Arquesán

Arzúa-Ulloa é un territorio que, como tal, non figura en los mapas. O termo creouse hai poco máis dunha década, en 1995, para dar nomre á zona de Denominación de Orixe Protexida (DOP) que ampara a produción de queixos das comarcas de Arzúa e Melide en A Coruña e de A Ulloa e Chantada, na provincia de Lugo, así como uns poucos "concellos" limítrofes.

O centro agroturístico "Arquesan" está ubicado en Turces, no Concello de Touro, e realiza actividades escolares relacionadas co mundo da agricultura, gandeiría en xeral e da industria do queixo.

Preténdese que os nenos obteñan unha visión de como se fai o queixo, elaborando o seu propio (1/2kg), familiarizándose coas normas hixiénico sanitarias e deseñando unha etiqueta que garanta a seguridade do al imento.

• 11 de xuño. Alumnado de 5 anos A.
  • 13 de xuño. Alumnado de 5 anos B e C.

A actividade desenvolverase de 09:00 a 14:00.