Día da Paz

Cada ano, o 30 de xaneiro celébrase o "Día da paz e da non violencia" en conmemoración da morte de Mahatma Gandhi, o home que coas súas accións de non violencia conseguíu a independencia da India e que foi asasinado ese mesmo día en 1948.

Este ano celebrarémolo cunha charla de José Cendón Docampo, fotoxornalista galego para todo o alumnado do centro.

• 24 de xaneiro. Salón de actos.
  • Exposición de fotografías no centro.

José Cendón, desde 2002 ata 2004 traballou de forma independente en Colombia, Venezuela, Israel e os territorios palestinos, e en 2004 colaborou durante varios meses para  Associated  Press en Darfur (Sudán). Desde entón, traballa como  freelance de maneira habitual para a axencia  France  Presse (AFP) e moitos outros clientes, entre os que se atopan algúns dos xornais e revistas máis importantes do mundo. O seu traballo en centros de saúde mental da rexión africana dos Grandes Lagos fíxolle gañar tres prestixiosos premios de fotografía: o  World  Press  Photo,4​ o  Pictures  of  the  Year e o  Leica  Oskar  Barnack.

En 2009 gañou outros dous prestixiosos premios: unha mención de honra no concurso estadounidense  Best  of  Photojournalism e outra no China  International  Press  Photo, con fotografías da invasión da illa de  Anjouan, situada no océano Índico e, pola reportaxe titulada Somalia no fin do mundo e publicado no  Magazine da Vangarda o 1 de febreiro de 2009, con texto e fotografías súas,6​ concedéuselle o Premio Ortega e  Gasset, en 2010.

En 2005 tiña a súa residencia na capital de Ruanda,  Kigali, desde onde realizaba a cobertura fotográfica para  AFP desa zona (Ruanda, Uganda, Burundi e a República Democrática do  Congo). Na actualidade reside en  Adís  Abeba, capital de Etiopía. O 26 de novembro de 2008 foi secuestrado xunto a outro xornalista británico, Colin Freeman, en Somalia, na cidade de  Bosasso, mentres cubría a información respecto da piratería no país. Cendón e Freeman foron liberados sans e salvos o 4 de xaneiro de 2009.