6º Primaria

IGUALDADE

Entroido Choqueiro 5º

Coidamos o planeta

PROXECTOS 5ºA 19-20

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 15 DE XUÑO

 

MATE, LENGUA E LINGUA- Actividades en snappet

 

SOCIAIS

 

Páx.105, ex. 1, 2, 3

 

Páx 106, ex. 1, 2, 3

 

NATURAIS

 

Páx. 128, ex. 1, 2, 3

 

AVISOS

 

  • Convoco mañá, luns 15 de xuño, unha reunión de titoría na miña sala webex ás 10.

  • O resto dos días a sala permanecerá aberta de 10 a 11 para aclaracións e dúbidas. O venres 19 haberá outra reunión de titoría as 10.30.

  • O enlace é: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

  • O prazo para pedir a axuda para adquisición de libros ou material remata o venres 19.

  • No apartado de música da páxina do centro a mestre Ana Eva propón participar nunha actividade MUSE. https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanpedrovisma/node/2134

  • A dinamización de Biblioteca publica na páxina do centro, en todos os cursos, unha enquisa sobre a nosa Biblio. Solicita a vosa colaboración.

    https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsanpedrovisma/node/2142

  • Dende a biblioteca envían tamén esta proposta de actividade.

 

PROCURANDO DISEÑADORES E DISEÑADORAS DE INTERIORES!!!!

 

Como sabedes, dende o equipo de biblio levamos dende o curso pasado formándonos para poder montar a nova bibio. Levamos moito tempo de ler, escoitar a expertos e expertas, visitar outras biblios e mirar por internet como son as bibliotecas escolares do século XXI.

 

E agora, precisamos a vosa axuda, a colaboración dos expertos e expertas máis importantes: os nenos e nenas que ides a usala. Precisamos as vosas ideas para poder tomar a decisión final para que cando poidamos volver á cole xa só nos quede organizala e inaugurala.

 

Así que.... poñémosvos un reto: COMO É A TÚA BIBLIO IDEAL??

 

Para isto convidámosvos a que fagades unha procura en internet coas seguintes palabras: BIBLIOTECAS ESCOLARES, ir a imaxes e pasar un rato mirando en cal nos apetecería máis entrar.

 

Despois...tócavos facer un plano. Pensando no espazo da nosa biblio, que zonas diferentes che gustaría ter na biblioteca? Que materiais? Ademais do plano, tamén podedes facer un vídeo, un audio ou unha redacción explicándonos que é o que esperades da nova biblio e como vos gustaría que fora.

 

Ah.... e outra idea sería que animárades á vosa nai ou pai a facer esta tarefa, xa que queremos contar tanto coas ideas do alumnado como das nosas familias.

 

Mandade as vosas ideas ao correo da biblio: tecasanpedro@gmail.com

 

Moitas grazas pola vosa colaboración. Lembrade que a nosa biblio é de todos e todas e, sobre todo, para todos e todas!!

 

 

 

Enquisa da biblio

Como cada fin de curso toca avaliación. Á biblio tamén lle toca e para iso precisamos da vosa axuda. Queremos que a nosa biblio se achegue ás vosas expectativas e convertila nun lugar ao que todos queirades voltar, axúdasnos?

Só tedes que cubrir unha enquisa de un minuto entrando neste enlace  https://sanpedrovisma.blogspot.com/

Moitas grazas

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 8 DE XUÑO

MATE

 

Pág 172, ej. 1, 2, 3

 

Pág 173, ej. 1, 2

 

LENGUA

 

Pág. 184, ej. 1

 

Pág. 185, ej. 1

 

Pág. 188, Resumo, 1, 2

 

LINGUA

 

Páx184, ex. 1

 

Páx 185, ex. 1

 

Páx 188, Resumo, 1, 2, 3

 

NATURAIS

 

Páx. 124-125, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

SOCIAIS

 

Páx. 102-103, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

FRANCÉS

 

Exercicios interactivos no ordenador

 

As cores (les couleurs)

 

https://www.languagesonline.org.uk/French/Primary/Colours/index.htm

 

A roupa (les vêtements)

 

https://www.languagesonline.org.uk/French/Primary/Clothes/Index.htm

 

AVISO

 

Esta semana abrirei a sala de reunión o luns, martes e mércores; de 10 a 11. Despois de 10 minutos aberta se non se conecta ninguén procederei a pechala.

 

O venres celebraremos a reunión de titoría ás 10.30, non realizaremos ningún sondeo.

 

ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 1 DE XUÑO

MATE

 

Pág. 169, ej. 1, 2

 Pág. 170, ej. 1, 2

 Pág. 171, ej. 1, 2

 

LENGUA

 

Pág. 181, ej 4, 5, 6

 

Pág 182-183, ej. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 

LINGUA

 

Páx. 181, ex. 4, 5 e Xogo coa Lingua

 

Páx 182-183, ex. 1, 2, 3, 4, 5

   

 NATURAIS

 Páx. 118-119. ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9

 Páx. 120-121, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 SOCIAIS

 Páx. 98-99, ex. 1, 2, 3, 4, 5

 Páx. 100-101, ex. 1, 2, 3

 FRANCÉS

 Languages online French topic 17

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect17/index.htm

 Instrucións dos exercicios interactivos:

 1- Pincha nos globos e repite en voz alta.

