ONDE AS PALABRAS FALLAN, A MÚSICA FALA. (Hans Christian Andersen)

Actualidade

"EN FAMILIA"

Este curso no Centro vaise traballar o proxecto "As profesións". Neste marco gustarianos contar coa vosa colaboración na actividade "En familia".

Trátase de que vós: pais, nais, avós, avoas, tíos, tías... veñades á aula dos vosos fillos/as a contar en que consiste o voso traballo aos rapaces.

Sería o primeiro luns de cada mes na hora de ler (de 11:55 a 12:20).

Agardamos que esta iniciativa sexa do voso agrado, pois a través dela pretendemos un maior achegamento das familias ao Centro.

De estares interesados/as cubride a parte de abaixo da circular que levaron os vosos fillos/as e entregádea á titora.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

O Equipo de Dinamización de Convivencia

LISTAXE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Premer na imaxe da esquerda para ver a listaxe do alumnado que obtivo praza nas actividades extraescolares, así como o incluído na lista de espera.

ACTUALIZACIÓN DE DATOS

Para facilitar a comunicación do centro coas familias é moi importante que se comuniquen en Secretaría os cambios en canto a enderezo, números de teléfono e/ou autorizacións.