"Soño con pintar e logo pinto os meus soños" (Vicent Van Gogh)

Actualidade

MANDADO MARTES 18 DE FEBREIRO

ENTROIDO 2020 (17 - 21 DE FEBREIRO)

Ao colexio Recimil este ano déuselle por cociñar, entón de "chefs" ímonos disfrazar.

Co motivo de contribuír ao coidado do medio ambiente, este curso suprimimos a utilización de plásticos ou materiais contaminantes para o disfrace, por iso imos utilizar prendas e accesorios que poidamos atopar na casa, sen ter que mercalos.

FLL (FIRST LEGO LEAGUE )

O sábado 15 de febreiro terá lugar a competición FLL, na que participaremos 10 alumnos/as (5 de 5ºB e 5 de 6ºA).

E se non sabedes que é a First Lego League... explícovos:

A FLL é unha competición na que hai que resolver misións cun robot nun tempo determinado. Tamén teremos que facer outras actividades como unha presentación, ideas innovadoras ...

Alicia, 6ºA

O SAN VALENTÍN GALEGO

Saúdos a todos e todas!

Parece que esta semana os corazóns están de celebración. Achégase San Valentín e o recendo do amor enche o aire.

Pero o certo é que en Galicia temos o noso propio San Valentín, e este xa se celebrou. A que non o sabiades?

Pois si, o día 2 de febreiro, xusto na metade do inverno e cando nos estamos a preparar para a chegada da primavera, di a tradición galega que é o día que casan os paxariños. A relixión católica converteuna no día da Candeloria. Así versa o noso refraneiro:

“Cando a Candeloria chora, o inverno xa vai fóra; cando a Candeloria ri, o inverno está por vir”.

“A partir da Candeloria, ningunha ave voa soa”

Que viva o agarimo galego!

CONCURSO: CREA A MASCOTA DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN!

Saúdos!

Dende o equipo de dinamización da lingua galega do Recimil queremos pedir un gran favor ao noso alumnado. A nosa mascota "Chinchirigal" non ten forma nin corpo. Podédesnos axudar?

Gústalle ler moreas de libros, fala galego, non entende outra lingua, baila muiñeiras e toca a gaita e a pandeireta. Aínda por riba énchese de caldiño polo inverno, e ten o azucre polas nubes de papar orellas de entroido.

Que serás serás Chinchirigal?

Un obxecto, un animal, ou unha persoa real?

O que vós vos imaxinedes! Sede orixinais, haberá premio para o gañador ou gañadora e o seu debuxo acompañaranos durante o curso.

Formato DIN A4 a cor. Data límite de entrega o 27 de marzo.