Audición do Departamento de Corda

Audición Final do Departamento de Corda

O departamento de corda organiza un dos últimos concertos a realizar este curso. Neste poderanse escoitar dende alumnos de Música en Movemento, pasando pola Orquestra de Corda da Escola e tamén, xuntos a Orquestra e os alumnos de Música en Movemento nos dedicarán algunha peza no que será un momento moi especial.

Logo alumnos de diferentes cursos da escola farán interpretacións acompañados polo piano.

O concerto da Orquestra e alumnos dará comezo mañá Xoves as 20 horas, e de seguido terémos as audicións a solo.

Música en Movemento

Carabullá……..………......…………………...….................................Popular

Mango, Mango………………………………………...…………….Popular

Orquestra de Corda de Escola

Pop Corn Pizz……………......………….…...................................C. McCaskey

Perpetual’motion Machine………………………………....…….C. McCaskey

Orquestra e alumnos de Música en Movemento

Sonrisas e lágrimas……...……………………………..Rodgers&Hammerstein

(Arranxo: E. Lede)

Agar Rodríguez Puertas                                               Violín (2º Esc.)

Aleluia……………......………….…......................................................L. Cohen

Gavota…………………………………………...………...………….Lully

Mónica Prieto Sánchez                                                                 Violín (4º Esc.)

Gavotte…………………………………………………...………..J. Becker

Erea Rodríguez González                                              Violín (3º Esc.)

Concerto en Si m Op.35……………......……………….…................O. Rieding

3º mov. Allegro

Daniel González Estévez                                              Violín (4º Esc.)

Concerto nº2……………......………….…............................................F. Seitz

3º mov. Allegretto moderato

Irene Pardo Varela                                                     Violín (4º Esc.)

Estudio 11……………......………….…........................................................Sitt

Concierto en La m Op.21……………………………………….….O. Rieding

1º mov.

Olga González González                                                     Violín (Mant. Esc.)

Estrellita……………......………….…….............................................Popular

Mary had a little lamb…………………….…………………………Popular

Mónica Rodríguez Estévez                                               Violín (Prep. Esc.)

Hot cross buns……......………..................................................Popular americana

Variaciones sobre un tema de Glück……………………………..W. A. Mozart

María Boó Gómez                                                   Violín (Prep. Esc.)

Canción de cuna china…......………….…….............................................Popular

Thema himno de la Alegría………………………………….…L. v. Beethoven

Old Macdonald……………………………………………...………Popular

Aldara Soto Santaolalla                                               Violín (Prep. Esc.)

Long long ago………......………….…….................................................Popular

Fiddlestieks…………………….……………………...…………K. Colledge

Xabier Álvarez Vázquez                                             Violín (Prep. Esc.)

Allegro……………......………….……....................................................Suzuki

Daydreaming…………………….………………………………K. Colledge

Polka dots……………………………………………….………K. Colledge

Andrea Trigo Castro                                                   Violín (Prep. Esc.)

Concertino nº1 en La m……………......………….……......................J. Alfaras

Allegro

Meno mosso

Scherzo

La gran muralla china……………......………….……......................J. Alfaras

Houda Eljabraoui Tezraoui                                                Violín (1º Esc.)

Himno de Alegría……………......…………................................L. v. Beethoven

Perpetual Motion…………………….………………………………Suzuki

Mara González Gómez                                                     Violín (1º Esc.)

Clever Clogs……………......………….…….....................................K. Colledge

O Labrador Alegre………………………………....……………R. Schumann

David De Passos Guisande                                                      Viola (2º Esc.)

Canción Bohemia…………….............………...…….…….....................Suzuki

Coro Judas Macabeo…………………....…………………………F. Haendel

Ángela González Janeiro                                                                Violín (2º Esc.)

Concerto en Si m Op. 35……………......………...…….……............O. Rieding

1ºmov. Allegro moderato