3º Ciclo

Proxectos 2º Trimestre 6ºA

Plantando leitugas

TRABALLANDO COA PERSPECTIVA

O traballo coa perspectiva na nosa actividade MUS-E de audiovisuais fai florecer a creatividade do noso alumnado. Este é un pequeno exemplo.

5º A PLANTA LEITUGAS

Chega o bo tempo e a horta chama por nós. Presentámosvos a nosa plantación de leitugas. Esperamos coidalas e que se dean ben para que nos aproveiten a todos.

PATAPATÚM: UNHA OBRA DE TEATRO ORIXINAL

O pasado venres, 15 de marzo, o alumnado de 5º de primaria fomos ver unha obra de teatro representada no Forum Metropolitano. A obra titulada: "Patapatúm", é unha reflexión sobre o tempo, a crianza e como enchemos os baleiros das nosas ausencias.

Este é un espectáculo de teatro visual sen palabras e cunha banda sonora inspirada no universo dixieland. Tamén inclúe a máscara e o xogo físico.

UNS VERDADEIROS ARTISTAS

Como xa vos comunicamos anteriormente, 5º A e 5º B estamos participando nunha actividade Muse de técnicas audiovisuais. Se queredes ver outras mostras de fotografía relacionadas con espellos, premede na foto.

FELIZ ANIVERSARIO, ABRIL

ENTROIDO 5º 2019