PROTAGONISTAS!!!!

Hoxe os nosos nenos e nenas de 5º son protagonistas nos diarios máis importantes da Coruña! Un premio ao traballo ben feito que é recoñecido por todo o que teña coñecemento del. Noraboa!!!

La Voz de Galicia

La Opinion

ACTIVIDADES DE AULA 5º

Resumo das actividades de aula realizadas ao longo do curso.

Traballamos para mellorar a formación dos nosos titores/as en aspectos relacionados coa EMPATÍA, INTEGRACIÓN e AUTOESTIMA.

PREMIO AO MELLOR CURTOMETRAXE

Os alumnos de 6º de Educación Primaria, LAURA, LUCÍA, DIEGO, IVÁN e MIGUEL recibiron o Premio ao Mellor Curtometraxe en galego pola súa curta "A CONVENCIÓN". Este foi o resultado do seu traballo na participación no obradoiro de iniciación ao curtometraxe en galego desenvolvido ao longo dos meses de marzo e abril.

NORABOA POLO ESFORZO E POLO TRABALLO REALIZADO!!!

REUNIÓN PARA AS NOVAS FAMILIAS

O vindeiro luns 4 de xuño teremos unha reunión ás 17 horas para as familias que escolarizan aos nenos e nenas en 3 anos no curso 2018/2019.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

Deixámosvos o listaxe definitivo en relación ao proceso de admisión.

Para formalizar a matrícula teredes que:

• Cubrir o documento de formalización de matrícula e o cuestionario ás familias
  • Traer 3 fotos tamaño carnet
  • Traer fotocopia da tarxeta sanitaria da nena ou neno

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

Se poderá formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a parir do seguinte ao da súa publicación, anteo o Consello Escolar do Centro (do 25 de abril ao 2 de maio inclusive)

Axudas de necesidades especificas de apoio educativo.

Para a vosa información, remitímoslles a resolución definitiva da Secretaria de Estado de Educación, axudas de necesidades especificas de apoio educativo.
Dita resolución esta publicada na páxina web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte e, no taboleiro de anuncios da Sección de Bolsas da Xefatura Territorial da Coruña.

Esta resolución definitiva pon fin á vía administrativa e, poderase interpoñer recurso potestativo de reposición ante a Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades no prazo dun mes, contado desde o 3 de abril ata o 3 maio. O recurso ten que presentarse a través de calquera Rexistro segundo o artigo 16.4 daLei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e dirixido a esta sección de becas.

Un saúdo

BECAS DO COMEDOR

O 15 de marzo de 2018, publícanse no BOP da Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do Programa de Bolsa comedor do Concello da Coruña para o curso 2018-2019.

O prazo para solicitalas será do 16 de marzo ao 2 de abril de 2018, ambos os dous incluídos.

Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizos sociais municipais (www.coruna.es/serviciossociales), ou na páxina web da sede electrónica (https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramites?method=enter#l242).

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

Distribuir contido (C01 _th3me_)