 2- Pincha en start, lee a pregunta e a contestación, arrastra o animal correcto sobre o punto gris.

 3- Pincha nas frases para escoitar o que come cada animal, completa as frases arrastrando e colocando a palabra correcta.

 (O 4 non vai ben, non se fai)

 5- Pincha en start, escoita atentamente a pregunta e escolle a resposta axeitada pinchando nela. Para algunhas respostas tes que fixarte no debuxo que aparece.

 Instrucións das fichas fotocopiables:

 Ficha 1: O meu animal come...

 O meu cabalo come forraxe, o meu coello come cenorias, o meu rato come queixo, a miña ovella come herba, o meu coello de Indias come leituga, a miña ra come insectos.

 A ficha 2 non se fai.

 Ficha 3- 1ª parte: Une a frase co alimento. 2ª parte: Completa as frases con unha das palabras da dereita.

 Ficha 4 – Recorta as tarxetas dos animais e as das palabras. Une o animal coa palabra e pégaos na columna correcta.

 Ficha 5- Recorta todas as tarxetas. Mestura as tarxetas boca abaixo e vai descubrindo cada tarxeta e uníndoa á súa parella correcta.

 AVISOS

 

-Acordádevos de enviar unha foto tipo carnet (pode ser feita na casa co móvil).

 -Cada día de luns a xoves abrirei a sala de reunións de 10 a 11 para dúbidas, preguntas, explicacións...

 -O venres 5, a reunión de titoría é as 10.30, realizaremos o sondeo de NATURAIS, páxinas 114, 115, 116 e 117.

 ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

NOVAS ACTIVIDADES 6º A- SEMANA DO 25 DE MAIO

MATE

 Pág. 165, ¿Qué sabes ya?- ej. 1

 Pág 166, ej. 1, 2

 Pág 167, ej. 2

 Pág 168, ej. 1, 2

 LENGUA

 Pág 178-179, ej. 1, 2, 3, 4, 5, 6

 Pág.180, ej. 1, 2, 3

 LINGUA

 Páx. 178-179, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 Páx. 180, ex. 2, 3

 NATURAIS

 Páx. 114-115, ex 1, 2, 3, 4, 5

 Páx 116- 117, ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9

 

SOCIAIS

 Páx. 96-97, ex. 1, 2

 Fai un esquema- resumo dos elementos que aparecen no debuxo destas páxinas que axudaron a desenvolver a industria.

 O sondeo do venres será de Sociais, páxinas: 92, 93, 96 e 97

 FRANCÉS

 Languages online French topic 16

 https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/french/sect16/index.htm

 Instrucións dos exercicios interactivos

 Exercicio 1- Pincha en “start” para comezar a actividade. Cando atopes unha palabra pincha na primeira letra e arrastra ata a última letra. Si é correcta a palabra cambiará de cor e tacharase da lista.

 Exercicio 2- Pincha en “start” para comezar a actividade. Pincha e arrastra as partes do puzzle para completar o debuxo pequeno que aparece embaixo. Cando o completes aparecerán unhas frases con palabras en branco e tes que completalas coas claves que atopes no debuxo.

 Exercicio 3- Lee a descrición de cada animal. Arrastra e solta o animal correcto no punto que está embaixo de cada descrición.

 O exercicio 4 non se fai.

 Exercicio 5- Pincha en “start” para comezar a actividade. Pincha unha tarxeta da banda superior e únea coa tarxeta da banda inferior que teña a resposta correcta.

 Instrucións das fichas fotocopiables(na páxina e nos adxuntos).

Ficha 1- Xuntade os puntos e completade as frases.

Ficha 4– Traducción dos elementos que recubren aos animais:

des écailles- escamas

des poils - pelo

une carapace- un caparzón

des plumes – plumas

Completar as frases e os debuxos

Ficha 5- Colorea os animais seguindo o código de cores que hai na parte baixa. Completa as frases sobre cada animal describindo a súa cor.

Ficha 6 – Debuxa ou pega unha foto da túa mascota, ou da que che gustaría ter.Completa a descrición cubrindo os detalles que faltan( tipo de animal, nome, exterior do corpo, cor ou tamaño).

 

 

 

 ART PROYECT (proxecto de plástica para os que xa remataron o cartel)

 Facer unha presentación (Libre Office Impress ou Power Point) con un mínimo de tres diapositivas onde aparezan as normas que pensades que serían necesarias na escola ao principio do curso que ven, relacionadas coa prevención do contaxio do COVID 19. A presentación debe incluír imaxes e texto (en galego ou castelán e en inglés) tamén se poden usar efectos.

 Para a tradución de textos do castelán ao inglés usamos un tradutor online: https://www.elmundo.es/traductor/

 AVISOS

 - Comezou o prazo para solicitar o fondo de libros e os cheques de material, tendes que solicitalo no instituto no que reservaches praza.

 -Cada día de luns a xoves abrirei a sala de reunións de 10 a 11 para dúbidas, preguntas, explicacións...

 -O venres 29, a reunión de titoría é as 10.30, recordade que realizaremos o sondeo de Sociais, páxinas 92, 93, 96 e 97.

 ENLACE: https://eduxunta.webex.com/meet/rociocn

 

EXPERIMENTO MARÍA 6º A

Powered by Drupal - Design by artinet