Benvidos

Benvidos ao noso Centro CEIP Víctor Lopez Seoane de A Coruña.

Podedes coñecer algo máis do noso colexio na presentación que realizaron o noso alumnado. O podedes disfrutar aquí.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

ilustración nenos indo ao cole.

O luns 11 de marzo ás 17:30, teremos a xornada de portas abertas. Aquelas familias que queirades coñecer o noso centro, sodes benvidas.

INFORMACIÓN SOBRE A MATRÍCULA NOS INSTITUTOS DO ALUMNADO DE 6º

Circular e formulario para a matrícula do alumnado de 6º nos I.E.S. “Ramón Menéndez Pidal” e ao I.E.S. “ Adormideras”. Máis información en Secretaría.

Actividades Curso 18-19

DÍA DA PAZ

O pasado mércores festexamos o día da paz podedes ver as actividades realizadas premendo na imaxe.

A nosa biblioteca

Se queredes coñecer mellor a nosa biblioteca podedes botar un ollo aquí.

Temos unha bitácora: Bibliomistos onde podedes estar ao día das diferentes actividades e recomendacións de libros.

Poesías en Familia:

debuxo nena lendo libro

Dende a Biblioteca invitamos ás familias a ler poesía nas aulas. Veña! Vinde cun libro de poesías ou adiviñas a ler ao noso centro! Podedes consultar máis información na nosa bitácora.

Recomendacións do Nadal:

Aquí tedes unhas recomendacións para regalar este Nadal. Boas Festas.

recomendacións nadal

Mes da Ciencia:

Dende a Biblioteca celebramos o Mes da Ciencia.

nenos facendo experimentos

Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller:

Que mellor xeito de achegarse a este tema tan importante, que a través das lecturas! Deixámovos as nosas recomendacións

portadas de libros contra violencia muller

Semana das bibliotecas:

O mércores 24 de outubro celebrouse o Día das bibliotecas, e aproveitamos esta data tan importante para facer a presentación da biblioteca para todo o alumnado do centro.

actividade xogo

English Corner

Benvidos ao noso English Corner:

Actividades e recursos de Inglés que temos no noso centro.

Podedes acceder a unha chea de recursos para Infantil e Primaria na ligazón de Pre-primary and Primary Resources.

Se queredes desfrutar das aventuras de Grayson the cat, podedes visitar a súa bitácora.

Se non queres perder as diferentes actividades que celebramos tes que visitar English Peak English.

Actividades Curso 18-19

English Day

This coming Thursday, February 21st,  we are celebrating "The English Day"

We will be doing some activities related to Canada's Culture: Pancakes, Escape room, Hockey, Bowling, Dance...and so on

Are you ready to test your knowledge in the English Day?

mural sobre canadá

Christmas Countdown

Para ir celebrando o Nadal que está a chegar, no English Corner elaboramos unha moi divertida forma de facer que a espera fora o máis divertida posible.

árbore nadal inglés

Halloween:

Este ano celebramos un Halloween moi apetitoso. Atrevervos a probar estes terroríficos, pero saudables, postres.

Halloween

How much do you know about Canada?

Canto sabes de Canada? Cal é a súa capital? Comidas e postres típicos? Elaboramos unha serie de retos nos que podíades participar. Tamén podedes seguir as aventuras de Grizzly na súa conta de Instagram.

osiño grizzly

European Day of Languages:

O 26 de setembro celebramos a diversidade lingüística do noso continente cunha serie de xogos.

nenos e nenas disfrazados

Proxecto TEI

O proxecto TEI (Tutorización entre Iguais).

logo tei

O proxecto TEI é un programa de convivencia que implica a toda a comunidade educativa. Orientase a mellorar a integración escolar e traballar unha escola inclusiva e non violenta, fomentando a relación entre iguais. Se queredes coñecer o que facemos en cada xornada TEI, podedes visitar a nosa sección TEI.

Podedes ver os nosos vídeos na nosa canle. Aquí tedes os deste curso: Vídeos TEI Curso 18-19