PREMIOS CERTAME POESÍA

Tras celebrar en marzo o Día Mundial da Poesía, puxemos en marcha un concurso de poesía para todos os niveis de primaria. No festival das Letras Galegas entregamos os premios, un por cada nivel e unha mención especial á mellor poesía en galego.

Os/as gañadores/as son:

Aroa de 1º primaria, Miriam de 2º, Daniela de 3º, Lucía de 4º, Marcos de 5º e Critina de 6º. A mención especial foi para Noa de 5º.

NORABOA ÁS GAÑADOR@S!!!

FESTIVAL LETRAS GALEGAS 2019

LETRAS GALEGAS 2019

Este ano as Letras Galegas dedicáronse a Antón Fraguas. Durante a semana das Letras Galegas leváronse a cabo diversas actividades:

Os alumnos de infantil realizaron un mural coa figura de Antonio Fraguas.

Os alumnos de 1º e 2º representaron "O piollo e a pulga".

Os alumnos dos cursos superiores de primaria representaron "O catecismo do labrego".

No seguinte video podedes ver un retrinco da obra.

Tamén houbo unha exposición do traxe típico galego e de algúns intrumentos musicais. Os alumnos fixeron actividades para coñecer todas as prendas que o compoñen.

REUNIÓN INFORMATIVA FAMILIAS DE NOVO INGRESO

O VINDEIRO XOVES 6 DE XUÑO ÁS 16:00 FARÉMOS UNHA REUNIÓN INFORMATIVA PARA TODAS AS FAMILIAS QUE COMEZAN O VINDEIRO CURSO NO NOSO CENTRO.

DARASE TAMÉN INFORMACIÓN SOBRE TODAS AS ACTIVIDADES XESTIONADAS POLA NOSA ANPA.

AXUDAS PARA LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E ACCESO AO FONDO SOLIDARIO

ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR, ASÍ COMO PARTICIPAR NA ENTREGA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO.

TODA A INFORMACIÓN AQUÍ

IMPRESOS PARA A PRESENTACIÓN NA SECRETARÍA DO CENTRO

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS

NO SEGUINTE ENLACE PODEDES VER AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

CAMPAMENTO DE VERÁN

CONVOVATORIA DO CAMPACOLE DE VERÁN QUE TERÁ UNHA DAS SEDES NO NOSO CENTRO.

INFORMACIÓN AQUÍ

CONSERVATORIO PROFESIONAL DE MÚSICA

NO  SEGUINTE ENLACE PODEN CONSULTAR A CONVOCATORIA DE PRAZAS PARA O CONSERVATORIO PROFESIONAL DE MÚSICA DE A CORUÑA PARA NENOS/AS CON N.E.E.

PREME AQUÍ

ROBÓTICA E MEDIO AMBENTE

Coa axuda da fundación Prosegur, o alumnado de 5º A renovou os seus coñecementos sobre a conservación do noso medio ambente. A actividade viña acompañada de certos aspectos moi motivadores: o traballo en grupo e o manexo de robots. Finalmente desenvolveron o seu propio proxecto. Moi motivadora e completa.

BECAS DE COMEDOR DO CONCELLO 2019-2020

ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE BECAS DO COMEDOR CARA AO VINDEIRO CURSO.

MAIS INFORMACIÓN PREME AQUÍ