DÍA MUNDIAL DA POESÍA

Hoxe, 21 de marzo, celébrase o día da Poesía. Das árbores do patio brotaron palabras coas que vos invitamos a crear poesías, que mañá recolleremos para decorar o recuncho da biblio.

Se a creatividade se apodera de vós, non a deixedes escapar e aproveitade para prepararvos para o concurso de poesía que comezará axiña!!

ADMISIÓN DE ALUMNOS

INFORMAMOS QUE TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS TERÁN PRAZA PARA O VINDEIRO CURSO. PRÓXIMAMENTE PUBLICAREMOS AS LISTAXES.

GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS QUE CONFIARON NO NOSO CENTRO.

UNS VERDADEIROS ARTISTAS

Como xa vos comunicamos anteriormente, 5º A e 5º B estamos participando nunha actividade Muse de técnicas audiovisuais. Se queredes ver outras mostras de fotografía relacionadas con espellos, premede na foto.

8 DE MARZO: TAMÉN FÚTBOL

O alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria asistiu a unha charla o día 8 de marzo na que  se tratou un tema que suscitou controversia este curso entre estes alumnos e alumnas: As mulleres e o fútbol.

A capitana do R.C.Deportivo feminino, Miriam Rios, explicoulle como,  pouco a pouco, se van abrindo camiños para as mulleres neste ámbito tan restrinxido.

Somos noticia no diario "La Opinión A Coruña"

Podes ver a noticia completa con imaxes incluidas no seguinte enlace: https://www.laopinioncoruna.es/deportivo/2019/03/08/carnaval-riazor/1381998.html#

VISITA ESTADIO DE RIAZOR - 110% BLANQUIAZUL

Esta mañá do xoves 7 de marzo o alumnado de 6º de Educación Primaria visitou o estadio de Riazor no programa "Os nosos valores - Escolas 110% blanquiazul" da Opinión da Coruña. Nel coñeceron a historia do Real Club Deportivo da Coruña e disfrutaron das instalacións como xogadores e xogadoras profesionais. Ao finalizar a visita tiveron oportunidade de charlar con futbolistas do primeiro equipo femenino e do Fabril masculino.

Noticia La Opinión A Coruña: https://www.laopinioncoruna.es/multimedia/videos/deportes/valoresbranqui...

ENTROIDO 2019

VISITA DE MANOLO RIVAS

HOXE TIVEMOS O PRACER DE CONTAR COA INESTINABLE PRESENZA DO AUTOR DA OBRA "A RAPOSA E A MESTRA" ....MANOLO RIVAS...

ADMISIÓN ALUMNADO

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES É DO 1 AO 20 DE MARZO.

DERRADEIROS DÍAS 18 E 20 DE MARZO HORARIO DE 9h. A 14h. e 16h. a 18h.

TODA A INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO AQUÍ

DESCARGA O TEU IMPRESO:

EN GALEGO

EN CASTELÁN

VACANTES

MAPA DE INFLUENCIA

INSTRUCCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL

INFORMACIÓN FAMILIAS

CALENDARIO DE ACTUACIÓNS

DÍA DE ROSALÍA

O 24 de Febreiro celébrase o día de Rosalía de Castro, por ser a súa data de nacemento. Como este ano cadrou en domingo, celebrámolo o venres 22.

Os equipos de EDLG  e biblioteca organizaron as seguintes actividades:

O alumnado dos cursos superiores de primaria recitáronlle poemas de Rosalía aos cursos inferiores e a infantil.

Tamén escribiron os versos de Rosalía  e pegáronnos nas cristaleiras das entradas para regalar ás familias.

Os/as alumnos/as de infantil elaboraron un marcapáxinas.

ü

Os/as alumnos/as de 6º de primaria fixeron un pequeno estudo sobre a vida e obra da escritora e representárono en forma de entrevista.