Curso Scratch

SCRATCH

Scratch é un ámbito de aprendizaxe de linguaxe de programación, que permite aos principiantes ou persoas sen sentido da programación, obter resultados sen ter que facer nada de nada ou aprender a escribir de xeito sintacticamente correcto primeiro. Scratch está escrito en Squeak (unha implementación libre de Smalltalk-80), a partir da versión 2.0 o código é reescribido en actionscript (Adobe Flash). É un ámbito de programación que facilita a aprendizaxe autónoma.
Foi desenvolvido por "o grupo permanente Kindergarten" no Media Lab do MIT (Instituto Tecnolóxico de Massachusetts) por un equipo dirixido por Mitchel Resnick,2 apareceu por primeira vez no verán de 2007.

Scratch pódese instalar e redistribuír gratuitamente en calquera ordenador con Windows, Mac OS X ou Linux.4.

O logo de Scratch é un gato de cor laranxa.

• Jorge Gómez, Profesor do IES Rosalía de Castro. 12, 16 e 17 de xuño. Alumnado de 6º DE EP.