DÍA MUS-E 2019

CALAVERA ISLAND

Grazas ao grupo de teatro en inglés North Apple Tree o noso alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º puideron disfrutar desta entretida e instructiva obra de tatro: Calavera Island.

THE TREE LITTLE FAT PIGS

Un grupo de alumnos e alumnas de 5º atrevéronse a facer esta obra de teatro en inglés que gustou moito aos pequenos do cole.

GRADUACIÓN INFANTIL 2018/2019

BAILE GRADUACIÓN 6º INFANTIL CURSO 18/19

BAILE GRADUACIÓN 5º INFANTIL CURSO 18/19

BAILE GRADUACIÓN 4º INFANTIL CURSO 18/19

PREMIOS CERTAME POESÍA

Tras celebrar en marzo o Día Mundial da Poesía, puxemos en marcha un concurso de poesía para todos os niveis de primaria. No festival das Letras Galegas entregamos os premios, un por cada nivel e unha mención especial á mellor poesía en galego.

Os/as gañadores/as son:

Aroa de 1º primaria, Miriam de 2º, Daniela de 3º, Lucía de 4º, Marcos de 5º e Critina de 6º. A mención especial foi para Noa de 5º.

NORABOA ÁS GAÑADOR@S!!!

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2019

LETRAS GALEGAS 2019

Este ano as Letras Galegas dedicáronse a Antón Fraguas. Durante a semana das Letras Galegas leváronse a cabo diversas actividades:

Os alumnos de infantil realizaron un mural coa figura de Antonio Fraguas.

Os alumnos de 1º e 2º representaron "O piollo e a pulga".

Os alumnos dos cursos superiores de primaria representaron "O catecismo do labrego".

No seguinte video podedes ver un retrinco da obra.

Tamén houbo unha exposición do traxe típico galego e de algúns intrumentos musicais. Os alumnos fixeron actividades para coñecer todas as prendas que o compoñen.