AXUDAS LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E FONDOLIBROS (ACTUALIZADA 3 XULLO)

Xa están dispoñibles para consulta as listaxes de solicitudes admitidas e excluidas de libros de texto e material escolar. Tede en conta que ditas axudas foron adxudicadas ou non en función da renta, segundo o programa informático da Consellería.

A entrega dos vales realizarase os días 3 e 4 de xullo, en horario de 10 a 13 horas, persoalmente ou baixo autorización asinada e DNI. Os vales non retirados entregaranse a partir do 1 de setembro.

Solicitudes admitidas e excluidas AXUDAS libros de texto

Solicitudes admitidas e excluidas MATERIAL escolar

FONDOLIBROS: Xa está dispoñible a adxudicación provisional dos libros da aplicación. O número de libros que se adxudica terá esta orde: 1: Matemáticas, 2: Lingua Galega, 3: Lingua Castelá, 4: Ciencias Sociais, 5: Ciencias da Natureza e 6: Lingua Inglesa. O resto dos libros deberán ser adquiridos.

Listaxe de admitidos.

Listaxe de excluídos.