SONOS NA GAIOLA

O NOSO CENTRO PARTICIPOU, XUNTO CON OUTROS CENTROS, NA CELEBRACIÓN DO 50º ANIVERSARIO DA PUBLICACIÓN DE MANUEL MARIÁ "SONOS NA GAIOLA" , QUE SE CELEBROU O XOVES 21 DE MARZO NO CENTRO ÁGORA

8 DE MARZO: TAMÉN FÚTBOL

O alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria asistiu a unha charla o día 8 de marzo na que  se tratou un tema que suscitou controversia este curso entre estes alumnos e alumnas: As mulleres e o fútbol.

A capitana do R.C.Deportivo feminino, Miriam Rios, explicoulle como,  pouco a pouco, se van abrindo camiños para as mulleres neste ámbito tan restrinxido.

ENTROIDO 2019

OS MANDADIÑOS DO MECO

DÍA DE ROSALÍA

O 24 de Febreiro celébrase o día de Rosalía de Castro, por ser a súa data de nacemento. Como este ano cadrou en domingo, celebrámolo o venres 22.

Os equipos de EDLG  e biblioteca organizaron as seguintes actividades:

O alumnado dos cursos superiores de primaria recitáronlle poemas de Rosalía aos cursos inferiores e a infantil.

Tamén escribiron os versos de Rosalía  e pegáronnos nas cristaleiras das entradas para regalar ás familias.

Os/as alumnos/as de infantil elaboraron un marcapáxinas.

ü

Os/as alumnos/as de 6º de primaria fixeron un pequeno estudo sobre a vida e obra da escritora e representárono en forma de entrevista.

A CIENCIA EN GALEGO

A UNESCO declarou o 10 novembro  como Día Mundial da Ciencia para a Paz e o Desenvolvemento, polo que este mes pasou a ser para todos o Mes da Ciencia.

En consonancia con isto, desde hai uns anos o profesorado de Galicia comezou a celebrar en novembro o Mes da Ciencia en Galego. O obxectivo desta conmemoración é o de mostrar que a lingua galega é útil e tan válida como calquera outra para o ensino e  a divulgación científica.

Durante este mes  os nenos e nenas do noso cole convertéronse en científicos e investigadores. Podedes ver algúns vídeos dos experimentos que realizaron.

CASTAÑÓN

Para o Magosto o EDLG , xunto coa biblioteca, propuxo que cada curso elaborase un castañón disfrazado dun personaxe de conto. Ademais, tiña que ir acompañado dunha estrofa de 2 versos.

MAGOSTO 2018

SERES MITOLÓXICOS

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega propuxo para o Samaín o estudo da Mitoloxía Galega. Cada curso escolleu un ser mitolóxico para investigar sobre el. A maioría dos cursos realizaron unha actividade plástica para colocar no bosque da entrada e tamén fixeron representacións. Entre os seres elixidos están: O Apalpador, a Feiticeira, Pedro Chosco, a Moura, o Trasno, a Santa Compaña, etc.