CIRCULAR DE PRINCIPIO DE CURSO

Para consultar a circular que vos remitimos ao principio de curso premede aquí

Datas e horas das reunións grupais cos titores

Vos deixamos as novas datas e horas das reunións colectivas cos titores adaptadas para que non coincidan os posibles irmáns que houbera:

4 anos: luns 18 de setembro ás 17:30

5 anos: luns 9 de outubro ás 16:30

1º EP: luns 2 de outubro ás 16:30

2º EP: luns 25 de setembro ás 16:30

3º EP: luns 25 de setembro ás 17:30

4º EP: luns 30 de outubro ás 17:30

5º EP: luns 9 de outubro ás 17:30

6º EP: luns 2 de outubro ás 17:30

COMEZA O CURSO!!!!

O luns 11 de setembro darán comezo as clases do novo curso 2017/2018. Esperámosvos a todos os nenos e nenas de 5º de Educación Infantil a 6º de Educación Primaria ás 9 da mañá.

PERIODO DE ADAPTACIÓN 3 ANOS

Adxuntamos os documentos nos que podedes consultar horarios e listaxes do periodo de adaptación.

Para acceder, premede na ligazón.

LISTAXES

BENVIDA PARA AS FAMILIAS DE 3 ANOS DO CURSO 2017/2018

O XOVES 7 de setembro teremos unha reunión coas familias de 3 anos para informarvos do novo curso. Esperámosvos ás 12 horas.

CARREIRA CONTRA A FAME

¿Queres coñecer a cantidade que se recaudou no centro na II Carreira Contra a Fame? Preme na imaxe

Moitísimas grazas!!! Sen a ilusión dos nenos e a participación de todos non sería posible. Esperámosvos para o vindeiro ano.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017/2018

Premede na imaxe para coñecer os libros de texto que se utilizarán para o curso 2017/2018

AVISO IMPORTANTE PARA AS FAMILIAS DOS NENOS QUE VAIAN A CURSAR 5º NO VINDEIRO CURSO:

O centro participa na convocatoria do PROXECTO E-DIXGAL. Polo tanto, ata que se resolval dito concurso (mediados de xullo), as familias deste alumnado deberán ter en conta:

- Si fixeron a solicitude de Fondo de libros, de entrar no proxecto, xa non habería libros. En setembro a Consellería faría entrega do material informático.

- O resto das familias non deberán comprar libros de texto porque a Consellería tamén lles facilita o material informático.

- Unha vez resolto o concurso, avisarémosvos por Abalar mobil.

Grazas polo súa colaboración!

ORGULLOSOS DO NOSO ALUMNADO

Premede na imaxe para ler o artigo

O NOSO ALUMNADO NO PERIODICO

O pasado sábado os nenos e nenas do 3º e 5º foron protagonistas dun artigo en La Voz de Galicia. Por se volo perdichedes, aquí vos deixamos o enlace. Premede na imaxe