AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO, MATERIAL ESCOLAR, FONDO SOLIDARIO E BANCO DE LIBROS DA ANPA

No DOG de hoxe 21 de maio de 2018 publícase a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/2019.

No curso 2018/2019 o Fondo solidario de libros de texto estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria. En 1º e 2º de educación primaria haberá as axudas para a adquisición de libros de texto. No caso do material escolar, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en toda a Educación Primaria.

Os requisitos e termos da convocatoria poden consultarse no taboleiro de anuncios da entrada do colexio, na web do centro e no portal da Consellería: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

O prazo para a presentación das solicitudes remata o 22 de xuño de 2018, inclusive. As solicitudes presentaranse no centro onde vaian cursar estudios os alumnos no vindeiro curso 2018-2019 e será única para todos os fillos admitidos no mesmo centro.

No caso das axudas para a adquisición de libros de texto, os tramos de renda e as súas correspondentes axudas son as seguintes para 1º e 2º cursos de Educación Primaria:

-Renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400,00 euros: 170 euros

-Renda per cápita familiar superior a 5.400 ata 9.000,00 euros: 90 euros

Para os efectos de renda terse en conta o exercicio fiscal do ano 2016 e para as circunstancias familiares a alegar serán a composición familiar a 31 de decembro de 2016.

No caso das axudas para a compra de material escolar destinado a alumnado matriculado en Educación Primaria, o umbral é a renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 euros, e a contía da axuda será de 50 euros.

Fondo público solidario. Será requisito fundamental para acceder ao fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar ter devolto os libros de texto.

A asignación de libros de texto correspondente aos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria, de non alcanzar os libros dispoñibles no fondo solidario, o centro adquirirá os libros complementarios necesarios.

Banco de libros da Asociación de Nais e Pais. Para o alumnado que vaia cursar 3º e 5º de primaria o vindeiro curso, a ANPA conta con libros suficientes no seu Banco de libros. Ademais para aquelas familias que non se lles conceda libros a través do Fondo solidario en 4º e 6º cursos de Primaria (por superar os límites de renda) tamén hai libros da ANPA neses cursos que seguramente sexan suficientes. En breve a ANPA remitirá unha circular para explicar como acollerse ao Banco de libros.

Orde de convocatoria.

Solicitude: Anexo I e II.

Día das Letras Galegas: Mª Victoria Moreno

Fixemos unha colección de carteis e un caderno de actividades para lembrar a vida e obra de Mª Victoria Moreno, a  autora homenaxeada este ano pola Real Academia Galega no Día das Letras Galegas.

No Tarabelo tedes máis información.

Sada lee: Entrega de premios

Eva, de 6º curso de Educación Primaria, foi a gañadora do concurso “Sada lee” que o noso centro gaña por segundo ano consecutivo.

O concurso foi convocado pola Concellería de Educación do Concello de Sada e Eva presentou o traballo “Cuaderno de bitácora” que podedes ver no vídeo. O premio consistiu nun lote de libros para a gañadora e una tableta para o Colexio. Ademais, pola participación do centro, a Concelleira Raquel Bolaño fixo entrega dun lote de libros para a biblioteca.

Felicitacións para a Eva e animámosvos a participar para o vindeiro ano.

Clicando na imaxe podedes ver as fotos.

Día do Libro

O 23 de abril celebramos o Día do Libro. No patio do cole houbo apadriñamento lector e os nenos e nenas de 6º participaron na “Biblioteca secreta”, unha actividade da Concellería de Educación do Concello de Sada.

Mirade o vídeo no que se ve como algúns van pasando de apadriñados a padriños lectores.

Clica na foto para ver as imaxes.

Visionado de estrelas

A Concellería de Educación do Concello de Sada organizou un visionado de estrelas o pasado xoves 22 ás 21 horas no colexio da man do astrofísico e divulgador científico Borja Tosar, colaborador habitual no Planetarium da Casa das Ciencias.

A actividade foi dirixida ao alumnado de 5º de Primaria por estar relacionada cos contidos que forman parte da área de Ciencias Socias deste curso e tivo carácter voluntario.A Concellería convidou aos participantes a un chocolate con churros.O tempo non axudou pero todos recibimos unha magnífica e divertida charla sobre Marte, sobre o espazo e os telescopios xigantes.

Se queres ver as imaxes clica na foto. Tamén podedes ver un vídeo da actividade.

A auga non para

Os nenos e nenas de 5º e 6º cursos de Primaria participamos no xogo "A auga non para", un concurso organizado pola Reserva da biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo. Esperamos pasar á seguinte fase para poder xogar con outros colexios.

Clica na imaxe para ver as fotos desta actividade.

ADMISIÓN DE ALUMNOS PARA O CURSO 2018-2019. LISTADO DE ADMITIDOS

Infórmase ás familias que presentaron solicitudes de praza para o curso 2018-2019, que foron admitidas todas.

Listado de alumnos admitidos para o curso 2018-2019

Xogo de tronos

Vídeo dos nenos e nenas de 4º curso de Primaria no que nos mostran o ben que tocan o tema de Xogo de Tronos.

Día Internacional da Muller Traballadora: Pioneiras.

Neste 8 de marzo, Día Internacional da Muller Traballadora, quixemos lembrar e render homenaxe a mulleres galegas que foron Pioneiras en moitos eidos e facetas importantes.

Clica na imaxe para ver os traballos que fixemos.

Visita ao Castelo de San Antón

Os alumnos/as de 5º e 6º de Infantil visitamos o Castelo de San Antón.

Clicade na imaxe para ver as fotos e saberedes cantas cousas nos ensinaron.