CIRCULAR INICIO DE CURSO. PERIODO DE ADAPTACIÓN PARA ALUMNADO DE 4º DE ED. INFANTIL. CALENDARIO ESCOLAR

Dámosvos a benvida a un novo curso!

Este ano houbo certas novidades, como a ampliación do Salón-Biblioteca e de unha das aulas de Ed. Infantil. Tamén se realizaron obras na antiga vivenda do conserxe, que pasa a ser agora unha dependencia máis do centro. Empezamos con moita ilusión e con desdobres en todos os cursos de primaria, agás en 3º. De momento, adiantámosvos a circular de princio de curso, con información importante que debedes ter en conta.

Comunicarvos tamén que na reunión ca titora de 4º de educación infantil que tivo lugar o xoves, día 7 de setembro entregouse o periodo de adaptación correspondente a dito curso.

Por último, pregamos que teñades en conta o CALENDARIO ESCOLAR que rexerá este curso que empeza.

Un saúdo moi cordial!

PERÍODO DE ADAPTACIÓN 2017 2018.pdf74.12 KB