English 1º, 2º, 3º e 4º EP

Dear students,
Deixámosvos un último vídeo, unha canción que esperamos vos guste tanto como a nós. Agradecémosvos moitísimo o traballo realizado durante estes meses tan "raros". Fixestes un esforzo tremendo e agora mereces descansar!
Que pasedes un bo verán e esperamos que a volta sexa o máis parecido á normalidade que tiñamos.
Big hug,
Teacher Ana & Teacher Helena

PERFECT TOGETHER

Semana do 8 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 4º de EP. Vamos que queda pouquiño! Let's go!!

Actividades 4º EP

English work 2º EP

Semana do 8 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 2º de EP. Vamos que queda pouquiño! Let's go!!

Actividades 2º EP

Summer matching

Summer wordsearch

English work 1º EP

Semana do 8 de xuño

Deixámosvos novas actividades para o alumnado de 1º de EP. Vamos que queda pouquiño! Let's go!!

Actividades 1º EP

Summer spelling

English work 3º EP

Summer holiday!

Como xa estamos na recta final e aprendimos un montón de cousas que podemos facer e que nos gustan, aquí vos deixo a proposta desta semana: prepararnos para as vacacións! Imaxinade que xa elexistes un destino e pensade nun/ha amigo/a para escribirlle o que estades a facer por aí!

Vexamos ata onde viaxades coa imaxinación... Agardo os vosos "mails" ;)

Summer holiday

Daily routines essay

Daily routines time

English work 2º EP

Family

English work 1º EP

Walking in the jungle

Wild animals

English work 3ºEP

What do you like?

Despois de repasar as comidas que nos gustan e as que non tanto estes últimos días, agora imos probar con accións que nos gustan e que non, como por exemplo nadar, ler ou montar en bici. A proposta consta dun vídeo para completar a primeira ficha, e a segunda actividade ten moita relación tamén co vídeo (que podes facer na libreta), así que fíxate para facelo moi benl!! Espero que vos guste! Ánimo, que o estades a facer xenial!!!

What do you like?

Semana do 25 de maio

Aquí tedes unhas novas actividades para o traballo do alumnado de 4º de EP. Let's go!

Semana 25 maio

Work