LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018

Premede na imaxe para coñecer os libros de texto que se utilizarán para o curso 2017/2018

AVISO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS DOS NENOS QUE VAIAN A CURSAR 5º NO VINDEIRO CURSO:

O centro participa na convocatoria do PROXECTO E-DIXGAL. Polo tanto, ata que se resolval dito concurso (mediados de xullo), as familias deste alumnado deberán ter en conta:

- Si fixeron a solicitude de Fondo de libros, de entrar no proxecto, xa non habería libros. En setembro a Consellería faría entrega do material informático.

- O resto das familias non deberán comprar libros de texto porque a Consellería tamén lles facilita o material informático.

- Unha vez resolto o concurso, avisarémosvos por Abalar mobil.

Grazas polo súa colaboración!

ORGULLOSOS DO NOSO ALUMNADO

Premede na imaxe para ler o artigo

O NOSO ALUMNADO NO PERIODICO

O pasado sábado os nenos e nenas do 3º e 5º foron protagonistas dun artigo en La Voz de Galicia. Por se volo perdichedes, aquí vos deixamos o enlace. Premede na imaxe

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA

Aquí vos deixamos a circular coa información referente á avaliación individualizada dos alumnos e alumnas de 3º de Educación Primaria.

Premede aquí

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS

(DOG 96 do 22 de maio de 2017)

a) Poderá acceder a fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) O alumnado de 1º e 2º de Primaria poderá optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía entre 90 e 170 euros segundo a renda per cápita

c) A maiores estabécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros.

• Recollida de impresos en Conserxería.
  • Entrega de solicitudes en Secretaría.
  • Prazo: do 23 de maio ao 23 de xuño do 2017.

Premede sobre a imaxe para obter máis información

II CARREIRA CONTRA A FAME

Queremos agradecer a toda a Comunidade Educativa, pais, nais e familias en xeral, e a ANPA pola participación nesta actividade que esperamos que se convirta nunha tradición no Centro. Aos nenos e nenas pola súa ilusión e entusiasmo, ás familias pola colaboración tanto na organización como nas enerxías postas na mesma carreira e a ANPA que se preocupou de que non nos faltara de nada ao rematar tanto exercicio. Como di o cartel, sen todos non sería posible! Premede nel se queredes acceder aos videos da mesma.

Condolencias

A Comunidade Educativa do CEIP Victor López Seoane quere amosar o seu profundo pesar polo falecemento do alumno do CEIP San Francisco Xavier.

Distribuir contido (C01 _th3me_)