1º Primaria

BENVID@S A PRIMARIA

Ola familias:

Aínda que vai ser un curso un pouco raro esperamos que todo vaia ben e os nenos e nenas disfruten do cole coma sempre. Para conseguilo precisamos da vosa colaboración.

Adxuntamos o listado de libros e material, así como as normas básicas e os obxectivos mínimos deste curso.

Bo comezo de curso!

Belén e Patricia.

Enquisa da biblio

Como cada fin de curso toca avaliación. Á biblio tamén lle toca e para iso precisamos da vosa axuda. Queremos que a nosa biblio se achegue ás vosas expectativas e convertila nun lugar ao que todos queirades voltar, axúdasnos?

Só tedes que cubrir unha enquisa de un minuto entrando neste enlace  https://sanpedrovisma.blogspot.com/

Moitas grazas

Seguimos aprendiendo mucho

Os envio el material que me faltaba.

Un besote

Profes de primero

SEGUIMOS APRENDIENDO MUCHO

Hola familias:

Vamos a seguir aprendiendo mucho con materiales lúdicos y  manipulativos para que desarrollen todo su potencial de una manera más divertida y motivadora.

Podéis enviar fotos, dibujos, actividades hechas por ellos...

(mlreal@edu.xunta.es )

Un abrazo enorme,

Vuestras profes de primero, Conchi y María

SEGUIMOS APRENDIENDO MUCHO EN LECTOESCRITURA Y MATEMÁTICAS

¡Hola familias!

Seguiremos aprendiendo mucho con el material de refuerzo que os preparamos. Consta de varios cuadernillos de lectoescritura en gallego y en castellano y en matemáticas que os servirán de ayuda y guía para mejorar el proceso de aprendizaje de nuestros niños y niñas.

Seguid disfrutando igualmente de nuestro blog: APRENDE MUCHO CONMIGO.

¡Cuidaros mucho!

Un besazo enorme

Vuestras profes de primero

FESTIVAL LÚDICO DEPORTIVO DO 2º TRIMESTRE - RETOS NA CASA

Ola alumnas, alumnos e familias!

Hoxe é o último día de cole do 2º Trimestre.

Con este motivo queremos facer unha xornada lúdica deportiva por medio dunha serie de retos para todo o alumnado, profesorado e familias.

Esperamos que vos animedes a facer algún, e incluso a superar os mínimos dalgún reto.

Ánimo! E non dubidedes en enviarnos os vosos retos.

PD: o mestre Fabián xa os fixo Guiño, podedes ver os retos no seguinte video:

VAMOS DARLLE Á CABEZA!!

Ola a todas e todos!

Nestes días de estar na casa temos que procurar facer exercicio físico pero tampouco debemos descuidar o "exercicio" do noso cerebro!Guiño

Para iso, déixovos unhas cantas fichas coas que podedes traballar a ATENCIÓN, a DISCRIMINACIÓN VISUAL, a MEMORIA...

Se vos gustan, irei subindo máis!

Moito, moito ánimo!

Lucía (AL)

Novas actividades.

¡Ola! Son Maty. Esta vez subo unha sopa de letras, un laberinto, uns debuxos con sumas para colorear e un mensaxe secreto que podedes descubrir se resolvedes as operacións. Ademáis podedes pintar o debeuxo do fondo.

Espero que vos guste.  Sorriso

Pasatempos e xogo de matemáticas

¡Ola peques e familias! Son Maty (profe de PT) e quero compartir con vós algunhas actividades. Vou ir subindo xogos de percepción, atención e memoria e de matemáticas.

Aquí vos deixo as primeiras actividades. ¡Espero que vos guste e o pasedes ben!

EDUCACIÓN FÍSICA NA CASA

OLA ALUMNAS, ALUMNOS E FAMILIAS!! OS MESTRES DE EDUCACIÓN FÍSICA SUBIREMOS RECURSOS E ACTIVIDADES PARA REALIZAR NA CASA E ASÍ FACER MÁIS LEVADEIRO O DE ESTAR NA CASA.

IREMOS ACTUALIZANDO CONTIDOS NO TRANSCURSO DOS DÍAS.

PARA ACCEDER ENTRADE NA BARRA LATERAL DA PÁXINA ONDE POÑE ED. FÍSICA.

UNHA APERTA GRANDE!!