Animación á lectura

Día do Libro: Obradoiros de reciclado de papel

Para conmemorar o Día do Libro, que se celebra o 23 de abril, todo o alumnado do centro participou nuns obradoiros de reciclado de papel da man do persoal de Matrácala Actividades lúdicas e educativas.

Cada neno/a elaborou persoalmente a súa peza, recolleron na súa composición o que lle transmite a lectura ou os libros co obxectivo de decorar o noso recuncho de resolución de conflitos e de Paz. Fabricaron papeis a partir de desfeitos de cartón, papel reciclado e tintas naturais. O remate da tarefa consistiu nun lacrado do realizado.

Aquí podedes ver algunhas das imaxes da actividade (nos blogues dos diferentes cursos hai máis dispoñibles).

Especial O tarabelo nas Ondas Día do libro

Recomendamos un libro

Padriños lectores

Na semana do Día do libro, os alumnos de 6º ademáis de participar no maratón de contos do Concello, fixeron unhas tarxetas animando a ler para todo o alumnado do Colexio, ademáis de acudir durante tres días a contar contos ás aulas dos máis pequenos no tempo de lectura.

Samaín de cine

Celebramaos un Samaín de cine. O Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o Equipo da Biblioteca organizan a proxección de varios curtametraxes "de medo".

Para ver as fotos da actividade clica na imaxe.

Divermaxia na Biblioteca Municipal

Os nenos e nenas de 5º de Primaria participaron nunha sesión de Divermaxia na Biblioteca Municipal.

Para ver as fotos da actividade clica na imaxe.

Día da biblioteca

Divermaxia na Biblioteca Municipal

O mago Richard parte da importancia de aprender sempre a partires dun libro. A historia, a natureza,as viaxes...todo, todo se aprende nos libros, e todo tamén ten a súa parte de maxia...

Pasámolo xenial. Moitas grazas Mago Richard!

Sada lee: Entrega de premios

Eva, de 6º curso de Educación Primaria, foi a gañadora do concurso “Sada lee” que o noso centro gaña por segundo ano consecutivo.

O concurso foi convocado pola Concellería de Educación do Concello de Sada e Eva presentou o traballo “Cuaderno de bitácora” que podedes ver no vídeo. O premio consistiu nun lote de libros para a gañadora e una tableta para o Colexio. Ademais, pola participación do centro, a Concelleira Raquel Bolaño fixo entrega dun lote de libros para a biblioteca.

Felicitacións para a Eva e animámosvos a participar para o vindeiro ano.

Clicando na imaxe podedes ver as fotos.

Día do Libro

O 23 de abril celebramos o Día do Libro. No patio do cole houbo apadriñamento lector e os nenos e nenas de 6º participaron na “Biblioteca secreta”, unha actividade da Concellería de Educación do Concello de Sada.

Mirade o vídeo no que se ve como algúns van pasando de apadriñados a padriños lectores.

Clica na foto para ver as imaxes.

Libros para soñar

Sara e Alex viñeron a visitarnos ao noso Colexio desde o lugar onde se fabrican os libros para soñar.

Álex é músico e anda cunha chea de instrumentos. É capaz de inventar ou de atopar as melodías que mellor lle acaen ás palabras que saen dos contos. O seu instrumento favorito ten un fol moi grande que estira e encolle, encolle e estira. Sabedes cal é?  A ver quen o adiviña!

A Sara encántalle ler, por iso coñece moitos contos. Algúns lévaos na maleta para poder compartilos con vós. É o que máis lle gusta!

Estivemos moi atentos e gozamos xuntos dunha mañá fantástica na que espertaron a nosa imaxinación.

Clica na imaxe para ver as fotos.