Magosto, Samaín e Halloween

Clica na imaxe para ves as fotos da festa do Magosto, Samaín e Halloween

Actividade de voluntariado: eliminación de especies exóticas invasoras.

Dentro do marco da campaña de sensibilización sobre especies exóticas invasoras nas Reservas de Biosfera de Galicia “No seu lugar”, executada polo CEIDA co apoio da Fundación Biodiversidad, realízase unha campaña de voluntariado dirixida a centros educativos e ao público xeral para a realización de actividades demostrativas e divulgativas de erradicación de plantas exóticas no territorio das Reservas.

Na Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo plantéxase a retirada da sempreviva Helichrysum petiolare. Esta planta está a estenderse a grande velocidade afectando á vexetación autóctonas das zonas acantiladas do Monumento Natural Costa de Dexo, en Oleiros.

O alumnado de 5º e 6º cursos de Educación Primaria eliminaron de maneira os brotes de sempreviva presentes en zonas despexadas de vexetación. Desde o CEIDA facilitaranse luvas e bolsas, así como auga e un almorzo a base de froita.

Sen dúbida unha boa acción na conservación do medio ambiente.

Clica na imaxe para ver as fotos da actividade

Nace un novo blogue: O tarabelo

O tarabelo é o blogue do Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

Clicade no seu enlace e seguide as súas novas:

O tarabelo

COMEDOR ESCOLAR 2017-2018. RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Resolución definitiva de admitidos no servizo de comedor para o curso 2017-2018.

Publícase a Resolución definitiva de alumnado admitido como usuario de comedor para o curso 2017-2018. Os interesados poderán presentar recurso de alzada contra a presente Resolución ante a Xefatura Territorial nun prazo dun mes a partir da publicación da mesma.

Sada a 6 de xullo de 2017.

Resolución provisional de admitidos no servizo de comedor para o curso 2017-2018.

Os interesados poderán presentar reclamacións contra a presente Resolución ante o Consello Escolar nun prazo de cinco días a partir da publicación da mesma.

Sada a 30 de xuño de 2017.

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS. FORMULARIO PARA SOLICITUDE BANCO DE LIBROS DA ANPA

Xa se pode consultar a Resolución definitiva de Fondolibros:

FONDOLIBROS - LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS.

FONDOLIBROS - LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUIDOS.

BANCO DE LIBROS DA ANPA.

Unha vez que comproben a lista de Fondolibros, cada familia poderá solicitar a ANPA os libros que necesite para os cursos de 3º a 6º de primaria, a través do seguinte formulario:

FORMULARIO DE SOLICITUDE DO BANCO DE LIBROS DA ASOCICIÓN DE NAIS E PAIS.

*Lembren que en 3º e 4º de Primaria non se utiliza libro de Lingua Galega

Os libros entregaranse ao inicio do próximo curso.

LISTADO DE LIBROS PARA O PRÓXIMO CURSO

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE FONDOLIBROS PARA O CURSO 2017-2018

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDOLIBROS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS FONDOLIBROS

Prazo de reclamacións: 2 días desde a publicación das listaxes.

IMPORTANTE: Nesta Resolución provisional adxudícanse os libros existentes no centro, recollidos aos alumnos que recibiron axudas en cursos anteriores.

Aos alumnos e alumnas que aparecen sen libros, ou que non reciben o total que lles corresponden, procederase a adxudicarlles libros na Resolución definitiva. O número de exemplares que se adxudicarán dependerá da renda familiar.

Cando se publique a resolución definitiva tamén se habilitará o acceso a un formulario para solicitar libros de texto do Banco de Libros da ANPA a aquelas familias que non reciben libros do Fondolibros da Consellería ou que non lles concederon todos os que necesitan.

Despedida da promoción 2008 - 2017