Segundo

MUSIC

Ola rapazada!

Xa chegou o final de curso! Non quero despedirme sen antes agradecer a todas as familias o voso traballo nestes últimos meses. Foron semanas extrañas, nada fáciles, pero a vosa actitude foi exemplar. Noraboa polo voso esforzo e apoio!

Xa que o día 21 de xuño celébrase o Día Internacional do Yoga, quero deixarvos esta canle: Soy Yoga Music. Particularmente, recoméndovos Saludo al sol, Árbol seré e Sa ta ma na. En clase gustouvos moito practicar yoga, seguro que agora coa vosa familia e incluso ao aire libre o seguiredes disfrutando :)

O mesmo día, 21 de xuño, celébrase tamén o Día Europeo da Música. En todas as cidades de Europa os músicos saen ás prazas e rúas a tocar, así que estade moi atentos ás melodías rueiras coruñesas!

Se nalgún momento, durante as vacacións, vos apetece practicar algunha das propostas musicais destes úlitmos meses, aquí as tedes todas recollidas.

Moi bo verán a todas a todos!! Unha forte aperta!!

Leti

EDUCACIÓN FÍSICA

Como cierre y despedida, me gustaría que me contestaran las criaturas a un cuestionario online, que he hecho, para ayudarme a pensar, replantear y mejorar la EF, de cara a una posible situación parecida el curso que viene.
Pinchad en la imagen y os saldrá el cuestionario.
¡¡Es facilito, de verdad!!

n/d

ENGLISH- YEAR 2

LAST WEEK OF SCHOO!

The school year is almost over!!! Para esta última semana, propóñovos un "BREAKOUT GAME"que consiste en conseguir un código secreto (4 números) que vos levará ao voso próximo destino, YEAR 3 (TERCEIRO).

WE´D  LIKE TO WELCOME YOU ON BOARD FLIGHT VLS2020 TO YEAR 3

want to thank each child/family for all the warmth, the memories, and the learning that we have shared these school years.

ENJOY SUMMER!!

* * SUMMER LEARNING TIPS: click here

SEMANA DO 15 AO 19 DE XUÑO

Nesta derradeira semana do curso 2019/20,propoñémosvos que realicedes algún experimento dos propostos polo Departamento de Orientación, nesta páxina web. Cremos que é unha forma divertida de rematar este curso e merecédelo polo bo comportamento que amosachedes.Desexamos que pasedes un FELIZ VERÁN!!!

COIDADEVOS MOITO

UNHA APERTA VIRTUAL

as titoras de 2º   ANA REGUEIRA e CHARO BELLO

MUSIC

ALOHA!!

Se queredes disfrutar da música dos océanos... Press here!!

ARTS AND CRAFTS-year 2

June 8th

"WORLD OCEANS DAY"

As this week starts with a special day, the proposed activities for this week of June 8-12 will be about this topic.

Se premedes na imaxe, atoparedes diferentes actividades ( arts and crafts, cartoons, storytellings,..) relacionados co tema.

Podedes escoller facer a/as que máis vos gunten.

O que queira pódeme mandar fotos da/s actividade/s que faga. Logo publicareinas no blog para conmemorar así este día.

ENGLISH- YEAR 2

PROPOSED ACTIVITIES FOR THE WEEK OF JUNE 8-12

Reinforcement (unit 4):

1.-I like trees song. Click here

2.- Worksheet. Listen and number. Click here

3.-Worksheet. I like the country. Click here

( Podédesme mandar as fichas interactivas poñendo o meu correo coa extensión .es )

SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO

Esta semana hai unha ficha de matemáticas de problemas de sumas e restas, que os vai  facer pensar un pouquiño máis. Préstadelle atención e vos sairá ben .

Gustarianos que esta semana fagades un debuxo libre do tema que máis vos guste e nolo enviedes ao noso correo.

Pasade unha boa semana que o fin de curso xa está chegando. Saúdos.