Fin de curso

VÍDEO DESPEDIDA 6º EP

FIN DE CURSO 2021/2022

VIAXE DE 6º A ALVARELLA

O alumnado de 6º realizou unha viaxe a Alvarella, albergue en Vilarmaior, os dous últimos días do mes de maio.

A estancia incluiu diversas actividades (visita ao castelo de Andrade, tiro con arco, rocódromo, xogos, "slacklining", ...) e comida moi saborosa!

Pasárono tan ben que se lles fixo moi curta a excursión!

As fotos (e un par de vídeos) atópanse na galería, no álbum ""Alvarella 6EP maio 22".

AULA 3-4 ANOS: CURSO 2020-2021 EN IMAXES

Premer na imaxe para acceder ao álbum da galería.

uns nenos moi especiais.mp4 from colerecimil on Vimeo.

DESPEDIDA ALUMNADO 6ºEP

XOGOS FIN DE CURSO (18 DE XUÑO 2021)

VÍDEO ADICADO AO ALUMNADO DE 6º EI

O alumnado de 6º EI remata unha etapa educativa e o próximo curso estará xa en Educación Primaria. A súa profe, Tatiana, elaborou este fermoso vídeo con moitas lembranzas deste curso e dos dous anteriores.

BO VERÁN E ATA SETEMBRO!

VÍDEO DESPEDIDA ALUMNOS/AS 6º

TRÍPTICO DE ZONGALO QUIRICO - VERÁN 2020

Este curso non se poderá entregar o tradicional tríptico da biblioteca coas suxestións de libros para ler no verán ... pero Zongalo Quirico non renuncia a deixarvos as súas suxestións.

Xa podedes velas, tamén como sempre, no blog da biblioteca.

Quen sabe? Pode que atopedes algún libro que vos acompañe nas vacacións de verán.