blogue deXeve4

Women Too!

Na clase de inglés o alumnado de 6º estivo investigando sobre a vida e os logros de mulleres que case ninguén coñece, pero son importantísimas: científicas, investigadoras, loitadoras,... Mulleres que traballaron e traballan dun xeito constante, calado, "contra vento e marea". Mulleres admirables ás que todos debemos coñecer. Estas son algunhas.

"Se eu podo, ti podes"

Joel, proponnos como reto unha actividade futbolística.

#demaiorSuperheroe

No C.E.I.P. Santo André de Xeve de maiores queremos ser... Superheroes.

Grazas a tod@s!

Maleta Viaxeira de Poesía

Este curso recibimos unha graaaan maleta chea de libros de poesía. Poemas para pequechos, para maiores, para pensar, para rir, para xogar... desfrutámolos na clase, levámolos para casa. A pena foi que a tivemos que devolver á Asesoría das Bibliotecas Escolares para que viaxara a outro colexio. Esperámola outro ano!

Libros recomendados para o nadal

Sempre é un bo momento cando desfrutamos da lectura. Aquí tedes uns poucos libros para tod@s.

MIGALLAS visita o cole

Coñecedes a Xulia Minguillón e a Frida Kahlo? Sónanvos Yayoi Kusama ou Sonia Delaunay? A nós si, porque pasamos un rato marabilloso con Migallas que nos explicaron, á súa divertida maneira, quen eran estas artistas. Cantamos, rimos e aprendimos moito!

Adiviña quen é?

A que non sabedes que foi este ano o noso personaxe sorpresa do nadal?

Pois foi DED MOROZ, unha especie de Papá Noel ruso que ven do frío. Aínda que é de moi lonxe estivo con nós na festa de nadal.

Bibliocarriño

Larapeto sorprendeunos coa estrea do BIBLIOCARRIÑO, un carro chulísimo cargado de lecturas para o recreo. As nosas intrépidas Patrulleiras son as encargadas de levalo ao patio e atraer aos lectores e ás lectoras.

Día das Bibliotecas Escolares

Empezamos o novo curso lector dándolle unha nova vida a libros vellos na nosa Biblioteca. Como??? O día das Bibliotecas Escolares montamos un mercadillo de ocasión cos libros que, aínda que vellos, merecían unha segunda oportunidade. Co diñeiro recaudado poidemos mercar catro novos exemplares estupendos para renovar a nosa Biblio.

Concurso Samaín 2019/2020

Un ano máis as cabazas tinguen os nosos corredores de laranxa, esa cor amigable que a finais de outubro convértese en tenebrosa, de medo, chea de misterio.

O noso alumnado, seguindo a liña de traballo ecolóxica do cole, decoraron as súas cabazas con materiais reciclados.

Para tentar premiar o seu esforzo e dedicación este ano houbo varias categorías de premios. Estos son os gañadores:

• Cabaza máis terrorífica: “Gorra amarela”, Roque (5º EI) e Pedro (1º EP).
  • Cabaza máis orixinal: “Patrulla Eco”, Gabriel (4º EI).
  • Cabaza máis traballada: Román (1º EP).
  • Cabaza máis enxebre: “A bruxa defensora do bosque”, Ainhoa (2º EP).
  • Cabaza máis simpática: “A patrulla forestal”, Julia (2º EP) e Martín (4º EI).
  • Cabaza máis revolucionaria: “Cabaza Revolution”, Anxo (5º EP) e Xoel (1º EP).
  • Cabaza co deseño máis ecolóxico: Alex (5º EI) e Iker (5º EP).