AXUDAS LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR E FONDOLIBROS: LISTAXE PROVISIONAL E DEFINITIVO

Xa están dispoñibles para consulta (no taboleiro interior do centro) as listaxes de solicitudes  para o vale de libros de texto, material escolar e fondolibros,  adxudicadas ou non en función da renda.

Os vales poden retirarse persoalmente ou baixo autorización asinada e DNI, tal e como se indicou na circular de fin de curso, os días 5 e 6 de xullo, de 10:00 a 13:00 horas. Os vales non retirados entregaranse a partir do 1 de setembro.

O material escolar a adquirir publicarase no apartado correspondente de cada curso, nesta mesma páxina web, ainda que é posible que non esté dispoñible ata o mes de setembro, dado que depende da adxudicación das titorías.

Os libros do Fondo Solidario serán entregados no mes de setembro polas titoras de 3º e 4º curso.

Esta é a relación de libros de texto do vindeiro curso:

Listaxe de libros de texto 2022-2023

LISTA LIBROS DE TEXTO 2022-23.pdf78.11 KB