ENSAIANDO O BAILE DA PAZ 19

O RETO DAS MIL GRÚAS

O alumnado do noso centro está realizando un reto que finalizará o 30 de xaneiro, Día da Paz; para saber mellor en que consiste, premede na imaxe. Neste reto participarán todo o centro escolar, o alumnado dos cursos superiores ensinará aos outros cursos como facer estas grúas e finalmente xuntarémolas todas na entrada no centro. O obxectivo é conseguir as mil grúas que nos cumplan un desexo conxunto de Paz.

Aquí podemos ver alumnos e alumnas de 5º A de Primaria ensinando e axudando aos compañeiros e compañeiras de 5º de Infantil.

FESTA DE NADAL

<ifr

O NOVO GALIÑEIRO

I DÍA MUS-E GALICIA

O DÍA 11 DE DECEMBRO TIVEMOS O PRACER DE PARTICIPAR NO QUE FOI O PRIMEIRO ENCONTRO DO PROXECTO MUS-E EN GALICIA, NO QUE OS CENTROS PARTICIPANTES AMOSARON UNHA REPRESENTACIÓN DO SEU TRABALLO ARTISTICO.

ELECTRICIDADE ESTÁTICA

SEMANA DA CIENCIA Cristalización

SEMANA DA CIENCIA Fonte de aire

A CIENCIA EN GALEGO

A UNESCO declarou o 10 novembro  como Día Mundial da Ciencia para a Paz e o Desenvolvemento, polo que este mes pasou a ser para todos o Mes da Ciencia.

En consonancia con isto, desde hai uns anos o profesorado de Galicia comezou a celebrar en novembro o Mes da Ciencia en Galego. O obxectivo desta conmemoración é o de mostrar que a lingua galega é útil e tan válida como calquera outra para o ensino e  a divulgación científica.

Durante este mes  os nenos e nenas do noso cole convertéronse en científicos e investigadores. Podedes ver algúns vídeos dos experimentos que realizaron.