Os xogos son a forma máis elevada de investigación. (Albert Einstein)

Actualidade

E-DIXGAL

Publicada no portal da Consellería de Educación a Resolución provisional de centros para participar no proxecto Educación dixital (E-Dixgal) durante o curso 2018/2019.

O CEIP Recimil aparece como un dos centros seleccionados polo que o alumnado de 5º EP non deberá comprar os libros incluidos na relación de libros de texto, (quedando á espera de que se confirme a inclusión do noso centro na resolución definitiva) pero SI HAI QUE MERCAR O LIBRO DE ACTIVIDADES DE INGLÉS indicado na lista de material.

FONDO LIBROS

LISTAXES DEFINITIVAS DE

ADMITIDOS E LIBROS

COMPLEMENTARIOS

OS LIBROS COMPLEMENTARIOS SERÁN

PROPORCIONADOS POLO CENTRO

OS LIBROS ENTREGARANSE EN SETEMBRO

Enlace á listaxe definitiva fondo libros.

Quen non recollera o vale poderá facelo a partir do 3 de

setembro

O ALUMNADO DE 5º CURSO DE ED. PRIMARIA NON DEBERÁ MERCAR OS LIBROS

O CENTRO ESTÁ PENDENTE DA APROBACIÓN DO PROXECTO EDIXGAL

FESTIVAL FIN DE CURSO

"Campionato de natación" - 6º EP, publicado en Vimeo:

Os vídeos das demais actuacións do festival están incluídos na lista de reprodución de YouTube "CEIP Recimil Fin Curso 17/18":

Ao final do festival para o alumnado (20 de xuño), entregáronse as copas aos campións dos torneos de fútbol e baloncesto. A copa de baloncesto para 6º A e a copa de fútbol para 6º B.

E Arkaitz, o neno de 4º B deseñador do robot da camiseta do equipo "Recibótica" na súa participación da First Lego League, recibiu un agasallo de agradecemento dos nenos de 6º: Unha desas camisetas!

Premer na imaxe para vela no seu tamaño orixinal.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (CURSO 2018/19)

Premer nas imaxes para acceder á lista de libros de texto (EI / EP) e material escolar (EP) para o curso 2018/2019.

LIBROS DE TEXTO MATERIAL ESCOLAR

FIN DE CURSO ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (2017-2018)

Premer na seguinte imaxe para acceder ás fotos e aos vídeos.

VISITA ENTRENADOR RACING INFANTIL

Pouco antes de rematar as clases, o entrenador do Racing Infantil visitou ao alumnado de 3º EP.

Premer na imaxe para vela a maior tamaño.

MENCIÓN HONORÍFICA ALUMNA DE 6º EP!

Unha vez finalizado o festival de fin de curso, Carlota (alumna de 6º A EP), recibe das mans da súa titora, Constanza Otero, un diploma de MENCIÓN HONORÍFICA en recoñecemento á súa excelente  traxectoria ao longo da EDUCACIÓN PRIMARIA!

PARABÉNS, CARLOTA!

Premer para ver a tamaño orixinal.

AGASALLO DO ALUMNADO DE 6º

A planta da foto é unha schefflera, unha planta coa que o alumnado de 6º EP agoasallou ao CEIP Recimil.

MOITÍSIMAS GRAZAS!

Premer nas imaxes para velas a tamaño orixinal.

DESPEDIDA ALUMNADO DE 6º EP

Nais de alumnos/as de 6º elaboraron o seguinte vídeo, un bonito e emocionante agasallo como despedida do cole destes nenos e nenas que rematan a etapa de Educación Primaria no CEIP Recimil.