Os xogos son a forma máis elevada de investigación. (Albert Einstein)

Actualidade

A NOSA EXPERIENCIA NA FLL (6ºEP)

O sábado 17 de febreiro fomos ao Auditorio de Ferrol a participar no concurso de FLL (First Lego League).

Pasámolo xenial!

Primeiro leváronnos a un sitio apartado, déronnos un agasallo da Universidade da Coruña e a acreditación. Despois déronnos unha charla de benvida.

Deseguido, os nosos compañeiros subiron ao escenario para facer a primeira proba dos robots. Estabamos moi nerviosos/as véndoos. Non conseguimos puntos pero tiñamos dúas oportunidades máis.

Eramos 16 equipos e quedamos... de SEXTOS!

A presentación foinos moi ben e o mural de valores tamén. O xurado fíxonos unha proba de equipo: andar cuns folios baixo os pés sen levantalos. NON O CONSEGUIMOS!

Chegou a segunda oportunidade: tampouco conseguimos puntos, pero na terceira...CONSEGUIMOS 4 E MÁIS UN, QUE NOS DEU O OUTRO EQUIPO (CasanovaSquad)!!

Despois fomos á Universidade de Ferrol a comer. A continuación fixéronnos unha visita guiada. Aprendemos moito!!

Estivemos nun túnel do vento: o máximo que tivemos foi de 140 km/hora.

E MOITAS COUSAS MÁIS!!!

Vimos experimentos, robots...

Foi unha experiencia inolvidable!!!

Na seguinte foto podedes ver a unha compañeira nosa lucindo a camiseta de Recibótica e acompañada do autor do debuxo do robot, un neno de 4ºB.

Equipo Recibótica!!!!

O RAP DE RECIMIL NA FIRST LEGO LEAGUE

PARABÉNS ao equipo Recibótica formado por alumnado de 6º de EP (coordinado pola profe Geno) que, con moitísima ilusión e despois de moito traballo, participou na FIRST LEGO League Galicia (Auditorio de Caranza, 17 de febreiro de 2018). Estes nenos/as presentaron un proxecto que propón a construción de alxibes comunitarios para aproveitar a auga da chuvia e fixérono mediante un rap composto por todo o equipo e que se pode ver no seguinte vídeo.

Imaxes publicadas no álbum da galería: FLL 6EP

Certo que non houbo premio, este foi para o equipo Waterbot do IES de Fene pasando así á fase estatal. NORABOA!

Pero tendo en conta que o noso equipo era o integrado polo alumnado máis novo e que esta era a primeira vez que o noso cole se presentaba, a 6º posición de Recibótica nun total de 16 equipos parécenos que está MOI BEN!