I DÍA MUS-E GALICIA

O DÍA 11 DE DECEMBRO TIVEMOS O PRACER DE PARTICIPAR NO QUE FOI O PRIMEIRO ENCONTRO DO PROXECTO MUS-E EN GALICIA, NO QUE OS CENTROS PARTICIPANTES AMOSARON UNHA REPRESENTACIÓN DO SEU TRABALLO ARTISTICO.

ELECTRICIDADE ESTÁTICA

SEMANA DA CIENCIA Cristalización

SEMANA DA CIENCIA Fonte de aire

A CIENCIA EN GALEGO

A UNESCO declarou o 10 novembro  como Día Mundial da Ciencia para a Paz e o Desenvolvemento, polo que este mes pasou a ser para todos o Mes da Ciencia.

En consonancia con isto, desde hai uns anos o profesorado de Galicia comezou a celebrar en novembro o Mes da Ciencia en Galego. O obxectivo desta conmemoración é o de mostrar que a lingua galega é útil e tan válida como calquera outra para o ensino e  a divulgación científica.

Durante este mes  os nenos e nenas do noso cole convertéronse en científicos e investigadores. Podedes ver algúns vídeos dos experimentos que realizaron.

SEMANA DA CIENCIA Neutralización

O NOSO GALIÑEIRO

Boas a todos e todas.

Como podedes saber de outros anos, o noso colexio ten un galiñeiro propio. O que o mellor non sabedes é como se organizan os nenos e nenas para levar a cabo as funcións de coidado e mantemento.

De xeito moi resumido decir que temos dous grupos de traballo fixo e un que vai variando.

• Un grupo de coordinación de horta formado por profesores.
  • Un grupo de cordinación de galiñeiro formado por un profesor e varios alumnos e alumnas: alumnado voluntario que xa o ano pasado facía coidados do galiñeiro. Encárganse de ensinar a novos compañeiros as funcións no galiñeiro (comida, limpeza, ovos,…).
  • Un grupo de coidado de galiñeiro que vai rotando cada dúas semanas: aprenden as funcións importantes no coidado do galiñeiro e axudan a manter todo o espazo en boas condicións.

Todas estas funcións citadas realízanse durante os recreos e o alumnado participa voluntariamente.

Isto é todo. Si vós interesa coñecer as función de ecovoluntarios e voluntarios do materialpodedes seguir atentos ao Blog.

CASTAÑÓN

Para o Magosto o EDLG , xunto coa biblioteca, propuxo que cada curso elaborase un castañón disfrazado dun personaxe de conto. Ademais, tiña que ir acompañado dunha estrofa de 2 versos.