Día da Paz

MURAL DÍA ESCOLAR DA PAZ 2022

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ - RECURSOS 2022

Para celebrar esta data, os equipos de Convivencia e Biblioteca propoñen vídeos e cancións para ver e escoitar nas aulas o 31 de xaneiro de 2022.

Desta forma coñeceremos:

• Obxectivo desta conmemoración.
  • Persoas que loitaron pola paz.
  • Significado dos aros dos xogos olímpicos.

Todos estes recursos atópanse na aula virtual, premendo na seguinte imaxe.

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

Para conmemorar este día realizamos unha proposta común que foi a elaboración dun atrapasoños. En cada aula leváronse a cabo diversas reproducións relacionadas con esta temática.

Coñecemos personaxes como Mahatma Gandhi, Martin Luther King, Malala Youstsafzai e Nelson Mandela. Fixemos unha chuvia de ideas e cada neno/a escribiu nunha pomba de papel o seu desexo de paz. Cada un dos soños foi pendurado dun aro co fin de construír un atrapasoños de Paz.

Ademais disto preparamos un dossier que quedou a disposición de tódolos docentes na sala do profesorado con diferentes propostas como o bingo da paz, memories, mandalas ou pulseiras con súper poderes para loitar pola paz, sopas de letras, etc.

Agora o CEIP Recimil está cheo de soños de paz que pensamos cumprir entre todos e todas.

MURAL DO DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

RECINOVA Nº 42: LEYMAH ROBERTA GBOWEE

Premer na imaxe para ler o folleto informativo.

DÍA DA PAZ 2019

O mércores 30 de xaneiro celebramos o Día da Paz. Fixemos mans nas que dentro escribimos palabras: paz, amor, etc. Puxemos esas mans nun mural que está exposto na entrada do colexio.

Outras mans, recortadas en cartolina de cores, están pegadas nunhas bólas colgadas do teito.

Enlace ao álbum da galería: Día Paz 2019.

Tamén lemos un Recinova sobre Rigoberta Menchú Tum.

Desiré, Adrián, Gema, Yaneisi, Yumalay (5º)

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ (2018)

Tal e como se recolle no seguinte vídeo, o acto de celebración do DÍA DA PAZ consistiu na lectura, recitado ou dramatización de poemas de Gloria Fuertes (no pasado ano 2017 conmemorouse o centenario do seu nacemento).

Para rematar, todo o profesorado e alumnado do centro acompañamos a un grupo de alumnas de 6º EP e a Fran, o noso profe de música, cantando e bailando a canción de Mamá Cabra & Carmen Gil: "MOLA CANTIDADE!"

Imaxes publicadas na galería, no álbum Paz18 (incluído na categoría Actividades Complementarias).

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ - 2017

Polo día escolar da NON VIOLENCIA e A PAZ, todo o alumnado do colexio realizamos moitas actividades.

Elaboramos dous murais: un con imaxes de grupo de todas as clases, e outro que fixemos con estrelas debuxadas por nós e coas nosas fotos no centro.

O equipo de Dinamización da Lingua Galega do cole elaborou unha edición de RECINOVA, coma acostuma a facer todos os anos por datas importantes. O seu contido estaba baseado no significado do Día da Paz e a non Violencia e nunha paquena biografía sobre JUAN MANUEL SANTOS, o anterior gañador do Premio Nobel da Paz. (Premer aquí para abrir o arquivo)

O pasado luns, 30 de xaneiro, fixemos un baile coa música  de MAMÁ CABRA, no que participamos todo o colexio. Saíunos moi ben e pasámolo de medo!!!

Recordade que premendo na imaxe podedes aceder á galería, e tamén tedes o vídeo do baile abaixo. E ademais, na aula virtual, tedes un apartado sobre o DÍA da PAZ (na categoría ALUMNADO, no curso CEIP Recimil) no que podedes atopar cousas moi interesantes como a biografía de GANDHI, o folleto de RECINOVA, etc. (Acceder desde aquí)

MARINA PAJÓN, 6ºA

DÍA DA PAZ

IMAXES VÍDEO

O xoves pasado, xuntámonos todo o colexio no ximnasio para conmemorar o "Día da Paz".

Ao longo da semana, nas clases, fóronse preparando pombas e mandalas.

Os alumnos/as de 5º e 6º leron frases referentes á Paz, mentras se ía elaborando un mural coas mandalas aportadas por todos os cursos.

Para rematar a celebración todos/as xuntos/as cantamos a canción "La muralla" de Víctor Manuel e Ana Belén.

DÍA DA PAZ - 30 XANEIRO 2015

O venres 30 de xaneiro conmemoramos no centro o DÍA ESCOLAR POLA PAZ coas seguintes actividades:

- Elaboración dun mural con pequenas pombas portadoras das palabras ou frases relacionadas coa paz aportadas por todos os nenos/as. (Enlace ás fotos desde a imaxe da esquerda).

- Reunión de todo o alumnado e profesorado no ximnasio para a lectura de poesías e para cantar a canción "Por la paz", escrita por Jesús Pareja. (Música de "Heal the world", de Michael Jackson).

Enlace a dúas presentacións sobre Ghandi (biografía e frases célebres) publicadas na aula virtual. (Categoría: Recursos, actividades e proxectos - Curso: "Actividades complementarias" - Tema: "Día da Paz")