GRADUACIÓN 6º PRIMARIA

O BLOG DE VOZ NATURA ESTÁ DE VOLTA

Con esta entrada queremos dar a benvida ao curso 2019-2020. Recordarvos que o blog de Voz Natura xa comezou a andar e podedes seguir vendo as novas que se irán publicando durante o curso. Xa aproveitamos para publicar que este curso temos un proxecto común, no que todo o centro está implicado, alumnado, profesorado e familias. O proxecto terá como base a redución de consumo de plásticos.

BO COMEZO DE CURSO A TODAS E TODOS

LISTAXE DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS

PODEDES COMPROBAR OS DATOS DEFINITIVOS DO FONDO DE LIBROS NO SEGUINTE ENLACE

- LISTAXE DE ADMITIDOS

- LISTAXE DE EXCLUIDOS

RECORDADE QUE AINDA QUE APAREZAN NA LISTAXE OS ALUMNO/AS DE 5º DE PRIMARIA, ESTOS TERÁN O PROGRAMA E-DIXGAL.

PREME AQUI PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN DO PROGRAMA

CORO DAS EMOCIÓNS. EDUCACIÓN RESPONSABLE

Durante todo o curso as nenas e nenos de 5º de Educación Infantil e 2º de Edcuación Primaria participaron no "CORO DAS EMOCIÓNS". Este foi o resultado!!

DÍA DA MÚSICA 2019

">

O día 21 de xuño celebrouse o Día Mundial da Música, o Grupo Vocal SPV adicounos esta actuación que resume a súa actividade en diferentes eventos todo o ano.

LISTAXE LIBROS CURSO 2019/2020

DÍA MUS-E 2019

CALAVERA ISLAND

Grazas ao grupo de teatro en inglés North Apple Tree o noso alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º puideron disfrutar desta entretida e instructiva obra de tatro: Calavera Island.

THE TREE LITTLE FAT PIGS

Un grupo de alumnos e alumnas de 5º atrevéronse a facer esta obra de teatro en inglés que gustou moito aos pequenos do cole.

GRADUACIÓN INFANTIL 2018/2019