Enredo do abelleiro

Este Museo nace co obxectivo de ofrecer á sociedade unha perspectiva completa da historia e actualidade da apicultura galega. No seu exterior pódese admirar a reprodución dunha albariza enche de "cortizos", trobos e cobos e unha alacena tradicional que nos trasladan ao modo que tiñan de cultivar o mel os nosos antepasados. Tamén conta cun apiario moderno.

No seu interior, ademais dunha exposición fotográfica permanente sobre o mundo das abellas, pódense seguir os procesos de extracción, decantación e envasado do mel en tres modernas salgas. Asi mesmo, un laboratorio dotado coa tecnoloxía máis avanzada permite facer análise para coñecer as calidades dos meles.

A visita é unha ocasión excepcional de coñecer o mundo das abellas e do mel para as familias, escolares, consumidores e todos aqueles que desexan satisfacer a sua curiosidade desta apaixoante actividade de tradición ancestral.

• Asiste o alumnado de 5 anos o día 24/05/11

ENREDO DO ABELLEIRO