Idioma Estranxeiro

OUR THANKSGIVING DAY TURKEY

Alumnos e alumnas de 5º e 6º coñeceron e decoraron esta festa popular estadounidense. O noso pavo leva nas súas plumas o nome en inglés das cousas ou persoas polas que queremos dar as grazas. Bo Día de Acción de Grazas a todos!

HALLOWEEN DECORATION: HOW TO MAKE IT

DECORACIÓN DE 1º E 2º DE PRIMARIA

Decoración de Halloween

O alumnado de todos os cursos participou na decoración de Halloween cos elementos realizados na clase de Ed. Plástica en inglés. Se queredes ver como se realizou esta decoración clicade no menú da dereita: Idioma extranxeiro.

HALLOWEEN DECORATION: HOW TO MAKE IT

Esta decoración foi realizada polo alumnado de 3º de Primara.

LITTLE RED RIDING HOOD

Os alumnos e alumnas de 5º A e B representaron esta obra en inglés para todos  os seu compañeiros e compañeiras. Grazas pola aceptación.

PREME NA FOTO PARA VER A OBRA

CABAZAS GAÑADORAS!!!

GAÑADORA DE ED. INFANTIL: 5º B (E.I.)

GAÑADORA DE 1º E 2º : 1º A

GAÑADORA 3º E 4º: 3º A

GAÑADORA DE 5º E 6º : 5º A

VOTA A TÚA CABAZA FAVORITA!!!

3 4

5 6

7  8

9  10

11 12

13  14

15    16

17 18

CELEBRAMOS O SAMAIN - HALLOWEEN

Celebra con nós estas datas participando cos teus fillos e fillas no concurso de cabazas decoradas e cociñando unha merenda terrorífica.

Moitas Grazas!