LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS, AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Comunícase que están dispoñibles para consulta no taboleiro interior do centro as listaxes provisionais de solicitudes  para o vale de libros de texto, material escolar e fondolibros,  adxudicados ou non en función da renda.

Os libros a adxudicar terán esta orde: 1º: Matemáticas, 2º: lingua galega, 3º: lingua castelá, 4º: C. sociais, 5º: C. naturais e 6º: inglés. Serán entregados en setembro nas titorías correspondentes.

En canto aos vales, poden retirarse persoalmente ou baixo autorización asinada e DNI, tal e como se indicou na circular de fin de curso, os días 6 e 7 de xullo, sen cita, de 9:30 a 12:00 horas, por rigorosa orde de chegada.

Os vales non retirados eses días entregaranse a partir do 1 de setembro.

NOTA: En caso de non ter concedida a axuda, cabe a posibilidade de que tanto en  4º como en 6º curso haxa libros dispoñibles, polo que consultade ca titoría antes de mercalos.