Segundo

MUSIC

ALOHA!!

Se queredes disfrutar da música dos océanos... Press here!!

ARTS AND CRAFTS-year 2

June 8th

"WORLD OCEANS DAY"

As this week starts with a special day, the proposed activities for this week of June 8-12 will be about this topic.

Se premedes na imaxe, atoparedes diferentes actividades ( arts and crafts, cartoons, storytellings,..) relacionados co tema.

Podedes escoller facer a/as que máis vos gunten.

O que queira pódeme mandar fotos da/s actividade/s que faga. Logo publicareinas no blog para conmemorar así este día.

ENGLISH- YEAR 2

PROPOSED ACTIVITIES FOR THE WEEK OF JUNE 8-12

Reinforcement (unit 4):

1.-I like trees song. Click here

2.- Worksheet. Listen and number. Click here

3.-Worksheet. I like the country. Click here

( Podédesme mandar as fichas interactivas poñendo o meu correo coa extensión .es )

SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO

Esta semana hai unha ficha de matemáticas de problemas de sumas e restas, que os vai  facer pensar un pouquiño máis. Préstadelle atención e vos sairá ben .

Gustarianos que esta semana fagades un debuxo libre do tema que máis vos guste e nolo enviedes ao noso correo.

Pasade unha boa semana que o fin de curso xa está chegando. Saúdos.

EDUCACIÓN FÍSICA

Como ya os comenté la semana pasada, el Proyecto "El Camino de Piefcitos" llega a su fin. y como no podía ser de otra manera, lo hace a lo grande, con unas ¡¡OLIMPIADAS!!

Y como en las olimpiadas de verdad, las nuestras tienen CEREMONIA DE INAUGURACIÓN, 5 PRUEBAS + UNA PRUEBA FINAL y su CEREMONIA DE CLAUSURA.

(Si queréis, podéis participar pinchando en el enlace)

I RECICLALIMPIADAS DE PIEFCITOS