2013-2014. Inmersión Linguística

Na resolución de 16 de maio de 2013, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades, convócanse en réxime de concurrencia competitiva co fin de participar nun programa de inmersión en lingua inglesa 108 ayudas de ata 8255 € para grupos de alumnos de 6º curso de Educación Primaria en todo o Estado Español distribuidas por Comunidades, correspondéndolle a Galicia 16 grupos e 400 alumnos.
A actividade de inmersión en lingua inglesa para a que foi seleccionado o noso centro coa intención de promover, ademáis, a convivencia entre alumnado de distintas comunidades autónomas, desenvolverase entre os meses de setembro a novembro de 2013, cursando xa 6º de Educación Primaria, en réxime de internado, en períodos semanais, de domingo pola tarde a sábado pola mañá.

• DATAS: 3 a 9 de novembro
  • LUGAR: Albergue de Ezcaray. A Rioxa. +42° 19' 3.31", -3° 0' 59.30"

Cambio de horas

• Debido a un cambio na programación das actividades por parte da organización, o horario habilitado para poder chamar será entre as 19:00 e as 19:30.

• O día 9 de novembro realizarase a saída cara Santiago ás 10:00h polo que a hora de chegada será aproximadamente ás  18:30h. Comunicarase por sms.

INFORMACIÓN DA ACTIVIDADE

DÍA