« Novembro 2017 »

Taboleiro ANPA

Lingua Galega-Sobreira Faladeira

A Sobreira Faladeira

Ola, son a sobreira do CEIP Plurilingüe Sobreira. Curioso, non si?
En todo caso, eu nacín antes porque as árbores existimos desde moito antes de que houbera colexios. Imaxinades un mundo sen escolas? sen profes, sen tarefas, sen exames, sen vacacións... Vale, non se pode ter todo! Se non traballamos non hai vacacións.

Pensade un pouco na miña vida. Soportando frío e calor, mirando caer as miñas follas, escoitando ao merlo (e outros) chía que te chía da mañán á noite... Ben, en dúas palabras, ESTOU ABORRECIDA! Moito, pero moito, moito. Tanto que tiven unha idea para distraerme un chisco: xogar ás adeviñas, mola ou non mola?

(♩ Os Xogos  -Migallas - cd Canta Connosco!)

(♩ Vento Toleirón  LLópez e Manuel Rico - cd Vente Vindo Ven Cantando) -U

xía L=================================

web da Secretaría Xeral de Política Lingüística, un espazo con ferramentas, información e contidos útiles e prácticos relacionados coa lingua galega.

Fina Casalderrey visita a Sobreira

Compartimos un tempo coa escritora Fina Casalderrey!!SorrisoRisaRisa.

Este curso 2016/17 todo o alumnado de Educación Primaria e de 6º de Educación Infantil estivo a ler libros dela nas sesións de lectura de cada mañá.

E ti que farías

por min?

O meu avó é unha

gata

Quen me

quere adoptar?

Chamizo

Dúas bágoas

por máquina

A lagoa das

nenas mudas

Resultado de imagen de e ti que farias por min? Resultado de imagen de o meu avó é unha gata Resultado de imagen de quen me quere adoptar? Resultado de imagen de chamizo fina Resultado de imagen de dúas bágoas por Máquina Resultado de imagen de a lagoa das nenas mudas
5 anos 5º e 6º

Día das Letras - ♪ ♩ música de romería ♫ ♩

Moitas grazas a Enrique, Luís e Leni Pérez,

que nos achegaron o seu bo facer con cantos e instrumentos tradicionais na particular "romaría" que organizamos no cole.

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)

Día das Letras - lecturas apadriñadas

Para celebrar o Día das Letras Galegas,

enchimos o cole de recunchos de lectura coas "madriñas" e "padriños" lectores.

#RosalíaTe

Para conmemorar o Día de Rosalía de Castro (24 de febreiro, data do seu nacemento) imos participar da actividade que este curso propón a Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega (AELG): #RosalíaTe.

#RosalíaTe consiste en converterse na Rosalía da que cada alumno/-a se sinta máis próximo/-a despois de repasar a súa variada obra literaria.

Para isto elaboramos unha máscara e un pequeño cartel cun verso que queremos compartir con vós para que fagades algunha foto xuntos.

-descargar video 350Mb (actualizado 24/02/2017) coas fotos #RosalíaTe

Fina Casalderrey

Preparando o segundo trimestre imos traballar nas aulas con lecturas de Fina Casalderrey da editorial Xerais.

E ti que farías

por min?

O meu avó é unha

gata

Quen me

quere adoptar?

Chamizo

Dúas bágoas

por máquina

A lagoa das

nenas mudas

5 anos 5º e 6º

Sacos aromáticos

3º_e_4º_aromáticas2.jpgO alumnado de 3º e 4º de educación primaria fixeron un obradoiro de plantas aromáticas

dirixidos polo monitor do Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Vigo.

Teatro Animar-T

Grazas aos trámites da ANPA puidemos desfrutar desta actuación do grupo Animar-T

para relaxarnos e compartir un tempo de diversión no final de curso

Moitas grazas pola vosa colaboración.Risa

Lecturas na webcam co CEIP Seis do Nadal

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoIntercambiamos lecturas de Manuel María, o autor homenaxeado no Día das Letras Galegas 2016 con alumnado do CEIP Seis do Nadal a través da webcam!!.

Contactamos con eles na confluenza dos nosos Plans Lectores e polo traballo conxunto de mestres dos dous claustros Risa

Grazas a unha proposta do profesorado de infantil, chegouse a realizar unha videoconferencia co primeiro curso do CEIP 6 DE NADAL para rercitar poemas do noso homenaxeado Manuel María. Os rapaces e rapazas de 4º e 5º de primaria do CEIP SOBREIRA recitaron aos nenos de primeiro do outro cole e os de primeirro aos nenos e nenas de infantil.

Aquí temos unha pequena mostra do acontecido.

Letras Galegas - versos perdidos e MÚSICA

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoPara coñecer a obra de Manuel María Fernández, o alumnado tivo que atopar os versos que se "perderan" polos patios do cole

Despois, grazas a Ana, Enrique e Luís, puidemos coñecer os traxes de gala, os instrumentos tradicionais e bailar unhas pezas.

EDLG (Equipo mestras Dinamización da Lingua Galega)