Os Bolechas son "Electrecos"

O xoves 14 de marzo tivemos a visita dos Bolechas convertidos nos "Electrecos" que son superheroes que trataron de concienciar aos nen@s sobre a importancia da reciclaxe dos aparellos eléctricos e electrónicos(RAEE). Pasárono moi ben e xa teñen o seu carné de superheroes da reciclaxe e defensores do planeta.

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2018-2019. RESERVA DE PRAZA NO CENTRO DE ADSCRICIÓN.

Co obxecto de dar cumprimento ao Artigo 11 da Orde de 12 de marzo de 2013, a dirección do IES Isaac Día Pardo informa da existencia dun número de prazas suficiente para as reservas de praza formuladas polo alumnado deste centro para o curso 2019-2020.

8 de marzo: A muller da miña vida

O 8 de marzo, Día da muller traballadora, fixemos unha recollida de traballos sobre "A muller da miña vida". Con eles fixemos unha exposición para poñer en valor e recoñecer o pepel fundamental da muller na nosa sociedade.

A actividade estivo organizada polo Concello de Sada.

Educando na Biosfera: Os incendios forestais.

Dentro do programa Educativo  "Educando na Biosfera", da Reserva de Biosfera "Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo" e o Concello de Sada, tivo lugar una actividade sobre os incendios forestais.

Axentes ambientais da Consellería de Medio Rural explicáronlles aos alumnos de 5º e 6º cursos de Primaria os efectos que causan os incendios forestais no medio natural e os medios cos que contan para combatelos.

Despois mostraron o equipamento co que contan para a extinción dos incendios xunto co Servizo de Emerxencias Municipal de Sada.

Un Entroido de cine

O venres 1 de marzo celebramos un Entroido de cine. Actuamos na Casa da Cultura de Sada. Houbo tanta afluencia de público que tivemos que facer dous pases. Foi un éxito total e pasámolo moi ben.

Se queredes podedes ver o vídeo da nosa actuación.

E aquí podedes ver imaxes da actuación e da festa que fixemos

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2019-2020

As familias que desexen solicitar praza para o próximo curso deberán presentar a instancia e documentación complementaria do 1 ao 20 de marzo.

Neste apartado poden consultar toda a información sobre o centro e a normativa deste procedemento:

Información do proceso. Calendario, prazos de presentación de solicitudes e documentación, normativa, prazas, servizos que oferta o centro...

Solicitude de admisión ANEXO II

Presentación telemática da solicitude de praza.

Decreto de admisión de alumnos.

Orde de admisión de alumnos e modificación á mesma.

Instruccións da Dirección Xeral de Centros e R. H.

Instruccións da Xefatura Territorial da Coruña.

Proxecto educativo.

Tríptico informativo sobre o centro

Díptico informativo da ANPA As Mariñas.

Plano de situación do centro.

Video das instalacións.

A instancia de solicitude (Anexo II) facilítase na conserxería e a información en papel poden consultala no taboleiro de anuncios na entrada do centro.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O martes 26 de febreiro de 18:00 a 19:00 horas o centro estará aberto para aquelas familias que queiran coñecer o noso colexio con vistas á solicitude de praza para o vindeiro curso 2019-2020.

Tríptico informativo do centro

Vídeo das nosas instalacións

Día da Paz: Somos de cores

Celebramos o Día da Paz cantando e bailando. Celebramos a diversidade que nos enriquece a todos e a tolerancia. Rexeitamos calquera tipo de violencia. Somos diferentes e iso fai que este mundo sexa máis bonito porque todos e todas somos de cores.

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2019-2020: RESERVA DE PRAZA NO INSTITUTO.

Segundo se contempla na Orde de 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos,  artigo 10.2 o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición, para os efectos de reserva de praza neste, deberá presentar no centro de orixe o modelo normalizado que se publica como anexo I” (formulario normalizado ED550A)

Tamén se poderá cumprimentar a reserva través da aplicación admisionalumnado: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/  que deberán entregar posteriormente na Secretaría deste centro.

A reserva tamén se poderá formalizar na Sede Electrónica con certificado dixital ou a Chave365: https://sede.xunta.gal/portada e neste caso xa non é preciso a entrega en papel na Secretaría do centro.

Aquelas familias do alumnado de 6º curso de Educación Primaria que desexen efectuar a reserva de praza para o vindeiro curso no IES Isaac Díaz Pardo de Sada deberán formalizar a reserva de praza . O prazo de presentación da reserva de praza será do 1 ao 15 de febreiro.

A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Campaña contra a violencia de xénero: Quen dixo medo?

O xoves 17 de xaneiro os alumnos/as de 6º de E.I. tiveron a visita dunha contacontos da campaña Quen dixo medo?, que nos veu ler o conto: " Te quiero (casi siempre)" e realizar un obradoiro no que fixemos un monicreque das personaxes deste libro. Foi unha actividade moi enriquecedora e divertida! Grazas!

Clica na foto para ver as imaxes da actividade.