Comedor

CAMBIO NO MENÚ

Infórmannos dende a coordinación de comedores escolares que este venres, día 29 de setembro, servirán mandarina en lugar de laranxa.

O equipo directivo

CAMBIO NO MENÚ

Infórmannos desde a coordinación de comedores escolares de que hoxe, na quenda de xantar, darase plátano no canto de melocotón.

O equipo de directivo.

IMPORTANTE. SERVIZO DE MADRUGADORES E COMEDOR ESCOLAR

O luns 11 de setembro, co inicio do curso, comezamos co servizo de madrugadores e comedor escolar. Recordade que os usuarios debedes ter descargada a aplicación "Colechef". Desde ahí levarase a xestión do mesmo.

Imagen de icono

O equipo directivo.

CAMBIOS NO MENÚ ESCOLAR

Bo día,

Vémonos na obligación de cambiar a froita do postre de hoxe. Temos marcado pera pero o proveedor non ve esta froita en condicións de servirse. Polo tanto hoxe teremos como postre melocotón.

Sinto as molestias.

Fdo. Montserrat Fernández
Coordinadora comedores escolares, área Ferrolterra.

MENÚS MES DE MAIO 2023

MENÚS ABRIL 2023

Cambio de menú o martes 28 de marzo.

Bo día,

Debido a unha equivocación do proveedor hoxe en lugar de caldereta de tenreira con fideos ímolos servir con macarróns, e o xoves no canto de macarróns con boloñesa irán espaguetis ou espirais.

Sentimos as molestias.

Fdo. Montserrat Fernández
Coordinadora comedores escolares, área Ferrolterra.

CAMBIO NO MENÚ ESCOLAR

Bo día:

Informar que por rotura de stock a empresa adxudicataria do servizo de comedor vese obrigada a facer un intercambio no menú, sendo este o seguinte:

• A tortilla de atún do día 23 cámbiase para o luns 27
  • O xoves 23 servirase  pescada ao forno.
A guarnicións de cada día mantéñense, ao igual que as diferentes dietas.

Disculpen as molestias ocasionadas.

MENÚS MARZO 2023

MENÚS FEBREIRO 2023