O IMPACTO DOS PLÁSTICOS NO MAR

Hoxe foi un día especial no colexio San Pedro de Visma. Esta mañá ao estilo dunha Performance, comezouse a encher un GOLFIÑO con restos de plásticos recollidos polo alumnado do centro. Curso por curso pasou a depoistar o plástico que almacenaban nas súas clases. Este plástico vén dos restos das merendas, do recollido no patio do centro ou da contorna do centro escolar.

Con esta acción pretendemos que o alumnado e a sociedade en xeral sexa consciente do uso abusivo que facemos do plástico de un só uso. Ao mesmo tempo o alumnado puido ver os efectos dos plásticos no mar, afectando así aos seres vivos que se encontran nel. E como este mundo chamado natureza é un circulo, estes plásticos volven a nós en forma de menú diario nas nosas comidas, comendo peixe e facendo que esteamos comendo micro plásticos case a diario.  Que o noso Golfiño, situado na entreda do colexio o recorde todos os días. NON AO PLÁSTICO DUN SÓ USO!

Unha boa xornada a de hoxe, na que seguimos na formación e concienciación do coidado do medio ambiente.

MANDADIÑOS 2020

DÍA DA PAZ

PORTAS ABERTAS

O VINDEIRO LUNS 2 DE MARZO REALIZAREMOS AS XORNADAS DE PORTAS ABERTAS DO NOSO CENTRO PARA AQUELAS FAMILIAS INTERESADAS NA INCORPORACIÓN DOS SEUS FILLOS/AS CARA AO CURSO 2020/2021.

SERÁN ÁS 16:30 NA SALA MULTIUSOS, NON FALTEDES

TALLER PARA FAMILIAS

OFERTAMOS UN TALLER GRATUÍTO PARA AS FAMILIAS COA TEMÁTICA ACTUAL DE "EDUCACIÓN EMOCIONAL PARA AS FAMILIAS"

TODA A INFORMACIÓN PREMENDO A FOTO

FESTA NADAL 2019

CHOCOLATADA NADAL 2019

O máis doce para os máis doces.

APADRIÑAMENTO LECTOR

No Nadal é importante compartir, hoxe compartimos unha actividade que nos gusta a todos. Dende a Biblioteca desexámosvos, Boas Festas e unha moi boa LECTURA!!!.

BO NADAL

NADAL TAMÉN É FAMILIA