Ed. Infantil

OS GRANDES AXUDAN AOS PEQUENOS

Como sabedes este reto das grúas extendeuse por toda a escola. 5º A de Primaria axudando no seu reto a 5º A e B de Educación Infantil.

MAGOSTO INFANTIL

ACTIVIDADES SAMAÍN

Os alumnos de infantil asistimos esta semana a unhas representacións sobre os seres mitolóxicos galegos por parte dos alumnos de primaria:

Os alumnos de 1ºB  escolleron a <Pedro Chosco>. Explicáronnos quen era e recitaron unha cantiga para durmir.

Os alumnos de 2º estudaron os <Nubeiros>. Explicáronnos que facían estes seres e  cantáronnos  unha canción.

Os alumnos de 5ºB representaron unha pequena obra titulada "O Lobo Malo".

FESTA FIN DE CURSO INFANTIL

O último día do curso tivemos a actuación do "Circo Ghop" e os xogos populares Paporrubio. Tamén bailamos co grupo de animación do cole.

GRADUACIÓN 6º INFANTIL

MEU O MUNDO É

Os alumnos de infantil bailaron a canción de Paco Nogueiras "Meu o mundo é". Os nenos/as de 4º de primaria acompañáronos amosando a letra mediante pictogramas.

LETRAS GALEGAS: FEIRA DO AGRO

Hoxe, Día das Letras Galegas, tivemos unha degustación de productos típicos galegos no cole. Estaba:

O POSTO DO PAN, con diferentes tipos de pan (de millo, de trigo, de centeo, de espelta,…);

O POSTO DO QUEIXO, onde probamos o queixo do país, de cabra, de ovella e fresco.

O POSTO DO MEL, con mel de eucalipto, de azahar, de romeu e de milflores.

Tamén poidemos ver como as alumnas de primaria facían cestas de lá e cartolina e pulseiras de macramé.

COMEZOU A PRIMAVERA NO SPV

Hoxe os alumnos de infantil gozaron  no areeiro.

PEQUENO CIRCO AMBULANTE

Hoxe todo o alumnado de infantil asistiu a un concerto no palacio da ópera titulado "Pequeno circo ambulante". Narrado pola mestra de ceremonias, achega aos espectadores –a través dun percorrido musical polas melodías circenses- ao máxico mundo das artistas da pista, neste caso de pallasas, malabaristas, adestradoras de pulgas, ilusionistas e funambulistas.

VISITA AO CGAI

<NIEVE Y LOS ÁRBOLES MÁGICOS>

Hoxe visitaron o CGAI os alumnos de 5º e 6º de infantil e 1º de primaria. Proxectaron a película " Nieve y los árboles mágicos".

Os catro relatos que compoñen este filme inícianse con “Tigres en fila india”, protagonizada por un neno moi preguiceiro que, co seu enxeño, poñerá ás feras á súa mercé. No segundo “El pequeño brote”, cóntase a historia dunha nena e a súa tea máxica. O terceiro: “One, two, tree”, narra as aventuras dunha árbore que un bo día bota a andar. Por último, en “Nieve”, uns nenos que van de excursión quedan inmobilizados por unha repentina tormenta de neve, e Filemón e a súa familia faranse amigos dunha familia de esquimós.