Benvidas e benvidos ao noso centro

CAMIÑO DO VIXÍA

Querida veciñanza e amizades do Camiño do Vixía,

Xa está próxima a celebración do terceiro Foro de Participación do proceso do Camiño do Vixía, que será o próximo venres, día 24, a partir das 18:00h no Centro Cívico de Monte Alto.

3º Foro de Participación: Contemos o Camiño

Neste encontro repasaremos o realizado, poñendo en común os resultados e pensando como seguir. Tamén aproveitaremos para celebrar e premiar os traballos feitos por nenas e nenos para o concurso "Aquí @s nen@s pintamos, e moito!"

E para rematar, o sábado 25 pola mañá, imos construír e recuperar entre todas un novo espazo para a veciñanza, no cruce da rúa da Torre con Curros Enríquez. Pero para darlle novos usos a este espazo precisamos da vosa axuda.

Que vos gustaría facer? Sentar e descansar conversando; xogar á mariola; debuxar con xiz; escoitar música; deixar unha mensaxe; facer un mercado de troco; bailar ou tocar unha batucada; arranxar as bicis; xogar a petanca... Hai tantas posibilidades!

Así que pensade o que vos gustaría facer, dicídenolo canto antes e reservamos o espazo. Vémonos para a semana!

ALERTA POR TEMPORAL

No día de hoxe, venres 3 de febreiro, a Comisión Escolar de Alertas acordou a suspensión das actividades no exterior a partir das 15 horas (tanto escolares como extraescolares) das instalacións do centro escolar situados en tódolos Concellos de Galicia, polo que o Centro permanecerá pechado unha vez rematado o servizo de comedor.

BUSCANDO REFUXIO PARA OS MEUS FILLOS

DÍA ESCOLAR DA PAZ E DA NON VIOLENCIA 2017

Estimados pais e nais:

Este ano, para traballar o Día Escolar da Paz e da Non Violencia, eliximos un tema de total actualidade: “ MIGRACIÓN E REFUXIO”, co fin de sensibilizar ao noso alumnado cara a situación pola que están a pasar milleiros de persoas e nenos no mundo.

Ao longo da semana, traballaremos nas aulas estes e outros conceptos relacionados, adaptados a cada grupo de idade. Veránse cortos de animación, contos, leránse noticias relacionadas, traballos de investigación...

E para rematar a semana, o venres 27, contamos cunha visita moi importante e interesante: a xornalista Patricia Simón, Premio da Asociación de Mulleres dos Medios de Comunicación de España 2013, e do fotoxornalista gañador do Premio Pulitzer 1995, Javier Bauluz.

Por esa razón, queremos invitarvos o VENRES 27 XANEIRO, ás 18:30, na Sala de Usos Múltiples do centro, a un Encontro con Javier Bauluz, no que vai falar do seu último traballo BUSCANDO REFUXIO PARA OS MEUS FILLOS, no que conta a súa experiencia no percorrido a pe que fixo cos refuxiados na súa ruta desde Grecia hasta Alemania, protagonizado pola mirada dos nenos.

A invitación vai extensiva para aquelas persoas que coñezades e que poidan estar interesadas nesta temática, ata encher o aforo.

Moitas grazas pola vosa colaboración e participación.

Mais información

PRIMEIROS AUXILIOS

Os rapaces e rapazas de quinto recibimos na nosa clase a dúas rapazas de Protección Civil. Elas ensináronnos varias técnicas de primeiros auxilios.

Aprendimos a ver, oír e sentir (VOS)

A técnica para poñer ao acidentado en posición lateral de seguridad.

A facer a reanimación cardiopulmonar

Todos practicamos con moito interés

Foi moi instructivo e divertido.

Queremos dar as grazas ao persoal de protección civil pola súa colaboración.

Contos sen fin

Na clase de cuarto estamos a realizar un obradoiro de escritura. Este é o noso primeiro traballo co ordenador.

CONCURSO DE DEBUXOS DO CAMIÑO DO VIXIA

Séculos antes de que os edificios cubriran Monte Alto, a área foi atravesada por diferentes camiños agrícolas que subían a montaña, comezando todo do Campo da Leña. Mais pola amabilidade e intelixencia do seu deseño, unha desas estradas elevouse sobre o outro, facilitando a subida ao Monte Alto VIXIA. Hoxe situaríamos o seu comezo na rúa da Torre.

Achegamosvos a carta coa que o Concello quere invitarvos a participar na construcción deste camiño, así como o formato de participación no mesmo.

Un cordial saúdo

Os agasallos de Nadal

Agradecemos aos duendes que pasaron polo noso cole e deixáronnos algúns agasallos para poder gozalos todos xuntos. Queremos compartir con todos vós os grandes sorrisos que había nesas cariñas tan pequenas.

NADAL 2016

Premede na imaxe e veredes as actividades que realizamos para celebrar o NADAL