Club de lectura

Neste curso comezamos cunha aventura nova. Unha aventura que nos está a dar moitas alegrías!

Puxemos en marcha na biblioteca cinco clubs de lectura, un club cada día da semana.

A acollida desta iniciativa por parte do alumnado do centro foi impresionante. Tendo en conta que son totalmente VOLUNTARIOS, están participando máis do 70% dos nenos e nenas e nalgunhas aulas ata o 100%.

Temos moito que agradecer, sobre todo ás familias por facer un gasto extra coa compra dos libros pero en especial aos coordinadores e coordinadoras dos clubs de lectura ( alumnado de 5º e 6º) polo seu traballo e dedicación, sen a súa participación non sería posible esta nova andaina da biblioteca.

Parabéns a TODOS E A TODAS pola vosa implicación!!!

Queremos dar un pouco de visibilidade a esta iniciativa, así que aí vai un pequeno vídeo no que podedes ver o funcionamento destes club.