Libros e material escolar

RECOLLIDA FONDO LIBROS 3º DE PRIMARIA

Mañá martes, día 12 de setembro, entregaranse os libros do alumnado de 3º de Educación Primaria destinatario do fondo. As familias poderán pasar a recollelo en horario de 18:00 a 19:00 horas.

O alumnado de 4º de Educación Primaria quedará pendente de aviso por parte da titora.

O equipo directivo.

VALES MATERIAL E LIBROS

Os vales de libros e material escolar que non foron recollidos, poderán recollerse no mes de setembro en horario de oficina.

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023/2024

INSTRUCCIÓNS FONDOLIBROS. Axudas para a adquisición de libros e material escolar curso 2023-24

BENEFICIARIAS

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO). No noso centro non entraría o alumnado de 5º e 6º por traballar na plataforma DIXGAL con libros electrónicos.

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en E.Primaria, ESO e EE.

PRESENTACION DAS SOLICITUDES

De xeito telemático ou de xeito presencial no propio centro

PRAZO DE PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 DE XUÑO de 2023.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS

As listas provisionais publicaranse o día  5 de xullo no taboleiro do centro.

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS

O prazo de reclamación ás listas provisionais será de dous días hábiles a partir da publicación, é dicir, os días 6 e 7 de xullo.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

As listaxes definitivas das axudas de libros de texto, material escolar e do fondo de libros publicaranse no taboleiro de anuncios do centro o día 11 de xullo.

RECOLLIDA DOS VALES

As familias poderán recoller os vales de axudas de libros de texto e material escolar

Dende o 6 ao 13 de xullo de 2023

Os libros adxudicados do fondo (3º e 4º Primaria) SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO ao comezo das clases

VALES DE FONDOLIBROS E MATERIAL ESCOLAR

DENDE A DIRECCIÓN DO CENTRO INFORMAMOS QUE FORON ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS.

A retirada de cheques poderá facerse dende hoxe e ata o día 15 de xullo na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00.

Os vales que non se retiren en xullo poderán recollerse a pertir do 1 de setembro.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2022/2023)

Premer nas imaxes para acceder á lista de libros de texto (EI e EP) e material escolar (EP) para o curso 2022/2023.

LIBROS DE TEXTO MATERIAL ESCOLAR

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022-23

PRAZO DE SOLICITUDE:

Do 19 de maio ata o 22 de xuño de 2022

Enlace ao Dog do mércores 18 de maio

O alumnado que teña asignado instituto para cursar 1º da ESO o vindeiro curso deberá presentar a solicitude de axuda para libros e/ou material en dito instituto.

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PRAZO DE SOLICITUDE:

DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO DE 2021

Enlace ao Dog do xoves, 20 de maio.

O alumnado que teña asignado instituto para cursar 1º de ESO o vindeiro curso deberá presentar a solicitude de axuda para libros e/ou material en dito instituto.