CONVOCATORIA PARA PARTICIPACIÓN DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS GRATUITAS

O venres 13 de novembro saiu publicada a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial.

Polo tanto, as familias que o soliciten e cumplan os requisitos recibirán gratuitamente máscaras de protección. Para poder participar neste proceso deberase ter en conta o seguinte:

ALUMNADO DESTINATARIO
No noso centro, unicamente o alumnado matriculado en educación primaria.

SOLICITUDES E REQUISITOS:

O alumnado beneficiario de MATERIAL ESCOLAR non terá que presentar a solicitude, xa que recibirá as máscaras directamente. Polo tanto:

a) Non ten que presentar solicitude:
O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.
b) Deberá que presentar solicitude, no seu caso:
O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 pero que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 € (Tede en conta que se utilizarán os datos de 2018).
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

PRAZO: As solicitudes poden presentarse presencialmente dende o 16 ata o 27 de novembro na secretaría do centro, con cita previa. (Lembramos que o horario da Secretaría do centro é de luns a venres de 9:30 a 10:30  e de 12:30 a 14:00 horas ).

Coa solicitude acompañarase fotocopia do libro de familia

(Teléfono do centro: 881 880 214)

LISTAXE BENEFICIARIOS: Publicarase o luns 30 de novembro, no taboleiro de anuncios do interior do recinto escolar.

REPARTO: Realizarase no mes de decembro.

Modelo de solicitude

NOTA: Haberá solicitudes a disposición das familias na conserxería do centro (sen cita previa).

ANEXO I E II_ED330E_G_Alternativa.pdf136.44 KB