Face2Face

PRINCESS POLLY AND THE DRAGON

Salón de actos

Polly non é unha princesa típica. Esquéceche de vestidos bonitos, vodas de contos de fadas e príncipes encantadores. A  Polly encántanlle as aventuras, as  travesuras e facer amigos inusuais. No seu pobo, todos temen ao  Dragón, pero  Polly descobre que non é un monstro terrible que respira lume como todos pensan. En realidade, é un  Dragón  xoguetón, de bo corazón e amigable.

• 12 de novembro. Alumnado de 1º a 3º EP

MY FUNNY FRANKENSTEIN

Salón de actos

A Dra. Frankenstein está a organizar unha festa para presentar a súa última creación: Un monstro feito das partes dun corpo humano. Criaturas horribles de todas partes foron convidadas:  zombies, vampiros, esqueletos e pantasmas. Pero cando tenta dar vida ao monstro, cunha descarga eléctrica, os resultados non son precisamente os esperados… Un  remake  divertidísimo e  músical do clásico de terror de  Mary  Shelley.

• 12 de novembro. Alumnado de 4º a 6º EP