Libros de texto

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

Faise pública a relación de libros de texto para o vindeiro curso académico 2023-24. Preme na ligazón para acceder á información.

LIBROS 1º DE EP

LIBROS 2º DE EP

LIBROS 3º DE EP

LIBROS 4º DE EP

Lembramos que o alumnado de Infantil e o de  5º e 6º de Primaria, por estar dentro do programa E-dixgal da Consellería de Educación, NON emprega libros de texto.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024

Aberto o prazo para participación no fondo solidario e axudas para a adquisción de libros de texto e material escolar para curso 2023/24:

• Prazo de presentación de solicitudes: do 20 de maio ata o 21 de xuño, ambos incluídos.
  • Forma de prestación de solicitudes: preferentemente de xeito telemático empregando a aplicación informática "fondolibros" a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, na secretaría do centro ou nos rexistros oficias.
  • Impresos de solicutude para a presentación presencial: descárgaos o anexo I e o anexo II premendo AQUÍ.

Podes ampliar esta información na seguinte ligazón  https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Faise pública a relación de libros de texto para o vindeiro curso académico 2022-23. Preme na ligazón para acceder a información.

LIBROS 1º DE EP

LIBROS 2º DE EP

LIBROS 3º DE EP

LIBROS 4º DE EP

Lembramos que o alumnado de Infantil e o de  5º e 6º de Primaria, por estar dentro do programa E-dixgal da Consellería de Educación, NON emprega libros de texto.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023

Aberto o prazo para participación no fondo solidario e axudas para a adquisción de libros de texto e material escolar para curso 2022/23:

• Prazo de presentación de solicitudes: do 19 de maio ata o 22 de xuño, ambos incluídos.
  • Impresos de solicutude para a presentación presencial: descárgaospremendo en anexo I e anexo II.

Podes ampliar esta información na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

Faise pública a relación de libros de texto para o vindeiro curso académico.

Podedes consultar dita relación para cada un dos niveis educativos premendo no título da nova ou en "4 adxuntos".

Lembramos que non emprega libros de texto o alumnado de Infantil, nin o de  5º e 6º de Primaria por estar dentro do programa E-dixgal da Consellería de Educación.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022

Aberto o prazo para participación no fondo solidario e axudas para a adquisción de libros de texto e material escolar para curso 2021/22:

• Prazo de presentación de solicitudes: do 21 de maio ata o 22 de xuño, ambos incluídos.
  • Impresos de solicutude: poden descargarse premendo AQUÍ, na sede electrónica da Xunta de Galicia ou obterse nas Xefaturas Territoriais da Consellería de Educación e no propio centro.

Podes consultar máis información premendo en http://www.edu.xunta.gal/portal/node/34035.