Resolución definitiva Fondolibros e Banco de Libros da ANPA

Xa se pode consultar a Resolución definitiva de Fondolibros:

FONDOLIBROS - LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

BANCO DE LIBROS DA ANPA.

Unha vez que comproben a lista de Fondolibros, cada familia poderá solicitar a ANPA os libros que necesite para os cursos de 3º a 6º de primaria, a través do seguinte formulario:

FORMULARIO DE SOLICITUDE DO BANCO DE LIBROS DA ASOCICIÓN DE NAIS E PAIS.

*Lembren que en 3º e 4º de Primaria non se utiliza libro de Lingua Galega

Os libros entregaranse ao inicio do próximo curso.

LISTA DE LIBROS PARA O CURSO 2016 - 2017

Resolución provisional de Fondolibros

Pique para visualizar a RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE FONDOLIBROS

Prazo de reclamacións: 2 días desde a publicación da listaxe.

IMPORTANTE: Nesta Resolución provisional adxudícanse os libros existentes no centro recollidos aos alumnos que recibiron axudas en cursos anteriores. Aos alumnos e alumnas que aparecen sen libros, ou que non reciben o total que lles corresponden, procederase a adxudicarlles libros na Resolución definitiva. O número de exemplares que se adxudicarán dependerá da renda familiar.

Comedor escolar 2016-2017. Resolución definitiva de admitidos.

Resolución definitiva de admitidos ni servizo de comedor para o curso 2016-2017

Unha vez exposta a resolución provisional o 29 de xuño de 2016, e contra a que non se recibiron reclamacións, procédese a publicar esta Resolución definitiva. Os interesados poderán presentar recurso de alzada contra a presente Resolución ante a Xefatura Territorial nun prazo dun mes a partir da publicación da mesma.

Sada a 6 de xullo de 2016.

Resolución provisional de admitidos no servizo de comedor para o curso 2016-2017.

Os interesados poderán presentar reclamacións contra a presente Resolución ante o Consello Escolar nun prazo de cinco días a partir da publicación da mesma.

Sada a 29 de xuño de 2016.

Todos somos como partituras...

Despedida da promoción 2007 - 2017

Día do Libro. Entrega de premios.

A Concelleira de Eucación procedeu á entrega de premios do concurso convocado pola Concellerá de Educación con motivo do Día do Libro.

Cecilia, de 2º curso de Primaria, foi a gañadora absoluta do concurso e Johana, de 3º, a gañadora do noso centro. Ámbalas dúas recibiron un lote de libros e para o colexio unha tableta.

Noraboa ás dúas.

Parque de educación vial

Hoxe é un dia especial!! Todo o cole baixamos a Praza Irmáns Suarez Picallo a poñer en práctica todo o que aprendemos e disfrutar deste día!!

Speed Stacks