DÍA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA - SEMENTA CAMIÑO EXTERIOR

A EDUCACIÓN FÍSICA GUÍA O CAMIÑO.

O día da Educación Física na Rúa do CEIP San Pedro de Visma fíxose eco na prensa local da Opinión de A Coruña.

Celebramos este evento durante dous días realizando rutas de sendeirismo que ampliaban os circuitos do noso camiño de Santiago do proxecto "Sementa Camiño". As rutas realizáronse polo parque dos mariñeiros, parque Adolfo Suárez e o barrio de San Pedro de Visma. Todo unha experiencia positiva na que puxo ainda máis en valor a Educación Física na formación do alumnado no día a día.

PULSA NA IMAXE PARA ACCEDER Á NOVA DA OPINION DE A CORUÑA

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2021-22

SOLICITUDE DE BOLSAS COMEDOR PARA O CURSO 2021-22

O Concello de A Coruña abre o prazo para solicitar as bolsas comedor para o curso académico 2021-22:

• Pazo de presentación de solicitudes: do 5 ao 30 de abril, ambos incluídos.
  • Presentación de solicitudes: nos rexistros municipais (con cita previa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal ou en calquera dos outros previstos no artigo 16.4 la Lei 39/2015, do 1 de outubro.
  • Impresos de solicitude: están dispoñibles nos rexistros municipais, nos centros cívicos, na web do Concello e na sede electrónica.

Este ano o alumnado solicitante deberá ter un DNI, NIE ou número de identificación fiscal válido. Naqueles casos que por imposibilidade legal non dispoñan de ningún dos documento anteriores, poderá presentarse unha instancia no rexistro solicitando a cobertura do gasto de comedor con outro recurso, que será valorado polo Concello.

Preme AQUÍ para acceder á web do Concello de A Coruña e ampliar a información.

PUBLICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DO 2º TRIMESTRE EN ABALAR

A publicación das cualificacións da segunda avaliación a través de Abalar realizarase o 26 de marzo nos seguintes horarios*:

• 14:00 horas: EI , 1º e 2º de EP.
  • 15:00 horas: resto de niveis de EP.

*A publicación en horarios diferentes é debida a motivos informáticos.

ADMISIÓN DO ALUMANDO PARA O CURSO 2021/22

Desde o 1 ata o 22 de marzo, ambos incluídos, estará aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión no noso centro para o curso 2021/22.

Que documentación hai que presentar?

• Modelo de solicitude debidamente cuberto (ED550B).
  • Copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a (DNI, partida de nacemento, padrón municipal…).
  • No caso de optar a un curso de primaria, deberán achegar a certificación de matrícula do centro de procedencia (certificado oficial do expediente académico).
  • En caso de separación xudicial ou divorcio, presentarase unha copia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

Como se pode presentar a solicitude?

• Na secretaría do propio centro.
  • De xeito telemático, na aplicación “Admisión do alumnado”.  É imprescindible contar con certificado dixital ou a chave 365.

No caso de optar pola presentación na secretaría do centro pódese obter o modelo de solicitude dos seguintes xeitos.

Prazas ofertadas en 4º de infantil: 50*

* 6 destas prazas están disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15)

Resumo do calendario do proceso de matrícula.

1 ó 22 de marzo de 2021 Presentación de solicitudes
25 de marzo a 9 de abril Presentación da documentación acreditativa en caso de ser necesaria a baremación.
Antes do 26 de abril Publicación no centro  da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as
Antes do 15 de maio

Publicación no centro das listaxes definitivas de admitido/as e non admitidos/as

Do 20 ao 30 de xuño Formalización da matrícula

COÑECE O NOSO COLEXIO

Queres coñecernos? Xa podes facelo na presentación de abaixo.

NOVIDADE: gracias ao Concello de A Coruña tendes a vosa disposición unha visita virtual 360º da colexio. Preme AQUÍ e na ventana emerxente selecciona o noso colexio no mapa ou no listado.

Se queredes máis información non dubidedes en contactar con nós.

DÍA DA PAZ 2021

"O exceso de consumo ten repercusións noutras partes do mundo"

RESERVA DE PRAZA PARA CONTINUAR ESTUDOS NO IES ADSCRITO AO CENTRO NO CURSO 2021/22

Desde o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro, ambos incluídos, estará aberto a prazo para realizar a reserva de matrícula no IES Rafael Dieste (instituto adscrito ao noso centro) para o curso 2021/22 por parte do alumnado de 6º de Educación Primaria.

A reserva poderá realizarse dos seguintes xeitos:

1. A través da dirección web https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

2. Devolvendo cuberto ao seu titor ou titora o impreso entregado ao alumnado.

Podedes consultar toda a información premendo en http://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849

BO NADAL NO CAMIÑO 2020

PARA VER O VIDEO DE "BO NADAL NO CAMIÑO 2020" PULSA NA IMAXE

PUBLICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS EN ABALAR

Estimadas familias:

A publicación das cualificacións a través de Abalar realizarase o 22 de decembro en horarios diferentes por motivos informáticos:

• 14:00 horas: EI , 1º e 2º de EP.
  • 15:00 horas: resto de niveis de EP.

Por outra banda, lebramos que as clases reiniciaranse o venres 8 de xaneiro.

Aproveitamos para desexarvos Bo Nadal! e agradecervos o apoio recibido neste 1º trimestre.

O noso alumnado é un exemplo de bo facer.

Grazas.

A Comunidade SPV