Ed. infantil

Contacontos: O cascabel da gata

Grazas ao papá e á mamá de Elías, o noso compi de 3 anos, por vir a contarnos un conto a todos os nenos e nenas de infantil. Foi estupendo!!!

Cumples infantil

Hoxe, os peques do cole fixeron festaza para celebrar os cumples do 2º trimestre.

Mirade dende aquí que ben o pasaron!

Xogo interactivo

Un xogo para seguir aprendendo sobre os elementos naturais!

Graduación 6º educación infantil

As nenas e os nenos de 6º de educación infantil cambian de etapa o vindeiro curso, quixeron festexalo como se merece... con teatro, baile, e moita, moita ilusión!

A seguir voando peques!

Mirade máis imaxes premendo aquí.

Branca Villares

O alumnado de infantil asistiu a unha sesión musical con Branca Villares. Cantaron, bailaron e pasárono xenial!

Gracias á ANPA por orgranizar esta actividade!

Granxa da Cernada

O alumnado de educación infantil visitou a Granxa da Cernada. Alí, puideron ver as súas instalacións, observar os seus animais, coñecer un pouco máis o traballo que realizan e degustar algún dos seus produtos.  Pasárono xenial!

Grazas á ANPA por organizar esta actividade.

Preme aquí para ver máis imaxes.

Saída panadería Irene

As nenas e os nenos de educación infantil pasaron unha mañá estupenda na panadería Irene, en Carteire. Alí, coñeceron o proceso de elaboración do pan e puxéronse mans á masa para facer boliños, galletas, magdalenas... riquísimo toooodo!

Graciñas a todo o persoal da panadería por recibirnos e tratarnos tan ben e á ANPA por organizar esta saída.

Podedes ver máis fotografías da xornada premendo aquí.

Graduación 6º educación infantil

As nenas e os nenos de 6º de infantil rematan esta etapa para comezar unha nova andaina en primaria, despois das merecidas vacacións de verán.

De seguro, vailles ir fenomenal!

Preme aquí para ver máis imaxes.

Saída educación infantil

O alumnado de infantil visitou o museo de Melide, fixo un tramo do camiño de Santiago ao seu paso por este Concello e... xogaron moito!!

Podedes ver máis imaxes premendo aquí

Cumples 1º trimestre infantil

Os máis pequenos do cole estiveron de celebración!

Pasárono fenomenal festexando os cumples do 1º trimestre.

Parabéns!

Preme na tarta para ver fotos do día.