Actualidade

FESTIVO LOCAL

Lembrámosvos que mañá, día 19 de marzo, é festivo local e polo tanto o noso centro permanecerá pechado.

Un saúdo.

ENQUISA PARA AS FAMILIAS

En liña co programa PROA+, o noso centro está a elaborar un Plan estratéxico de mellora. Polo tanto, faise necesario a recollida de información por parte de todos os membros da comunidade educativa.

Pedimos a colaboración das nosas familias para cubrir unha pequena enquisa dirixida a elas. O prazo para isto será desde o 15 de marzo ata o 2 de abril. Poden acceder á mesma a traves da seguinte ligazón:

ENQUISA FAMILIAS

Moitas grazas pola vosa colaboración.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

As familias interesadas en escolarizar aos seus fillos e fillas no noso centro, poden presentar a súa solicitude de admisión dende o 1 de marzo de 2024 ata o 20 de marzo de 2024.

Documentos a presentar:

• Solicitude de admisión: anexo II cuberto.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN CASTELÁN

SOLICITUDE DE ADMISIÓN GALEGO

• Orixinal e copia do libro de familia ou DNI do alumno/-a, ou sentenza de separación no seu caso.
  • Se xa estivo escolarizado: certificado de matrícula.

Poden presentar a documentación na secretaría do centro en horario de 9:05 a 11:00 e de 12:00 a 13:00 horas de luns a venres.

Se as familias dispoñen de Chave 365 ou Certificado Electrónica, e así o consideran, esta solicitude poder ser presentada por sede electrónica na aplicación admisión alumnado a través da seguinte ligazón:

ADMISIÓNALUMNADO

Para máis información poden consultar nas seguintes ligazóns web:

Decreto de admisión

Orden de admisión

ADMISIÓN ALUMNADO DE 6º NOS IES

TODO o alumnado de 6º que solicitou praza nos centros IES Sofía Casanova e IES Concepción Arenal está ADMITIDO.

O seguinte paso será formalizar a matrícula no instituto correspondente no mes de xuño en prazo.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Jornada puertas abiertas de Fani Montero

GALEG@ DO MES DE FEBREIRO

Ola familias!

Como xa puidestes ver comeza o mes máis divertido! O mes do Entroido!. Nesta ocasión, os nosos nenos e nenas están traballando vocabulario sobre os doces típicos galegos. Polo que aquí vos deixamos un xogo de memoria para que non os esquezades!

Queremos aproveitar ademais para dar a noraboa aos/ás Galeg@s do mes de xaneiro: Adonay, Romeisa, Islam, Iyad, Hanae, Douea, Avril e Adam! Tamén á nosa profe Marta, que foi a Galemestra do mes

CHEGOU O ENTROIDO!

Saúdos familias.

O Meco chegou ao Ángela Ruíz con moitas ganas de pasalo ben. Deixounos os seus mandatos para que a vindeira semana sexa moi divertida para todos e todas.

Atendede ben:

LUNS: o luns colle unha prenda e dálle a volta, vai vestido así como se non te deras conta.

MARTES: o martes vai molar un montón, trae calcetíns diferentes enriba do pantalón.

MÉRCORES: se o mércores no cole queres entrar, algo pintado na cara debes levar.

XOVES: e xa para rematar esta semana singular, un pixama bonitiño terás que levar.

Ide preparando todo, non vaia ser que se enoxe!

IMPORTANTE: RESERVA DE PRAZA PARA O INSTITUTO

Abriuse o prazo para a reserva de praza nos centros de educación secundaria.

O alumnado de 6º curso de Educación Primaria que desexe reservar praza nalgún dos dous institutos aos que estamos adscritos (IES Concepción Arenal e IES Sofía Casanova), terán que presentar a solicitude de reserva no noso centro entre os días 15 de xaneiro e 5 de febreiro (ambos incluídos).

Tamén poderán facer a reserva de xeito telemático premendo no seguinte enlace.

VACACIÓNS DE NADAL

Estimadas familias, o vindeiro xoves, aproveitando o festival, despedimos o trimestre. A xornada lectiva será de 9:00 a 14:00 como é habitual. A partires das 14:00 o centro permanecerá pechado (só aberto o servizo de comedor) e NON haberá actividades extraescolares.

Retomaremos de novo as clases o 8 de xaneiro.

Desexamos que pasedes unha felices festas.

Papá Noel con regalo Royalty Free Stock SVG Vector and Clip Art

GALEG@ DO MES DE DECEMBRO

Ola familias!

Voltamos cunha nova proposta para o Galeg@ do mes de decembro. Nesta ocasión, os nosos nenos e nenas están traballando vocabulario sobre o Nadal, polo que aquí vos deixamos un pequeno xogo interactivo para que poñades a proba os vosos coñecementos. Moita sorte!

Queremos aproveitar ademais para dar a noraboa aos/ás Galeg@s do mes de novembro: Amira, Pedro, Ismail, Cheikh, Adam, Luciana, Aya e David! Que se esforzaron un montón. Tamén á nosa profe Ana PT, que foi a Galemestra do mes