« Febreiro 2018 »

Taboleiro ANPA

The Sobreira Times

Press / Radio

Poñemos en marcha este espazo na web, para compartir con toda a Comunidade Escolar novas relacionadas con eventos da nosa vida na escola que son importantes para o noso alumnado.

Premiados no IV Concurso de Traballos por Proxectos

O proxecto de investigación do cole do curso pasado: "Con Vigo na Maleta"

premiado pola Consellería no contexto do plan LIA (Lectura, Información e Aprendizaxe) de bibliotecas esco

lares.

As nosas actividades e

traballos de investigación dentro do Proxecto Documental Integrado "Con Vigo na Maleta" durante o pasado curso foron recoñecidas pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria a través do concurso da Dirección Xeral de Centros

- texto da resolución http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/resolucion_iv_concurso_tpp.pdf

- memoria presentada ao concurso   http://www.edu.xunta.es/biblioteca/blog/files/descargas/nodos/TPP/1617/36015810_TPP1617_Memoria1_1c3d59.pdf

Visita do Alcalde á nosa Semana Cultural

O alcalde, Abel Caballero, visitou a nosa "semana cultural"

Neste curso 16/17 o tema común do cole foi

“Con Vigo na Maleta” para investigar sobre a emigración.

Así foi que investigamos sobre persoeiros relevantes da nosa cidade e a súa pegada ao retornar con proxectos para toda a comunidade.

Toda esta información transformámola en traballos de distintos formatos que están expostos no cole.

Espazo escolar - programa de maio

CEIP Plurilingüe Sobreira-Valadares

(CEIP Sobreira no minuto+-0,10)

Os nenos de 1º e 2º do Sobreira viaxaron na máquina do tempo a entrevistar a Policarpo Sanz. Os de 4º entrevistan a algúns avós que tamén foron emigrantes. E cun pé aquí e outro alá, escoitamos ao profe de conversa de inglés do IES Sobreira. Ademáis, os mais cativiños de todo trouxeron os seus pais e as súas nais para que lles leran un conto durante a Feira do Libro.

Cada mes, un novo capítulo deste "Espazo Escolar" achegará as novas dos coles de Valadares aos veciños a través das ondas!!