LISTAXES PARA O CURSO 2018/2019

Ante o interese amosado polo coñecemento dos novos grupos correspondentes a 1º, 3º e 5º de Educación Primaria, podedes pasar a ver as listaxes no corcho da entrada do colexio no horario de 9 a 14 horas. Un saúdo.

REUNIÓNS DE PRINCIPIO DE CURSO PARA EDUCACIÓN INFANTIL

Xa temos programadas as reunións de principio de curso para as familias de Educación Infantil:

- 3 anos o venres 7 de setembro ás 12 horas

- 4 anos o luns 10 de setembro ás 13 horas

- 5 anos o luns 10 de setembro ás 12 horas.

Na medida do posible, é preferible que asistades ás mesmas sen nenos. Moitas grazas!

PROTAGONISTAS!!!!

Hoxe os nosos nenos e nenas de 5º son protagonistas nos diarios máis importantes da Coruña! Un premio ao traballo ben feito que é recoñecido por todo o que teña coñecemento del. Noraboa!!!

La Voz de Galicia

La Opinion

PREMIO AO MELLOR CURTOMETRAXE

Os alumnos de 6º de Educación Primaria, LAURA, LUCÍA, DIEGO, IVÁN e MIGUEL recibiron o Premio ao Mellor Curtometraxe en galego pola súa curta "A CONVENCIÓN". Este foi o resultado do seu traballo na participación no obradoiro de iniciación ao curtometraxe en galego desenvolvido ao longo dos meses de marzo e abril.

NORABOA POLO ESFORZO E POLO TRABALLO REALIZADO!!!

REUNIÓN PARA AS NOVAS FAMILIAS

O vindeiro luns 4 de xuño teremos unha reunión ás 17 horas para as familias que escolarizan aos nenos e nenas en 3 anos no curso 2018/2019.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

Deixámosvos o listaxe definitivo en relación ao proceso de admisión.

Para formalizar a matrícula teredes que:

• Cubrir o documento de formalización de matrícula e o cuestionario ás familias
  • Traer 3 fotos tamaño carnet
  • Traer fotocopia da tarxeta sanitaria da nena ou neno

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018/2019

Se poderá formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a parir do seguinte ao da súa publicación, anteo o Consello Escolar do Centro (do 25 de abril ao 2 de maio inclusive)

Axudas de necesidades especificas de apoio educativo.

Para a vosa información, remitímoslles a resolución definitiva da Secretaria de Estado de Educación, axudas de necesidades especificas de apoio educativo.
Dita resolución esta publicada na páxina web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte e, no taboleiro de anuncios da Sección de Bolsas da Xefatura Territorial da Coruña.

Esta resolución definitiva pon fin á vía administrativa e, poderase interpoñer recurso potestativo de reposición ante a Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades no prazo dun mes, contado desde o 3 de abril ata o 3 maio. O recurso ten que presentarse a través de calquera Rexistro segundo o artigo 16.4 daLei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e dirixido a esta sección de becas.

Un saúdo

Distribuir contido (C01 _th3me_)