Pecha a porta á violencia. Ti es a chave.

Celebramos o Día internacional contra violencia de xénero baixo o lema: "Pecha a porta á violencia. Ti es chave".

Para conmemorar esta data ambientamos o colexio para concienciarnos e concienciar deste grave problema que debemos erradicar da nosa sociedade. Todos nós somos a chave que debemos pechar a porta á violencia de xénero. Para rematar as actividades xuntámonos no patio e Lucas, de 6º de Primaria, leeunos un texto que escribiu contra a violencia e cantamos todos xuntos a canción "La puerta violeta".

Clica na imaxe para ver as fotos.

Videos Fin de Curso 2017-2018

Aínda que tardaron un pouco, temos os vídeos do Festival Fin de Curso e da Graduación da Promoción 2009-2018.

Agradecemos á Concellería de Educación do Concello de Sada a colaboración prestada na elaboración dos dous vídeos.

Subvención do Concello de Sada

O Concello de Sada subvenciona con 3.000 € os gastos de transporte das saídas escolares, de reprografía e de adquisición de material diverso.

Convenio de colaboración entre o Concello  de Sada e o CEIP Sada y sus Contornos, para financiar saídas escolares, reprografía e material de oficina e escolar diverso segundo subvención nominativa prevista nas Bases de execución do orzamento municipal para 2018.

Durante o ano 2018, os gastos de transporte ocasionados polas saídas escolares realizadas así como a reprografía e adquisición de diverso material escolar e de oficina, foron subvencionados polo Concello de Sada cunha axuda de 3.000 €.

O que se informa para o xeral coñecemento da Comunidade Educativa en cumprimento da cláusula QUINTA do Convenio de colaboración.

ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

O Consello Escolar é o máximo órgano de participación do Centro. Del forman parte representantes dos distintos sectores da comunidade educativa. Pola importancia que ten o Consello Escolar na vida do Centro anímase a todas as nais e pais a participar neste proceso electoral.

Durante o mes de novembro do presente curso procederase á renovación de 3 representantes das nais e pais e 2 do profesorado no Consello Escolar do centro.

A Xunta Electoral, reunida o 6 de novembro, acordou establecer o seguinte calendario electoral:

DO 8 AO 14 DE NOVEMBRO (ámbolos dous inclusive)

-Exposición dos censos electorais de nais e pais e do profesorado. Durante este período poderanse presentar reclamacións aos mesmos. Os censos estarán expostos no taboleiro de anuncios da entrada do centro e na sala de profesores respectivamente.

Impreso para presentar relamacións ao censo.

-Prazo de presentación de candidaturas ao Consello Escolar. O prazo remata o día 14 ás 14 horas.

Impreso para presentación de candidatura.

Son electores e elixibles todos os membros da comunidade escolar. Para a presentación da candidatura e reclamacións ao censo farase un escrito dirixido ao director do centro. Quen o desexe ten modelos á súa disposición na conserxería ou pode descargalos da web do centro.

19 DE NOVEMBRO

Reunión da Xunta Electoral na que se procederá a:

-Admisión das candidaturas, aprobación definitiva de censos electorais, aprobación de modelos de papeletas e sobres.

-Publicación de candidaturas.

-Publicación definitiva do censo electoral.

-Sorteo público, ás 11,45 horas na entrada do centro (Aula 1.6) para a designación dos integrantes mesa electoral para a votación das nais e pais

27 DE NOVEMBRO

Votacións.

Magosto, Samaín e Halloween 2018

Un Magosto, Samaín e Halloween "terrorífico" e cheo de cabazas, disfraces e castañas.

Para ver as fotos da actividade clica nas imaxes.

Samaín de cine

Celebramaos un Samaín de cine. O Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o Equipo da Biblioteca organizan a proxección de varios curtametraxes "de medo".

Para ver as fotos da actividade clica na imaxe.

Entrega de carnés e diplomas TEI

Os nenos e nenas de 5º curso de Primaria remataron a súa formación como titores TEI. Como recoñecemento ao seu esforzo e interese recibiron o diploma e carné TEI. O acto de entrega tivo lugar no patio e ao mesmo asistiron o Alcalde de Sada, Benito Portela, e a Concelleira de Educación en funcións, María Pardo, que felicitaron e animaron aos novos titores.

Os nenos e nenas de 6º, que foron titores o curso pasado, entregaron una carta a cada compañeiro de 5º con recomendacións e consellos para o reto ao que se enfrontarán.

Nesta escola...

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES DA ANPA 2018-2019 E AXUDAS Á ESCOLARIZACIÓN DO CONCELLO DE SADA

Oferta de actividades extraescolares da Asociación de Nais e Pais para o curso 2018-2019 e boletín de inscrición:

Educación Infantil.

Educación Primaria.

Convocatoria de axudas económicas ás familias para atender aos gastos do comezo do curso escolar da Concellería de Educación do Concello de Sada.

Enlace á web municipal onde se atopa a información da convocatoria

INICIO DO CURSO 2018 2019

As clases inicianse o mércores 12 de setembro ás 9 horas. Ese mesmo día tamén está previsto que empece a funcionar o servizo de comedor escolar.

Horario de secretaría: De luns a venres de 9 a 9:45 horas.

O mércores,  5 de setembro ás 10:00 horas está convocada unha reunión coas familias dos alumnos de 4º curso de Educación Infantil (3 anos) Lembrar traer cuberto o álbum do verán.