Granxa Escola

A situación na parroquia de Grixalba, concello de Sobrado dous Monxes (A Coruña), aos pés da Serra da «Cova dá Serpe», berce dos rios Tambre e Mandeo e aínda rodeados de bosques autóctonos en perfecto estado de conservación, é nun lugar privilexiado para a docencia no medio natural.
A granxa conta cun zoo de animais domésticos como principal eixe das múltiples e variadas actividades que se desenvolven.

Presenta programas de actividades con fins ludo-recreativos, educativos, deportivos e culturais desenvolvidos e adaptados a grupos escolares, familias, grupos de amigos, asociacións...

Dispón de espazos cubertos, aínda así, é recomendable que os nenos veñan con roupa e calzado axeitado segundo a época do ano e acorde coas actividades seleccionadas polo centro.

• Alumnado de 3 de EP. 17 de xuño.