FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023

Aberto o prazo para participación no fondo solidario e axudas para a adquisción de libros de texto e material escolar para curso 2022/23:

• Prazo de presentación de solicitudes: do 19 de maio ata o 22 de xuño, ambos incluídos.
  • Forma de prestación de solicitudes: preferentemente de xeito telemático empregando a aplicación informática "fondolibros" a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, na secretaría do centro ou nos rexistros oficias.
  • Impresos de solicutude para a presentación presencial: descárgaospremendo en anexo I e anexo II.

Podes ampliar esta información na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO E MATRÍCULA PARA O CURSO 2022/23

Xa están dispoñibles no taboleiro de anuncios do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido en non admiitido para o curso 2022/23.

O alumnado admitido deberá realizar a matrícula para o vindeiro curso.

Que prazo?

Do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos.

Que documentación hai que presentar?

• Impreso para a formalización da matrícula que pode descargarse premendo AQUÍ.
  • Impreso para a actualización de datos e autorizacións que pode descargarse premendo AQUÍ.
  • Dúas fotografías actualizadas tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Cartilla de vacinación actualizada.
  • DNI do alumno/a (no caso de telo).
  • En caso de divorcio ou separación, copia cotexada (pode realizarse no propio centro) da setenza xudicial e/ou do convenio regulador onde conste a custodia do alumno/a.

Onde presentar a documentación?

Na secretaría do centro.

DIRECTRICES SOBRE O USO DA MÁSCARA.

A Conselleria de Educación ven de facer públicas as seguintes directrices sobre o uso das máscaras.

Uso obligatorio:

• Transporte escolar, agás as excepcións recollidas no apartado 3.1 das directrices.

Recomendacións de uso en interiores:

• Persoal traballador do centro educativo.
  • Alumnado do centro educativo.
  • Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.
    • Persoas traballadoras.
    • Visitas cando estean en zonas compartidas.
  • Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

Podes consultar as directices completas premendo en http://www.edu.xunta.gal/portal/node/36790

AVISOS AO CENTRO RELACIONADOS CO COVID-19

Todas as familias deben informar das incidencias sanitarias relacionadas co COVID 19:

• Se algún alumno/a presenta na casa algún síntoma compatible co COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en aillamento por diagnóstico de COVID-19.
  • Aqueles/as que se atopen en corentena por ser contacto estreito dunha persoa  diagnosticada de COVID-19.

As notificacións realizaranse chamando ao teléfono do colexio 881960787 en horario de  9 a 14 horas e de 16 a 18 horas de luns a venres.

CEIP PLURILINGÜE SAN PEDRO DE VISMA

PROXECTO SEMENTE 2022

O Proxecto Semente 2021/22 organizado polo Concello de A Coruña está chegando ao seu fin. Os nenos e nenas de 6ºA e 6ºB levan meses traballando na súas cooperativas, COOPXETAL e Vida Verde, facendo todo tipo de produtos artesáns.

O vindeiro venres 20 desde as 16:30 ata as 20:30 horas  estes grandes emprendedores e emprededoras estarán, xunto con outros colexios do concello, na Praza de María Pita  para vender os seus produtos artesáns nos que levan meses traballando.

Desde o CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma queremos convidar a toda a comunidade educativa a achegarvos polos postos da súas cooperativas.

Contamos con vós!

MURAL DE ENKI

Contamos cun novo mural no noso colexio!

A fundación ENKI coa axuda do alumnado elaborou nunha das paredes do Torreón un mural que contribúe á normalización da ligua de signos e o sistema braille ao recoller o abecedario en ambos sistemas de comunicación.

Álbum: CURSO 2021/2022 -> Mural Enki

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA

Chegou o 27 de abril e con el unha das citas máis esperadas no colexio, o Día da Educación Física na rúa.

Os nosos olímpicos e olímpicas puxeron a proba a súa resistencia e saíron a camiñar polos espazos verdes da contorna e os parques. O alumnado de primaria fixo unha andaina polo barrio de Visma e o parque Adolfo Suárez, mentres que os pequenos e pequenas de infantil camiñaron polo percorrido do facho olímpico e polo parque dos Mariñeiros.

Ademais, o venres 28 xuntámonos na praza de María Pita preto de 400 escolares de sete colexios de A Coruña para celebrar, promocionar e defender a Educación Física . Os nosos representantes foron os ciclistas da clase de 6ºB de Infantil, que deixaron a todo o mundo marabillado co seu bo facer nas bicicletas.

Álbum: CURSO 2021/2022 -> Día da Educación Física na rúa

FIN DO SEGUNDO TRIMESTRE. AS OLIMPIADAS DE CORDA

A fin do segundo trimestre chegou e os nenos e nenas de Visma tiveron que enfrontarse ás Olimpiadas de corda para lograr a medalla de plata e seguir avanzando neste curso olímpico.

Estas Olimpiadas de corda puxeron de manifesto un dos máis importantes valores olímpicos, o compañeirismo.

O alumnado de San Pedro de Visma traballou en equipo para superar dúas probas e conseguir a medalla de plata:

1. Entre todos os nenos e nenas de cada clase tiveron que superar unha serie de retos  de corda: saltar cos ollos pechados, cruzando a corda, saltos con xiro...
  2. Acadar 5.000 saltos entre todos os nenos e nenas en tres minutos. Ah!, non so chegaron a 5.000 saltos, é que deron 18.706.

Parabéns ao equipo de San Pedro de Visma, fúchedes un exemplo de esforzo e traballo en equipo.

Álbum: CURSO 2021/2022 -> Olimpiadas de corda

NOVA ESTRATEXIA DE CONTROL DA COVID-19 NOS CENTROS EDUCATIVOS

Preme na ligazón para acceder ao comunicado conxunto das Consellerías de Educación e Sanidade sobre a nova estratexia de control da COVID-19 nos centros educativos.