º ESO participaron este curso no programa SUPRIME O CONTROL da Deputación Provincial de A Coruña. Ao final, o alumnado dos centros seleccionados podían participar nun concurso de microrrelatos que tiña como tema a prevención da violencia de xénero. O gañador do concurso vería como o seu relato convertiríase nun guión para unha curta.

O noso cole ten o honor de contar coa alumna gañadora, MARÍA CORREA, de 3º ESO  (non de 4º como aparece no fallo do concurso).

Tedes aquí o documento que o acredita. Parabéns a ela e a súa profe, Ana Belén Ambroa, que coordinou a actividade.

Moi pronto o equipo de rodaxe levará a cabo a gravación da curta co noso alumnado e no noso cole. Xa vos iremos contando

Ben polo premio e polo que significou este programa!!!