Audición "a cegas" de violíns

Cando perdemos o contacto visual cos obxectos que escoitamos, eliminamos unha variable que nos afecta moito á hora de xulgar. Certos prexuízos que temos poden reforzarse coa visión do que percibimos.

As probas a cegas realizaránse con varios instrumentos e os oíntes non poderán ver cúal dos instrumentos está soando. De esta forma o alumnado aprenderá a distinguir e diferenciar as cualidades tímbricas de diferentes violíns, entre elas a potencia sonora, (cantidade de son), brillantez (calidade dos agudos) e profundidade (calidade dos graves).

Para este experimento sonoro, contaremos coa presenza do luthier Anxo Cabreira Costas, que traerá varios instrumentos que posteriormente os alumnos podrán probar.