Skip to Content

Novas

INSCRICIÓN NO COMEDOR E NA ANPA

ANPA As Pedreiras

 

Xa está dispoñible a inscrición no ANPA e o comedor para o curso 2023/24. Podedes facela en liña nas seguintes ligazóns:

  • Comedor

Na web https://jardanaycomedores.es/entrando no nome do noso colexio (CEIP San Pedro de Visma) e usando como usuario visma e como contrasinal comedores2023

 

  • ANPA

Na nosa web, na entrada  https://aspedreiras.com/inscripcion-anpa-2022-2024/ podedes acceder ao formulario para facervos socios. Lembrade que é necesario para manter os servizos do ANPA e acceder aos mesmos.

 

RECOLLIDA DO CHEQUE DE LIBROS E MATERIAL

As familias ás que lles foi concedido o cheque de libros e/ou materia escolar poden recollelo na secretaría do centro ata o 12 de xullo de 10 a 12:30 horas.

No caso de non poder recollelo neste período tamén se poderá facer no mes de setembro.

Pódese autorizar a recollida a unha terceira persoa, para iso esta debe presentar unha fotocopia do DNI e unha autorización como a seguinte:

Don/dona .................................................. con DNI..........., proxenitor/a, titor/a do alumno/a............................  autorizo a Don/dona.............................. con DNI a recollero o cheque de libros e/ou material escolar.

Sinatura da persoa que autoriza.

 

FONDO DE LIBROS: PUBLICADA A LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS

Publicada a listaxe provisional de admitidos e excluídos do fondo de libros no taboleiro de anuncios do centro.

  • Período de consulta: ata o 10 de xullo, incluído, de 10 a 12:30 horas.
  • Período de reclamación: ata o 10 de xullo, incluído, de 10 a 12:30 horas.

A consulta so poderá facerse de xeito presencial no centro segundo se recolle no artigo 13 da ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar

PUBLICACIÓN RECTIFICACIÓN LISTAXES EMENDA DE SOLICITUDES DE BOLSA COMEDOR CURSO 2023/2024

 

Hoxe 28 de xuño de 2023 publicouse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, unha rectificación das listaxes de emenda das solicitudes presentadas á convocatoria para a concesión de bolsas municipais para o pago de comedores escolares no curso escolar 2023/2024. Pódense consultar en:


A listaxe cos requirimentos de emenda de documentación, identificarán as solicitudes atendendo ao número de expediente asignado e se referirá á acreditación do cumprimento de requisitos do apartado 6 e documentación do apartado 10 da convocatoria (en caso de non atender a este requirimento ou non facelo adecuadamente SI terase por desistida a solicitude); así como da corrección da documentación xustificativa doutras circunstancias a  valorar distintas da situación económica da unidade familiar do apartado 11 (en caso de non atender a este requirimento ou non facelo adecuadamente NON se terá por desistida a petición).

Amplíase o prazo para a presentación da documentación requirida ata o 12 de xullo, incluído, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora, Franxa e do CCM Mesoiro), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

PUBLICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DO 3º TRIMESTRE EN ABALAR

A publicación das cualificacións da terceira avaliación a través de Abalar realizarase o 21 de xuño nos seguintes horarios*:

  • 14:00 horas: E. Infantil, 1º e 2º de EP.
  • 15:00 horas: resto de niveis de EP.

*A publicación en horarios diferentes é debida a motivos informáticos.

BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO 2023/24

O Ministerio de Educación e Formación Profesional acaba de convocar as axudas para o curso 2023/24 para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Cal é o prazo de presentación de solicitudes?

Do 8 de maio ao 20 de setembro de 2023

Onde se pode presentar a solicitude?

As solicitudes deberán cumplimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es  ou a través das sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional (https://sede.educacion.gob.es).

As persoas solicitantes que non dispoñan de firma dixital poden  imprimir e presentar a solicitude, xunto co resto de documentación, na secretaría do centro no que o alumno/a vaia realizar os seus estudos no curso 2022/23.

Podes ampliar a información na seguinte ligazón https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/tipos-de-becas.html

 

BOLSAS COMEDOR PARA O CURSO 2023-24

O Concello de A Coruña publicou no Boletín Oficial da Provincia a convocatoria de bolsas comedor para o curso 2023-24.

  • Prazo de presentación de solicitudes: do 13 de marzo ao 12 de abril, ambos incluídos.
  • Presentación de solicitudes: nos rexistros municipais (con cita previa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal ou en calquera dos outros previstos no artigo 16.4 la Lei 39/2015, do 1 de outubro.

Este ano o Concello organizará entre o 15 e o 24 de marzo charlas informativas nos centros cívicos sobre as bolsas comedor. No Centro Cívico dos Pescadores será o 24 de marzo ás 10:00.

Amplía a información e accede á documentación para facer a solicitude premendo AQUÍ.

INFORMACIÓN BÁSICA DE INICIO DE CURSO

Estimadas familias,

Nas seguintes ligazóns podedes consultar  información básica e de utilidade para este curso.

GALEGO  / CASTELÁN

 

RECLAMACIÓN DE NOTAS FINAIS

Proceso de reclamación das calificacións finais no centro.

  • Soamente serán obxecto de reclamación as notas finais (boletín que se entrega no terceiro trimestre).
  • Presentación da reclamación: a través dun escrito motivado dirixido á dirección do centro.
  • Prazo de presentación de reclamaciones: durante os dous día habíles seguintes á entrega dos boletíns.

 

BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

O Ministerio de Educación e Formación Profesional acaba de convocar as axudas para o curso 2022/23 para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

Cal é o prazo de presentación de solicitudes?

Do 19 de maio ao 30 de setembro.

Onde se pode presentar a solicitude?

As solicitudes deberán cumplimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es  ou a través das sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional (https://sede.educacion.gob.es).

As persoas solicitantes que non dispoñan de firma dixital poden  imprimir e presentar a solicitude, xunto co resto de documentación, na secretaría do centro no que o alumno/a vaia realizar os seus estudos no curso 2022/23.

Podes ampliar a información na seguinte ligazón https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/tipos-de-becas.html

Consulta a convocatoria premendo AQUÍ.

Distribuir contido


by Dr. Radut