Libros e material escolar

MODIFICACIÓN NOS PRAZOS DOS CHEQUES DE MATERIAIS E FONDO LIBROS

Por inconvenientes técnicos vémonos na obriga de modificar as datas dos cheques de materiais e fondo libros, quedando do seguinte xeito.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS: 8 de xullo no taboleiro do centro

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS: do 9 ao 10 de xullo

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS: 12 de xullo no taboleiro de centro

RECOLLIDA DOS VALES: do 9 ao 16 de xullo

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO DE 10:00 A 13:00 HORAS.

A dirección.

RECOLLIDA FONDO LIBROS 3º DE PRIMARIA

Mañá martes, día 12 de setembro, entregaranse os libros do alumnado de 3º de Educación Primaria destinatario do fondo. As familias poderán pasar a recollelo en horario de 18:00 a 19:00 horas.

O alumnado de 4º de Educación Primaria quedará pendente de aviso por parte da titora.

O equipo directivo.

VALES MATERIAL E LIBROS

Os vales de libros e material escolar que non foron recollidos, poderán recollerse no mes de setembro en horario de oficina.

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2024/2025

INSTRUCCIÓNS FONDOLIBROS. Axudas para a adquisición de libros e material escolar curso 2023-24

BENEFICIARIAS

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO). No noso centro non entraría o alumnado de 5º e 6º por traballar na plataforma DIXGAL con libros electrónicos.

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en E.Primaria, ESO e EE.

PRESENTACION DAS SOLICITUDES

De xeito telemático ou de xeito presencial no propio centro

PRAZO DE PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 DE XUÑO de 2023.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS

As listas provisionais publicaranse o día  5 de xullo no taboleiro do centro.

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS

O prazo de reclamación ás listas provisionais será de dous días hábiles a partir da publicación, é dicir, os días 6 e 7 de xullo.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

As listaxes definitivas das axudas de libros de texto, material escolar e do fondo de libros publicaranse no taboleiro de anuncios do centro o día 11 de xullo.

RECOLLIDA DOS VALES

As familias poderán recoller os vales de axudas de libros de texto e material escolar

Dende o 6 ao 13 de xullo de 2023

Os libros adxudicados do fondo (3º e 4º Primaria) SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO ao comezo das clases

VALES DE FONDOLIBROS E MATERIAL ESCOLAR

DENDE A DIRECCIÓN DO CENTRO INFORMAMOS QUE FORON ADMITIDAS TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS.

A retirada de cheques poderá facerse dende hoxe e ata o día 15 de xullo na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00.

Os vales que non se retiren en xullo poderán recollerse a pertir do 1 de setembro.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2022/2023)

Premer nas imaxes para acceder á lista de libros de texto (EI e EP) e material escolar (EP) para o curso 2022/2023.

LIBROS DE TEXTO MATERIAL ESCOLAR

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022-23

PRAZO DE SOLICITUDE:

Do 19 de maio ata o 22 de xuño de 2022

Enlace ao Dog do mércores 18 de maio

O alumnado que teña asignado instituto para cursar 1º da ESO o vindeiro curso deberá presentar a solicitude de axuda para libros e/ou material en dito instituto.

AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

PRAZO DE SOLICITUDE:

DO 21 DE MAIO AO 22 DE XUÑO DE 2021

Enlace ao Dog do xoves, 20 de maio.

O alumnado que teña asignado instituto para cursar 1º de ESO o vindeiro curso deberá presentar a solicitude de axuda para libros e/ou material en dito instituto.