Ola Mundo!

Aprendendo a programar o Escornabot coa biblioteca de movementos.

"Cando alguén está aprendendo a programar, chámaselle "Ola Mundo!"  á actividade máis básica que se pode realizar coa linguaxe ou a ferramenta que se está a traballar"

Nós comezamos aprendendo os comandos:

As instruccións máis importantes que lle podemos dar ao escornabot son:

siBotonIr(); -> Fai que o escornabot comece a executar o programa cando lle damos a un botón, non en canto carga o programa.

andaCm(10); -> O escornabot andaría, neste caso, 10 cm. cara adiante. Se lle metemos un valor negativo, andaría cara atrás.

xiraGraos(60); -> Neste caso, o escornabot xiraría 60 graos en sentido horario. Con números negativos, xira en sentido antihorario.

para(1000); -> O escornabot detense por un tempo en milisegundos, neste caso quedaría un segundo quedo.

pita(500); > Emitiría un pitido de 500 milisegundos (medio segundo).

SABER FACER

1º Fixemos un pequeno circuíto de probas. Un circuíto máis complexo está sendo realizado polos alumnos/as de 6º co que se vai a traballar a educación viaria ademais da PROGRAMACIÓN de movementos.

2º Decidimos empregar dous escornabots.

3º Programamos dous movementos coa biblioteca de movementos.

4º gravamos un pequeno vídeo.

Circuíto 1 Circuíto 2