MACROCUESTIONARIO SOBRE A CONVIVENCIA NOS CENTROS

A Xunta de Galicia publicou con data de 12 de abril o III macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, dirixido a o conxunto da comunidade escolar galega e ao alumnado a partir de 5º de Primaria.

O obxectivo deste cuestionario é actualizar os datos da situación dos centros escolares en canto á convivencia, que se iniciou no 2015 e repetiuse no 2019, así como testar a evolución no tempo co fin de implementar as medidas específicas e máis axeitadas á realidade das aulas.

Esta acción vaise enmarcar dentro da Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2021-2025 EduConvives.

O prazo para facer estas enquisas é ata o día 29 de abril.

Tedes toda a información no seguinte enlace  http://www.edu.xunta.gal/portal/node/33594

VISITA DE ANTONIO SANDOVAL

O alumnado de 4º de Primaria está a participar nunha actividade de sensibilización ambiental patrocinada polo grupo empresarial EROSKI VEGALSA, "Unha árbore, unha historia".

A actividade inclúe un concurso de relato curto que os nenos e as nenas están a elaborar de maneira individual, basándose no conto "Unha árbore na escola".

Hoxe puidemos contar coa presencia de Antonio Sandoval, autor do conto, que lles explicou cal foi a orixe da historia do conto e ademais deulle pequenos consellos para poder facer os relatos para o concurso. Os rapaces e as rapazas estiveron encantados de poder escoitar todo o que lles contaba. Aquí tedes unha pequena mostra da actividade.

BOLSAS COMEDOR PARA O CURSO 2021/22

No Boletín Oficial da Provincia da Coruña do 30 de marzo de 2021 están publicadas as bases para a convocatoria das bolsas municipais de comedor para o curso 21-22.

O prazo para a presentación de solicitudes será do 5 ao 30 de abril, ambos inclusive.

Podedes recoller os impresos nas oficinas dos rexistros municipais ou tamén na sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es)

FAMILIAS DE NOVO INGRESO PARA O CURSO 2021/22

Rematado o prazo de entrega das solicitudes para o curso que vén, informámosvos que ás familias que solicitastes a praza no noso centro, estades TODOS ADMITIDOS.

VISITA VIRTUAL AO CENTRO

Como este ano non podemos convidarvos a coñecer o noso centro de maneira presencial, deixámosvos unha pequena presentación cun vídeo feito polo alumnado de 5 anos onde vos ensinan de maneira virtual o colexio.

Pinchade nas imaxes para poder velos.

PRESENTACION                 VIDEO

PRESENTACIÓN                                     PORTAS ABERTAS

ADMISION ALUMNADO CURSO 2.021/22

admisión

Prazo de presentación: do 1 ao 22 de marzo na secretaría do centro, previa cita solicitada telefónicamente no 881-960653.

Documentación:

- Formulario ED550B, que se pode descargar na web do centro ou na portal da Consellería de Educación (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

- Copia do DNI, do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idado do alumno/a.

- Certificado de empadroamento municipal.

- No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia.

- No caso de separación ou divorcio, será necesario a sinatura de ambos proxenitores, agás, que a patria potestade estea atribuida, con carácter exclusivo, a un deles. Será necesario presentar o convenio regulador correspondente para o seu cotexo.

Nestas iconas podedes ampliar a información e descargar o impreso.

INFORMACIÓN                  IMPRESO

Podedes consultar os criterios de valoración pinchando aquí.

MAPA ZONA DE INFLUENCIA                                                   ZONA DE INFLUENCIA

RESULTADO DO SORTEO PÚBLICO ANUAL DAS LETRAS DE PRIORIDADE PARA RESOLVER OS EMPATES NO PROCEDEMENTO.

RESERVA DO ALUMNADO DE 6º EP NOS CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2021/22

O ALUMNADO  DE  6º EDUCACIÓN PRIMARIA ,

QUE RESERVOU PRAZA NO IES ADORMIDERAS E NO

IES “ RAMÓN MENÉNDEZ PIDAL

PARA O VINDEIRO ANO ESCOLAR 2021-22,

ESTÁN TODOS ADMITIDOS.

Mandadiños

O Entroido está moi preto e dende o colexio imos a realizar ao longo da semana previa unha serie de mandadiños. Os tedes eiquí para que os vaiades preparando. Esperamos moita orixinalidade ao longo da semana.

Mandadiño en Galego

Mandadiño en Inglés

RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2021/22 PARA O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O próximo 11 de xaneiro iníciase o prazo para a reserva de praza nos centros adscritos para o alumnado de 6º de Primaria.

Podedes acceder a toda a información pinchando aquí.

FSE