Reto para escornabot's users I

Robótica nas aulas

Os alumnos/as de 4º realizaron este taboleiro de xeito colaborativo sobre a excursión de fin de curso a Redondela.

-> Unha vez decidido o destino, documentámonos sobre os lugares que iamos a visitar, prestando máis atención á Guerra de Sucesión e en concreto ao acontecido na Batalla de Rande.

-> Visitamos o Museo de Meirande en Redondela. Un vídeo da recreación do acontecido na batalla e numerosas exposicións complementaron os coñecementos previos.

-> Collemos un barco ata o arquipélago de San Simón. Unha guía detallounos a historia e os usos que se lle deron ás illas.

Material empregado:

Taboleiro plastificado, rotulador borrable e un dado

Realización.

De xeito colaborativo redactamos ás preguntas.

Dividimos a clase en dous grupos.

Cada participante tira o dado e escolle o percorrido que quere que realice o escornabot percorrendo o nº de celas que indique o dado.

Deberán responder a pregunta recordando o aprendido durante a visita ao museo de Meirande e a illa de San Simón.
Se non sabe a resposta pode pedir axuda aos compañeiros/as do equipo.
Se atina coa resposta, o equipo gaña un punto. Se non atina, hai rebote.

Esta é unha reprodución das preguntas que escribiron no taboleiro- pdf

Todas as respostas atópanse no seguinte arquivo  escrito por eles para a revista escolar Cataventos.

OUTRAS IDEAS QUE PODEN SERVIR