Idioma estranxeiro

Centro Plurilingüe

Somos centro Plurilingüe.

A partir deste curso impartimos as materias de Plástica e Coñecemento do medio en inglés.

Seccións bilingües

No noso centro educativo temos en funcionamento varias seccións biblingües.

• Plástica en inglés no 2º curso de Primaria

• Plástica en inglés no 2º ciclo de Primaria

• Plástica en inglés no 3º ciclo de Primaria

Aquí tedes un mapa cos centros con seccións bilingües en Galicia.

Ver REDE DE SECCIÓNS BILINGÜES PRIMARIA en un mapa más grande

Comproba o teu nivel de inglés

Unidos polo baile

Where the Hell is Matt? (2008) from Matthew Harding on Vimeo.

What are these humans doing? Dancing. Many humans on Earth exhibit periods of happiness, and one method of displaying happiness is dancing. Happiness and dancing transcend political boundaries and occur in practically every human society. Above, Matt Harding traveled through many nations on Earth, started dancing, and filmed the result. The video is perhaps a dramatic example that humans from all over planet Earth feel a common bond as part of a single species. Happiness is frequently contagious -- few people are able to watch the above video without smiling.

Halloween

Celebramos Halloween

Celebramos Halloween decorando cabazas

Colaboración con centros europeos

Na área de Lingua inglesa estamos desenrolando varios proxectos de colaboración con diferentes centros europeos a través da plataforma eTwinning.

◊ Co colexio "Ecole Pajot" en Francia, realizamos unha correspondencia postal entre o alumnado de 3º ciclo de primaria.

◊ Co colexio "Agrupamento Vertical de Escolas de Ajustrel" en Portugal colaboramos nun proxecto sobre o Nadal en Europa. "Christmas in Europe" .

Con varios colexios de Europa colaboramos no proxecto "Traditional dancing and singing round Europe". Dende aquí podes acceder ó blog deste proxecto.