Día de Rosalía

O 23 de febreiro conmemórase o Día de Rosalía, aquí tedes unha pequena selección de poemas da autora máis representativa da nosa lingua recitados polo alumnado de educación primaria.

Especial O Tarabelo nas Ondas Día de Rosalía

1º de educación primaria

2º de educación primaria

3º de educación primaria

4º A de educación primaria

4º B de educación primaria

5º de educación primaria

6º de educación primaria

PRIMAVERA DAS LETRAS: LUÍSA VILLALTA

A Real Academia Galega escolleu á nosa escola  para a presentación da edición deste ano do proxecto Primavera das Letras, a páxina web da RAG para achegar ao público infantil á figura que cada ano protagoniza o Día das Letras Galegas, no 2024 Luísa Villalta. A institución presenta cada edición da man da comunidade educativa dun colexio relacionado dalgún xeito coa personalidade homenaxeada,  foi en Sada onde Luísa Villalta exerceu máis tempo como profesora (no IES Isaac Díaz Pardo).

O acto que estivo conducido pola escritora Fina Casalderrey, contou coa presenza do Presidente da Real Academia Galega, de Susana Villalta, irmá de Luísa Villalta e representantes do concello de Sada: o seu alcalde, a concelleira de Deporte, Educación e Xuventude e o concelleiro de Cultura e Normalización Lingüística. Todas e todos gozamos coa obra de teatro baseada na vida de Luísa Villalta (creada por Xoán Babarro e Ana María Fernández) que o alumnado de 6º de educación primaria do noso centro interpretou. Tamén contamos cun pequeno recitado poético por parte de alumnado do IES Isaac Díaz Pardo.

PÁXINA WEB DA PRIMAVERA DAS LETRAS DEDICADA A LUÍSA VILLALTA

Clica na imaxe para ver as fotos da xornada

Vídeo do acto

Programa Educando na Biosfera: Visita ao Centro Internacional de Estampa Contemporánea (CIEC)

Dentro do Programa Educando na Biosfera e relacionado co Proxecto de centro Cre-Arte o alumnado de 5º e 6º de educación primaria visitou o Centro Internacional de Estampa Contemporánea en Betanzos.

Grazas e esta actividade aprenderon distintas posibilidades que os artistas teñen para crear obras a través da estampación.

Facendo clic nas imaxes poderás coñecer un pouco máis da súa visita.

5º educación primaria

6º educación primaria

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS

O 17 de maio é a festa da lingua galega que este ano réndelle homenaxe ao tradutor, novelista, historiador, xornalista, ensaísta e editor Francisco Fernández del Riego. Nós celebramos un festival no que gozamos con bailes, cancións e obras de teatro. Pasámolo moi ben grazas ao gran traballo realizado polos nosos compañeiros e compañeiras. Parabéns!

Especial Tarabelo nas Ondas Letras Galegas

Clica na imaxe para ver as fotos e vídeos

Vídeo completo do Festival

Concerto Animalada de Cé Orquestra Pantasta

Para despedir este 2º trimestre asistimos ao concerto Animalada, de Cé Orquestra Pantasma. Bailamos, saltamos e pásamolo moi ben ao ritmo das divertidas historias de distintos animais.

Clica na imaxe para ver as fotos e vídeos.

Programa Educando na Biosfera: Debuxando a natureza con Suso Cubeiro

O alumnado de 5º e 6º cursos de Educación Primaria participou no taller “debuxando a natureza” impartido polo ilustrado Suso Cubeiro.

A actividade, organizada pola Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, pretendía a través das artes plásticas, acercar a biodiversidade presente na Reserva de Biosfera ao alumnado e a ameaza que supoñen as especies invasoras.

A actividade foi gratuíta, subvencionada polo Concello de Sada a través do programa educativo “Educando na Biosfera”.

Imaxes da actividade 6º EP

Imaxes da actividade 5º EP

Programa Educando na Biosfera: visita á fábrica de cerámicas O Castro

O alumnado de 5º e 6º de educación primaria, dentro do Programa Educando na Biosfera organizado pola Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo e polo Concello e Sada, visitou a fábrica de cerámicas O Castro - Sargadelos, na que coñeceron as diferentes etapas do proceso produtivo dunha cerámica que conta con máis de 200 anos de tradición. Ademais, cada neno e nena elaborou e decorou a súa propia peza de cerámica.

Clica nas imaxes para ver as fotos

5º EP

6º EP

Día de Rosalía

O 23 de febreiro celébrase o Día de Rosalía de Castro, unha figura fundamental para a lingua e a cultura galega. Na nosa escola realizamos distintas actividades para poñer en valor e dar a coñecer á súa figura. Aquí tedes os murais que elaboramos e que recollen as súas palabras, os seus sentimentos, os seus versos e sobre todo o seu amor a Galicia.

Festa de Entroido

Picasso, Miró, Kusama, Van Gogh...  acompañáronnos na celebración dun Entroido moi artístico. Disfraces, filloas, orellas, pinturas, mandados do Meco e sobre todo moitos sorrisos protagonizaron unha semana de festa e diversión. Clica nas imaxes para ver as fotos.

Vídeo Pasarrúas

Mandados do Meco

Festa Entroido

Entroido: Mandados do Meco

Na celebración do Entroido deste curso proponse ao alumnado a participación, de maneira voluntaria, na actividade Os Mandados do Meco. Para cada día da semana O Meco realizará unha proposta ao alumnado para que este a cumpra. Os mandandos son acumulables, hai que incorporar o novo ao anterior.