Así como non existen persoas pequenas nin vidas sen importancia, tampouco existe traballo insignificante. (Elena Bonner)

Actualidade

FONDOLIBROS CURSO 2017/2018

Consultar aquí a listaxe definitiva de admitidos e excluídos.

ENTREGA DE LIBROS PARA 3º, 4º, 5º E 6º EP:

OS DÍAS 5 E 6 DE SETEMBRO DE 10:00 A 12:00.

CURSO 2017/2018

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS:

XOVES, 7 DE SETEMBRO DE 2017

ÁS 12:30 H.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2016/2017

No FESTIVAL DE FIN DE CURSO do día 22 de xuño fíxose entrega dos premios do concurso "POESÍA DE PRIMAVERA" convocado polo equipo docente de DINAMIZACIÓN DA LINGUA GALEGA. Tamén se entregaron as COPAS aos gañadores dos campionatos de FÚTBOL e BALONCESTO, o alumnado da aula de 6ºB.

As imaxes están publicadas na galería, no álbum: "FFC_premios_copas".

(Premer na imaxe da dereita para vela a tamaño orixinal).

Os vídeos das actuacións están publicados no canal "Cole Recimil", incluídos na lista de reproducción Festival Fin Curso 16/17.

VÍDEO 6º EP - CURSO 2016/2017

Un curso máis despedimos a unha nova promoción, dános moita pena que nos deixen e botarémoslles moito de menos, soamente esperamos que o sigan facendo o mesmo de ben que o fixeron no cole e que saiban que nós estaremos aquí. Moita sorte na vosa nova andaina, rapaces. Terédela fixo!

6º EP - PROMOCIÓN 2008-2017

Premer na imaxe para vela no seu tamaño orixinal.

A maioría dos rapaces e rapazas da foto comezaron a súa etapa educativa no CEIP Recimil, no ano 2008, algúns aínda con só 2 aniños. Faltan os que cambiaron de centro pero outros fóronse incorporando ao longo destes 9 anos. No 2017 tócalles marchar para, en setembro, comezar unha nova etapa. Temos a certeza, así nolo fixeron saber no festival, que marchan cunha "maleta" chea de recordos.

Irán a distintos institutos, farán novas amizades, vivirán novas experiencias ... pero esperamos que esta longa etapa no cole "RECIMIL" permaneza na memoria de todos eles.

O día anterior desa foto de grupo, unha vez finalizado o festival do 22 de xuño, entregóuselles a orla elaborada no centro. As fotos desta entrega, a tamén a de grupo anterior, pódense ver na galería, no álbum: Orlas_6EP.

Premer na imaxe para vela no seu tamaño orixinal.

NENOS E NENAS DE 6º:

ATA SEMPRE E MOI BOA SORTE!

ALVARELLA 2017 - 6° EP

Fotos da estancia en Alvarella do alumnado de 6° EP publicadas na galería da páxina web, categoría "Xuño 2017", álbum"Alvarella 6EP"

Tamén se pode acceder ao álbum premendo na seguinte imaxe.