RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2021/22 PARA O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O próximo 11 de xaneiro iníciase o prazo para a reserva de praza nos centros adscritos para o alumnado de 6º de Primaria.

Podedes acceder a toda a información pinchando aquí.

SPREAD CHRISTMAS CHEER

Buscamos o espírito do Nadal na nosa comunidade. Atréveste a mandarnos unha foto ou un pequeno video como os que vedes neste video? Se é así, podedes facelo enviándoo ao correo electrónico: vilose2019@gmail.com poñendo no asunto o nome do alumno/a e o seu curso.

Calendario de Advento de Contos

Este ano querémosvos agasallar cun conto para cada un dos días antes do Nadal. Todos eles cunha temática relacionada coa igualdade, diversidade, repecto e a tolerancia representados polo noso alumnado con todo o seu agarimo. Abride o cartel que corresponde ao día da semana e gozade do conto! Cada día estrearase un deles (non se poderán ver antes do día). Podedes deixar o voso comentario no blog despois de velos para que os creadores poidan velos.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED. PRIMARIA.

No DOG de hoxe saíu publicada a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de EDUCACIÓN PRIMARIA

Orde do 6 de novembro do 2020 (publicada no DOG do 13 de novembro de 2020)

BENEFICIARIOS:

1. Alumnado de Educación Primaria.
  2. O alumnado que fose beneficiarios da axuda para adquirir material escolar (o cheque de material de 50 euros). ESTAS FAMILIAS NON TERÁN QUE PRESENTAR SOLICITUDE, CONCÉDESELLES DE OFICIO.
  3. Familias que non tiveron cheque de material escolar para este curso e, ainda así, teñen unha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros (renda correspondente ao exercicio 2018).
  4. Alumnado matriculado en Educacíón Especial, ou suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia ou que teñen unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

• O prazo de presentación das solicitudes serán de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG (é dicir, do luns 16 de novembro ata o venres 27 de novembro).
  • As solicitudes presentaranse de maneira presencial no colexio PREVIA CITA (solicitarase por correo electrónico no mail ceip.victor.seoane@edu.xunta.es)

DOCUMENTACIÓN

• Impreso de solicitude
  • Copia do Libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros da unidade familiar.
  • Outra documentación acreditativa en caso de separación ou divorcio, discapacidade do alumnado, situación de violencia de xénero...

Devolución cartos excursión cancelada a Manzaneda do curso 19-20

AVISO IMPORTANTE PARA O ALUMNADO QUE CURSABA 6º NO CURSO 19-20

Dende Manzaneda xa realizaron a devolución dos cartos da reserva da excursión programada o pasado curso e que foi cancelada por mor do confinamento. Realizaremos a entrega dos cartos o xoves 22 de outubro de 2020 de 16:00 a 18:00. Poderán pasar a recollelo as nais, pais ou titores legais. Por mor do COVID-19 a entrega realizarase do seguinte xeito: Chamades ao timbre e o conserse achegarase co sobre e o listado para anotar a recollida. Moitas grazas.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Resolución do 30 de setembro de 2020 (DOG do 08/10/2020)

MARTES 29 DE OUTUBRO ÁS 12:00 HORAS,