A nosa Biblioteca

Feliz Día do Libro

Aquí vai a nosa especial celebración deste día do libro nestes tempos tan especiais. Grazas a todas as familias por participar, sen vos non sería posible! FELIZ DÍA DO LIBRO!

LECTURAS PARA QUEDAR NA CASA

A nosa biblioteca

Entrada da biblioteca

A biblioteca do noso centro é o corazón da escola. De ela parten moitos dos proxectos anuais nos que está implicado o alumnado. Ademais de outras moitas actividades relacionadas coa animación á lectura: préstamo, contacontos, obradoiros de escritura, visitas de escritores, teatro, formación de usuarios, apadriñamentos lectores, talleres, ... As familias son convidadas todos os cursos a participar na actividade "horas de ler en familia", acompañando ao alumnado neste tempo de lectura.

A biblioteca está aberta durante a maña para o uso do alumnado xunto o seu titor/a; na hora do recreo; e polas tardes de 16:00 a 18:00h para o préstamo de libros.

Podedes consultar toda a información na bitácora Bibliomistos.