Visitamos Cerámicas do Castro

Os nenos e nenas de 3º e 4º cursos de Primaria visitamos Cerámicas do Castro. Vimos a fábrica, o Museo Carlos Maside e por último modelamos e decoramos pezas de cerámica.

Pasámolo moi ben e aprendimos moito.

Clica na imaxe para ver as fotos desta actividade.

Programa TEI: Actividade de cohesión de 3º e 5º de Primaria

Hoxe realizamos no patio do Colexio unha actividade de cohesión entre os titorizados e os titores. Consistiu en participar nuns xogos populares sempre formando parella titorizado/titor para así coñecernos moito mellor. Foi unha xornada estupenda, os rapaces portáronse xenial, desfrutaron da compañía entre eles e só queda que para comprobalo miredes as fotos que transmiten vida,alegría e compañerismo. Clicade na imaxe para velo álbum.

Andrés, Cristina e Luisa. (Equipo TEI)

Clica na imaxe para ver as fotos da actividade.

Entroido 2018: O noso cole cumpre 90 anos.

O noventa aniversario das Escolas de Sada y sus Contornos foi o tema co que celebramos o Entroido. Fai 90 anos da inauguración do noso Colexio e fixemos unha viaxe no tempo para recrear como era Sada nos anos 20 do pasado século e lembrar a labor da Sociedad Sada y sus Contornos que fixo posible a construción do noso centro.

Pasámolo moi ben, comemos moitas lambonadas e cantamos e bailamos no Festival que fixemos na Casa da Cultura.

Clica na foto para ver as imaxes

Asistimos a un concerto e a unha obra de teatro en inglés.

Asistimos a unha comedia musical en lingua inglesa titulada "Zapping" da compañía "Blue Mango Theatre ". Cambiariamos algo da nosa vida se puideramos dar marcha atrás? Eli, Brian e Nicky demóstranlles coa súa actuación que isto é posible. Felicitamos aos rapaces de 5º e 6ª polo seu comportamento e a súa atención para poder seguir o desenvolvemento da mesma.

Dentro dos concertos didácticos que oferta o Concello da Coruña asistimos no Palacio da Ópera a un concerto de percusión no que nos fixeron participar e no que desfrutamos moito. Mirade nas fotos como a nosa compañeira de 6º, Sara, actúa cos músicos.

Clica nas imaxes para ver fotos e videos das dúas actividades

Día da Paz: Fitas pola Paz

O 30 de xaneiro celebramos o día da Paz. Cada clase elaborou unha fita con mensaxes pola Paz.

Na praza Irmáns Suárez Picallo do Paseo Marítimo de Sada fixemos unha danza coas fitas de todas as aulas envolvéndoas arredor dun pau. Tódolos nenos e nenas do Colexio en círculo cantamos e bailamos a canción "Celebra la vida". Mirade as fotos e veredes que acto máis bonito nos quedou.

Libros para soñar

Sara e Alex viñeron a visitarnos ao noso Colexio desde o lugar onde se fabrican os libros para soñar.

Álex é músico e anda cunha chea de instrumentos. É capaz de inventar ou de atopar as melodías que mellor lle acaen ás palabras que saen dos contos. O seu instrumento favorito ten un fol moi grande que estira e encolle, encolle e estira. Sabedes cal é?  A ver quen o adiviña!

A Sara encántalle ler, por iso coñece moitos contos. Algúns lévaos na maleta para poder compartilos con vós. É o que máis lle gusta!

Estivemos moi atentos e gozamos xuntos dunha mañá fantástica na que espertaron a nosa imaxinación.

Presentación Titores-Titorizados TEI

Despois de vivir esta semana experiencias moi especiais, chegou hoxe e foi a máis emotiva... Na clase de terceiro entrou Andrés e foron entrando un a un os titores para irse presentando ao seu titorizado... emoción...nervios...aplausos e... fotos que podedes ver neste álbum e que reflexan as sensacións e os sentimentos vividos.

Mentres os de 5º esperabamos fora,ía entrando cada titor , o profe Andrés facía a presentación , Cristina inmortalizaba a presentación e xa xuntos íamos cara a clase de 5º onde estaba Luisa. Pouco a pouco a clase de 3º baleirouse e,  a de 5º , pouco a pouco foi enchéndose. Unha vez todos xuntos fixemos dúas actividades de hermanamento,pero esa é outra historia...

Seguimos estando superorgullosos de todos vós polo ben que o fixedeches hoxe e temos a certeza de que o seguiredes facendo xenial.

Andrés, Luisa e Cristina. (Equipo TEI)

Programa TEI. Sesión formativa para o alumnado de 5º

Hoxe foi un día moi especial para o alumnado de 5º de Primaria.

Todos, sen dubidar,  presentáronse como voluntarios para ser titores do alumnado de 3º .Despois de facer unha sesión informativa  tiveron a sorpresa de que o Alcalde de Sada Benito Portela , a Concelleira Raquel Bolaño e o noso director Miguel Gayoso viñeran ata a Biblioteca a facer a entrega dos diplomas e dos carnets que  acreditan a vosa labor no TEI, ademáis de agradecer públicamente a vosa participación e implicación desinteresada.

Estamos moi orgullosos de todos vós.

Andrés, Luisa e Cristina. (Equipo TEI)

Visita á Domus

Hoxe os rapaces de 5º e 6º visitaron a Domus.
Primeiro asistiron a un fermoso documental en 3D titulado "Pequeños gigantes" que narraba a vida dun esquío nos bosques do Norte e a vida dun rato no deserto de Sonora. Precioso. Encantounos.Despois disfrutamos de todas as actividades interactivas que nos ofrece o museo científico.

Leite na escola

O noso centro participa neste curso no “Programa escolar de consumo de froita e leite nas escolas” que se leva a cabo coa axuda financeira da Unión Europea. Así nas próximas tres semanas distribuirase leite aos alumnos a media mañá desde o 15 de xaneiro ao 2 de febreiro, ámbolos dous incluídos.

Pídese a colaboración das familias para inculcar hábitos de alimentación saudables e así os nenos e nenas melloren a súa dieta evitando problemas como a obesidade, epidemia na nosa sociedade.