ELECCIÓNS A CONSELLOS ESCOLARES

Por acordo da Xunta Electoral, publícase a continuación a convocatoria para poder participar no proceso de renovación de Consellos Escolares.

Como seguramente sabedes, o Consello Escolar é un dos órganos de goberno do centro, con funcións que inclúen, entre outras: participar na elección do director ou directora, avaliar as Normas de Organización, Funcionamento e Convivencia do centro e da Programación Xeral Anual, realizar a análise e valoración do funcionamento xeral do centro, etc.

Para poder ser elixido/a teredes que presentar perante a xunta electoral (na secretaría do centro) a candidutara mediante esta papeleta oficial, debidamente cuberta, antes do 11 de novembro.

Animámosvos a participar neste proceso tan importante para o bo funcionamento do colexio.

SKMBT_C284e22110315030.pdf96.92 KB
SKMBT_C284e22110315360.pdf48.01 KB