Ed. Infantil

CONCERTO

Os alumnos de infantil asistiron a un concerto organizado pola profesora de música, xunto con outros músicos papás e mamás do cole. Tocaron cancións  moi coñecidas.

Os alumnos de 5º de primaria bailaron unha das cancións.

Fixérono moi ben!!!

ATOPOUSE UNHA RA NO COLE!!

A profe Diana atopou unha ra no patio e colleuna para ensinala aos alumno/as de infantil.

Despois de vela todos, soltouna na charca dos anfibios.

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

Hoxe o alumnado de infantil realizou un percorrido para celebrar o Día da Educación Física na Rúa.

DÍA DO LIBRO

Hoxe celebramos o Día do Libro. Cada alumn@ de primaria apadriñou a un nen@ de infantil e leulle un conto. Como compensación os nen@s de infantil regaláronlles debuxos.

TEATRO

Os alumnos de 5º e 6º de infantil foron ao Fórum Metropolitano a ver a obra de teatro <Rosa Caramelo>.

IMOS A PRIMARIA!!!!

As nenas e nenos dos amorodos e dos millos xa son maiores. O próximo curso van iniciar, ilusionados e contentos, una nova etapa .

Este luns celebraron a súa graduación chea de ledicia, sorisos, emoción e, tamén, algunhas actuacións. Se queredes vela premede nas imaxes.

Educación Infantil. Plastilina e area.

¡Ola peques e familias! Son Maty (profe de PT) e quero compartir con vós unha receita de area máxica caseira e outra de plastilina. ¡Espero que vos guste e o pasedes ben!

EDUCACIÓN FÍSICA NA CASA

OLA ALUMNAS, ALUMNOS E FAMILIAS!! OS MESTRES DE EDUCACIÓN FÍSICA SUBIREMOS RECURSOS E ACTIVIDADES PARA REALIZAR NA CASA E ASÍ FACER MÁIS LEVADEIRO O DE ESTAR NA CASA.

IREMOS ACTUALIZANDO CONTIDOS NO TRANSCURSO DOS DÍAS.

PARA ACCEDER ENTRADE NA BARRA LATERAL DA PÁXINA ONDE POÑE ED. FÍSICA.

UNHA APERTA GRANDE!!

MANDADIÑOS 2020