VISITANDO AOS NOSOS MAIORES

Estes días estivemos visitando os centros de maiores do noso barrio. Con toda a ilusión do mundo fomos ata a residencia Padre Rubinos a ao centro de día "La Hera", para cantarlles unhas panxoliñas que levamos ensaiando desde setembro.

Foi unha experiencia moi enriquecedora para nós e para eles á vez que femosa

Preme na imaxe.

OBRADOIRO DE ECOPERCUSIÓN

O alumnado de 5º e 6º de primaria participou nun obradoiro de ecopercusión. A música atópase en todos os lugares e obxecto, incluso nos que menos o esperas.

Preme na imaxe para ver que aconteceu.

O CORO DE SPV

O coro de SPV está de volta!!

Queres participar? Acado os luns na hora do recreo á aula de música.

Se a música é a túa paixón, non podes perder esta oportinidade.

LADY IN BLACK

Os nenos e nenas de 5º e 6º de Primaria despois de moito tempo de ensaio e esforzo afrécennos esta versión de "Lady in black" adaptada a estes tempo de COVID.

Audicións do terceiro trimestre

Aquí tedes as audicións que estamos a facer no terceiro trimestre cos cursos de terceiro a sexto.

FIN DE CURSO, COMIENZO DEL VERANO

Hola:

¿Cómo estáis? Antes de nada, quiero avisaros que las actividades MUS-E me las podéis enviar hasta el viernes, pues le he preguntado a la FYME si podría ser y han dicho que sí. Además, os dan muchas gracias por este trabajo final.

Adjunto un archivo con temas para Infantil, como os había dicho,  por si os es útil en algún momento.

Os he escrito una carta de despedida, porque esta vez no puedo decir que vuelva en setiembre, ya que me cambio, como algun@s de vosotros , de cole. Me gustaría que la leyerais, cuando podáis.

La he escrito con todo el cariño que os tengo, que es mucho. Os quiero dar las gracias porque me habéis hecho muy feliz en estos seis años y os deseo lo mejor. A los que os tenéis que cambiar de cole, a los que os vais al instituto, mucho ánimo, os irá muy bien.

Un abrazo

MÚSICA, 11 DE JUNIO

Hola:

¿Cómo estáis? Espero que todos los problemas se los lleve este viento que oigo soplar con fuerza. Os adjunto el penúltimo archivo, que es importante, porque en él explico lo que nos piden desde la Fundación Yehudi Menuhin, para celebrar , de otra manera, el Día MUS-E. Seguro que Ramiro, Luisa, Chus, Rupert y Alejandra se acuerdan mucho de vosotros.

La próxima semana volveré. Ya queda poquito de curso.

Un abrazo.

ACTIVIDADES MUSICAIS 2 DE XUÑO

¡ Hola de nuevo!!!

Os dejo nuevas actividades, para hacer con tranquilidad, que ya estamos terminando el curso y es posible que aunque no hayáis ido a la escuela, estéis cansados. Espero que os gusten.

Quiero animaros a participar en la actividad que ha colgado Lidia en la página principal, donde hay que grabar una canción con lengua de signos. Sorriso

ACIVIDADES MUSICALES 26 DE MAYO

Hola, niñ@s y familias:

¿Cómo estáis? Adjunto las actividades para esta semana en un pdf . No os olvidéis de escribirme, enviarme grabaciones, contarme , preguntarme; es que hay días que no recibo nada. Aunque clasifico por edades, creo que es bueno que los niños  miren casi todo. En el aula a mí me sorprenden mucho.

Esta semana, la Fundación Yehudi Menuhin nos ha enviado recursos muse, para compartir con vosotros. Aquí os dejo el enlace, y en un archivo adjunto un pdf interesante.

Un abrazo

ACTIVIDADES MUSICÁIS SEMANA 18 DE MAIO

Ola de novo:

Deixo actividades musicáis para esta semana, que espero sexa moi boa para todos e todas .

Con agarimo