Merendas saudables: Consumo de froita fresca.

Este ano iniciamos o consumo de froita fresca nos recreos dentro do Plan de Consumo de Froitas e Hortalizas nas Escolas.

Se queres máis información visita o noso blogue Merendas saudables.

Clica na imaxe para ver as fotos da actividade.

8 de marzo: Día da muller traballadora

Festa do Entroido

Este ano celebramos o Entroido pequeno en Illa Fantasía cun grande baile que  todos os anos se organiza no Castelo do Gobernador.

Damas e cabaleiros, trasnos e fadas, piratas, sereas,quenllas, cabaliños de mar, mouchos e curuxas, magos… todos estaban invitados….todos agás as bruxas…que sempre tentan “fastidiar” a festa…mais iso é outra historia…..

Agradecemos a colaboración de Carlos Fernández que nos fixo un magnífico vídeo do Festival.

Picade na imaxe se queredes ver as fotografías.

Día de Rosalía

O 24 de febreiro celebramos o Día de Rosalía. Este ano, por iniciativa do Equipo de Dinamización da Lingua Galega, todos o nenos e nenas do colexio fixemos un vídeo cun poema da cantante Uxía: "Rosalía pequeniña".

Esperamos que vos guste e que vos anime a falar na nosa lingua igual que fixo Rosalía.

A Real Academia Galega tamén rendeu a súa homenaxe a Rosalía.

Plan Director de Convivencia: Acoso escolar.

Dentro das actividades do Plan Director de Convivencia, os alumnos de 5º e 6º de Educación Primaria asistiron a unha charla sobre acoso escolar impartida polo equipo de formadores da Garda Civil.

Para ver a fotos da actividade clicar sobre a imaxe.

Programa de educación ambiental: Somos Biosfera 2017

A Concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, e a Asociación de Desenvolvemento Rural “Mariñas- Betanzos” veñen de elaborar o programa de educación ambiental “Somos Biosfera 2017”.

O alumnado de Educación Primaria do noso centro participará neste programa que ten como obxectivo dar a coñecer a “Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo” así como fomentar a educación e sensibilización medioambiental da comunidade educativa dando a coñecer os programas postos en marcha desde a Reserva de Biosfera, as administracións e outras entidades.

“Somos Biosfera 2017” inclúe actividades informativas, divulgativas e saídas para coñecer o noso patrimonio natural, a importancia de conservalo e de poñelo en valor. Como remate, o 25 de maio, coincidindo co IV aniversario da declaración pola UNESCO de “Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo” como Reserva de Biosfera, presentaranse na Casa da Cultura os traballos realizados polo alumnado participante neste programa.

Na páxina web da Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo http://marinasbetanzos.gal/ atópase toda a información desta entidade así como das actividades e iniciativas que promove.

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2017-2018: RESERVA DE PRAZA NO INSTITUTO.

Segundo se contempla na Orde de 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos,  artigo 10.2 o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe o modelo normalizado que se publica como anexo I(formulario normalizado ED550A).  Tamén se poderá realizar a reserva través da aplicación admisionalumnado  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ ).

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. O prazo de presentación da reserva de praza será do 1 ao 15 de febreiro.

ANEXO I

Animación á lectura: O cociñeiro Martiño

No palacio real andan buscando alguén para traballar nas cociñas. Unha persoa que saiba guisar, asar e cocer para reis, raíñas, marquesas, duquesas e príncipes de todas as cores e condicións… Martiño quere preparar o mellor biscoito da súa vida, pero antes debe conseguir os ingredientes que precisa.

O cociñeiro Martiño estivo coas nenas e nenos de 1º e 2º cursos de Educación Primaria na biblioteca do noso colexio.

Picando na imaxe pódense ver as fotografías de Martiño.