Entrega de carnés e diplomas TEI

Os nenos e nenas de 5º curso de Primaria remataron a súa formación como titores TEI. Como recoñecemento ao seu esforzo e interese recibiron o diploma e carné TEI. O acto de entrega tivo lugar no patio e ao mesmo asistiron o Alcalde de Sada, Benito Portela, e a Concelleira de Educación en funcións, María Pardo, que felicitaron e animaron aos novos titores.

Os nenos e nenas de 6º, que foron titores o curso pasado, entregaron una carta a cada compañeiro de 5º con recomendacións e consellos para o reto ao que se enfrontarán.

Nesta escola...

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DA ANPA 2018-2019 E AXUDAS Á ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO DE SADA

Oferta de actividades extraescolares da Asociación de Nais e Pais para o curso 2018-2019 e boletín de inscrición:

Educación Infantil.

Educación Primaria.

Convocatoria de axudas económicas ás familias para atender aos gastos do comezo do curso escolar da Concellería de Educación do Concello de Sada.

Enlace á web municipal onde se atopa a información da convocatoria

INICIO DO CURSO 2018 2019

As clases inicianse o mércores 12 de setembro ás 9 horas. Ese mesmo día tamén está previsto que empece a funcionar o servizo de comedor escolar.

Horario de secretaría: De luns a venres de 9 a 9:45 horas.

O mércores,  5 de setembro ás 10:00 horas está convocada unha reunión coas familias dos alumnos de 4º curso de Educación Infantil (3 anos) Lembrar traer cuberto o álbum do verán.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS. FORMULARIO PARA SOLICITUDE BANCO DE LIBROS DA ANPA

Xa se pode consultar a Resolución definitiva de Fondolibros:

FONDOLIBROS - LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS.

FONDOLIBROS - LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUIDOS.

BANCO DE LIBROS DA ANPA

Unha vez que comproben a lista de Fondolibros, cada familia poderá solicitar a ANPA os libros que necesite para os cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria, a través do seguinte formulario:

FORMULARIO DE SOLICITUDE DO BANCO DE LIBROS DA ASOCICIÓN DE NAIS E PAIS.

*Lembren que en 3º e 4º de Primaria non se utiliza libro de Lingua Galega.

Os libros entregaranse ao inicio do próximo curso.

LISTADO DE LIBROS PARA O PRÓXIMO CURSO

COMEDOR ESCOLAR 2018-2019. RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Resolución definitiva de admitidos no servizo de comedor para o curso 2018-2019.

Publícase a Resolución definitiva de alumnado admitido como usuario de comedor para o curso 2018-2019. Os interesados poderán presentar recurso de alzada contra a presente Resolución ante a Xefatura Territorial nun prazo dun mes a partir da publicación da mesma.

Sada a 6 de xullo de 2018.

Resolución provisional de admitidos no servizo de comedor para o curso 2018-2019.

Os interesados poderán presentar reclamacións contra a presente Resolución ante o Consello Escolar nun prazo de cinco días a partir da publicación da mesma.

Sada a 28 de xuño de 2018.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE FONDOLIBROS PARA O CURSO 2018-2019

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDOLIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Prazo de reclamacións: 2 días desde a publicación das listaxes.

Sada a 29 de xuño de 2018

IMPORTANTE: Na Resolución provisional adxudícanse os libros existentes no centro, recollidos aos alumnos que recibiron axudas en cursos anteriores.

Aos alumnos e alumnas que aparecen sen libros, ou que non reciben o total que lles corresponden, procederase a adxudicarlles libros na Resolución definitiva. O número de exemplares que se adxudicarán dependerá da renda familiar.

Cando se publique a resolución definitiva tamén se habilitará o acceso a un formulario para solicitar libros de texto do Banco de Libros da ANPA a aquelas familias que non reciben libros do Fondolibros da Consellería ou que non lles concederon todos os que necesitan.

Despedida da promoción 2008 - 2018

Clicade na imaxe para ver as fotos do acto de graduación de 6º.

Noventa aniversario das escolas de Sada y sus Contornos

Excursión á Illa de Arousa

O día 15 de Xuño realizamos unha actividade de sendeirismo na Illa de Arousa.

Os obxectivos de esta actividade foron os seguintes:

Toma de contacto ca Natureza: Visitamos  unha zona natural protexida “ Punta Carreirón” dende onde puideron observar as aves mariñas e o paso das touliñas. Nesta actividade estivemos acompañados de monitores da Aula da Natureza  Siradella do Grove.(Que, por certo, felicitaron aos rapaces polo seu comportamento)

Colaboramos ca campaña de eliminación do plástico, recollemos un montón.

E xa por último, disfrutamos da compañía entre todos nós, pasamos un día fóra do Colexio, charlando, camiñando, xogando, vendo cousas novas e respectándonos os uns aos outros. Foi un día moi especial para os rapaces de 5º e 6º.

Grazas por seren tan responsables e demostrar un gran respecto pola Natureza!

Parabens! Luisa,Tamara, Teresa e Lois.