Autora: Rosalía Morlán

O día 21 de marzo celébrase o día Mundial da Poesía. Para conmmemorar esta data contaremos coa presenza de Rosalía Morlán.

Enfermeira de profesión e escritora de vocación, a compostelá Rosalía Morlán, móvese igual de bien entre os pacientes do hospital de Conxo que entre as letras. Boa proba diso son os premios que segue colleitando coas súas obras poéticas. Unha delas, "Mientras el tiempo se escapa’, inspirada nun dos músicos de rúa que recalan en Santiago, valeulle o premio Hernán Esquio, un dos máis importantes a nivel galego e estatal.

• Alumnado de EI, 1º e 2º ciclo.

Neste día tamén colaboramos coa Biblioteca Pública Ánxel Casal aportando o poemario realizado nestas datas polo noso alumnado e que formará parte da exposición que celebrarán entre outras actividades no Día da Poesía.