Ordenanzas municipais reguladoras do servizo do Conservatorio Profesional, Conservatorio Elemental e Escola de Música

Existen dúas Ordenanzas Reguladoras do Servizo do Conservatorio e Escola de Música Municipal de Tui:

Ordenanza reguladora do funcionamento do servizo: Nesta ordenanza establécese, entre outras cousas, a estructura dos estudos do Conservatorio Profesional, Elemental e Escola de Música, os procesos de admisión, baixa... e demais información de interese que regula o funcionamento do servizo.

Ordenanza Fiscal do servizo: Nesta ordenanza establécense os prezos do servizo, descontos por dobre matrícula, descontos por familia numerosa...e demáis información fiscal de interese referente á utilización deste servizo.

PARA DESCARGAR AS ORDENANZAS PREME NOS ENLACES DISPOSTOS NO ANEXO INFERIOR.

AnexoTamaño
Ordenanza do Funcionamento do Conservatorio e Escola de Música.pdf337.2 KB