Visita de 6º ao estadio RIAZOR

Dentro da campaña "Os noso valores: Escolas 110% blanquiazuis" que organiza o diario "A Opinión"

O pasado día 27 de febreiro as rapazas de 6º disfrutaron dunha xornada moi interesante no estadio do Deportivo da Coruña.

Se premedes na imaxe poderedes disfrutar do video.

ENTROIDO 2019

O venres 1 de marzo festexamos o Entroido.

Grazas a tod@s pola vosa participación, en especial ás familias que se esforzaron por divertir a toda a comunidade escolar!

Charla informativa: merendas saudables

O luns 25 de febreiro, pola tarde, tivemos unha charla  super produtiva, na biblioteca do cole, para mellorar as merendas de nosos peques.  Silvia Castro, farmacéutica e  nutricionista, nai duns alumnos do cole, axudounos a:

• Saber diferenciar o que é máis beneficioso para eles.
  • Como nos engana a industria alimentaria para comprar produtos que cremos máis sans e que non o son.
  • Cales son os efectos do exceso de azucre no sangue, no cerebro e no corpo.

Para as familias que non puidestes asistir, deseñamos un díptico informativo, cunha serie de recomendacións sobre Merendas Saudables e Estilo de Vida Activo e Saudable, como o noso  PEVAS!!

merendas saudables

Deixámosvos tamén a presentación utilizada por Silvia para acompañar a charla: Presentación.

Día da PAZ

O  pasado mércores festexamos o día da non violencia no noso centro.

Cantamos xuntas e recordamos un lema de VIDA "ROMPE COA VIOLENCIA" ao ritmo dos eternos Queen.

NON Á VIOLENCIA DE XÉNERO!

O CEIP VÍCTOR LÓPEZ SEOANE gardou esta mañá un minuto de silencio como mostra da nosa total repulsa á violencia de xénero.

NÚMERO PREMIADO! e GAÑADORES!

Hoxe, martes 18 de decembro, acercáronse ao noso centro os premiados polo sorteo realizado. Mostráronse moi contentos por gañar esta "magnífica cesta de Nadal" (en realidade 4 cestas) e as súas primeiras declaracións foron: "Compramos as rifas para axudarvos coa excursión de fin de curso, non esperábamos este premio"

Moitas grazas a todos en nome dos sextos, por participar nesta actividade que nos deixa un gran sabor de boca e que nos axúda, sen dúbida, a preparar unha excursión de fin de curso apta para todos os bolsillos.

Apertas moi fortes!

Aqui tedes o sorteo realizado esta mesma mañá.

O número premiado foi o 2.927

Bo Nadal e Felices Festas!

A Comunidade Educativa do CEIP  Plurilingüe Victor López Seoane, desexámosvos un Bo Nadal e o mellor para todos e todas.

Unha aperta.

O equipo directivo

E a clase de 6ºA realizou un videoclip para festexar o Nadal!